abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38097548
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:05 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

mary me
hahaha neej....
zit prima hiero...

why?
gwoon, vind het niet fijn. vind het irritant....
en dat maakt niet uit bij wie het doet...
laat mij nou maar gewoon doen waar ik zelf het beste in ben... komt het allemaal wel goed.
  maandag 22 mei 2006 @ 20:42:36 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_38098015
Mietjes hier altijd. Ik bef alleen omdat ik het zelf leuk vind. Ik ben een onzelfzuchtige befmachine. Ik ben zo goed in onzelfzuchtig beffen, dat ik geen vriendin heb maar het hier op fok moet gaan zitten posten, in de hoop dat er een wanhopig wijf door mij gebeft wil worden. .

Ja ik bef m'n vriendin wel eens zonder dat ik er zin in heb, maar omdat ze me net gepijpt heeft en ik moreel verplicht ben haar ook tot een hoogtepunt te brengen. Boo fucking hoo. Zolang het maar meer uitzondering is dan regel.

[ Bericht 9% gewijzigd door speknek op 22-05-2006 20:52:24 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_38100502
quote:
Op maandag 22 mei 2006 03:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrouwen die altijd pijpen, en die je nooit hoeft te beffen zijn zeldzaam, maar wel erg aan te raden.
*meldt*
Gebeft worden vind ik maar saai, pijpen niet. Dus verwacht ik voor een pijpbeurt geen befbeurt terug. Maar ik verwacht wel een orgasme terug voor een orgasme dat ik hem bezorg. Andersom kan ie voor een orgasme ook weer een pijpbeurt terug verwachten. Maar goed, dat gaat allemaal vanzelf en het is niet echt een bindend contract oid.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 22 mei 2006 @ 21:49:25 #44
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_38101255
goh, wat grappig dat sommige vrouwens beffen als onprettig ervaren. verder hoef ik niet een orgasme te krijgen voor ene orgasme dat ik bezorg.. meestal vind ik het al zo gaaf om me vriendinnetje te zien kronkelen dat dat eigelijk al bevredigend genoeg is.
pi_38102824
inderdaad... ik moet er niet aan denken een vriendinnetje tegen te komen die niet gebeft wil worden
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_38102977
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef jongetje-vn-de-nach... het volgende:
inderdaad... ik moet er niet aan denken een vriendinnetje tegen te komen die niet gebeft wil worden
Ach, het is niet dat ik het niet wil...Ik vind het voor even best leuk, maar een tong is gewoon niet hard genoeg en gaat niet snel genoeg. En is te nat. Ofzo. Ach ja, elk lichaam werkt anders.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_38104381
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:21 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ach, het is niet dat ik het niet wil...Ik vind het voor even best leuk, maar een tong is gewoon niet hard genoeg en gaat niet snel genoeg. En is te nat. Ofzo. Ach ja, elk lichaam werkt anders.
tell me about it, geen ritme, want "hij" krijgt een lamme tong of gaat rondjes draaien, concentreer me meer op zon figuur daaronder dan op mezelf. krijg dr gewoon de pee van... word ik chagrijnig van, heb dan echt zoeits van: what the f are you doing down there?
liever een speeltje van de pabo
pi_38105467
Ik vind niet dat iemand iets verplicht bij de ene moet doen en dat de andere het dan maar terug moet doen. Het is alleen wel zo dat het niet van ene kant moet komen want dan heb ik het snel gezien...
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_38105600
quote:
Vrouwen die altijd pijpen, en die je nooit hoeft te beffen zijn zeldzaam, maar wel erg aan te raden.
Ik ken een meisje dat pijpt in ruil voor vingeren. Supergoed
  maandag 22 mei 2006 @ 23:50:49 #50
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_38107423
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Veilside_red het volgende:
Ik vind niet dat iemand iets verplicht bij de ene moet doen en dat de andere het dan maar terug moet doen. Het is alleen wel zo dat het niet van ene kant moet komen want dan heb ik het snel gezien...
kom toch op hetzelfde neer?
bb_koning.hyves.nl
pi_38111730
quote:
Op maandag 22 mei 2006 02:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou ja, als ik een vriendin zou hebben die niet wil pijpen, dan "straf" ik haar door niet te beffen, dus op zich wel ja...

Maar ja, zo'n vriendin zou bij voorbaat al kansloos zijn .
Zo had ik dus een vriendin =/ alleen die wou ook niet gebeft worden
Dus uiteraard was het feest snel vorobij
TheWhiteTiger
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:31:14 #52
106955 BB_Koning
pi_38118576
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 08:25 schreef TheWhiteTiger het volgende:

[..]

Zo had ik dus een vriendin =/ alleen die wou ook niet gebeft worden
Dus uiteraard was het feest snel vorobij
Ik kenden ook zo;n dame, ze was mn droomvrouw, we deelden lief en eled met elkaar, we hadden een geweldige klik, we waren gewoon gemaakt voor elkaar, we waren al samen sinds de brugklas, dat was dus al 10 jaar. Op een gegeven moment waren we toe aan seks, maar ze wilde me niet pijpen, du sik heb haar gedumpt.

Dit is uiteraard niet waar, ik ben niet zo'n loser

[ Bericht 1% gewijzigd door BB_Koning op 23-05-2006 12:41:04 ]
bb_koning.hyves.nl
pi_38118833
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_38118996
ik snap ook niet waarom je jezelf iets zou ontzeggen om een ander maar in zijn waarde te laten.

iemand die geen orale sex wil geven (of ontvangen) die zal nooit de zogenaamde ware kunnen zijn, hè, dus er komt geen eens een discussie over het wel of niet (toe)geven, want er komt geen relatie
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:48:02 #55
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38119098
Ahem..aan de dames die gebeft worden niet lekker vinden....dan doet je vriend dus echt iets niet goed he? Het is 1 van de lekkerste dingen die er is, maar er kunnen twee oorzaken zijn waardoor je het niet lekker vind.
A: je vriend denkt dat hij een schaaltje melk aan het leeglikken is
B: je voelt je niet op je gemak wanneer hij dat schaaltje melk aan het leeglikken is maar je durft niet te zeggen dat hij het niet goed doet.

Ik ga zeker niet pijpen met de achterliggende gedachte dat ik daarna gebeft zal worden (of andersom) sex is een spontaan iets en het is maar net waar we op dat moment zin in hebben.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:51:20 #56
147222 MerlijnDeBlow-venaar
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38119206
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ahem..aan de dames die gebeft worden niet lekker vinden....dan doet je vriend dus echt iets niet goed he? Het is 1 van de lekkerste dingen die er is, maar er kunnen twee oorzaken zijn waardoor je het niet lekker vind.
A: je vriend denkt dat hij een schaaltje melk aan het leeglikken is
B: je voelt je niet op je gemak wanneer hij dat schaaltje melk aan het leeglikken is maar je durft niet te zeggen dat hij het niet goed doet.

Ik ga zeker niet pijpen met de achterliggende gedachte dat ik daarna gebeft zal worden (of andersom) sex is een spontaan iets en het is maar net waar we op dat moment zin in hebben.
Sommige vrouwen genieten nu eenmaal meer van vaginale seks dan anderen, als ze daardoor heftig klaarkomt dan is beffen eigenlijk maar kinderspel lijkt me...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:54:15 #57
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38119307
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:51 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:

[..]

Sommige vrouwen genieten nu eenmaal meer van vaginale seks dan anderen, als ze daardoor heftig klaarkomt dan is beffen eigenlijk maar kinderspel lijkt me...
nee er is een dermate groot verschil in goed gebeft worden en goed geneukt worden dat allebei zeer lekker kunnen zijn hoor.

de orgasmes verschillen (bij mij) ook, als ik gebeft wordt kom ik met een ander gevoel klaar dan wanneer ik klaarkom door neuken. Allebei wel heel erg lekker hoor, dat wel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 12:58:33 #58
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38119457
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:54 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nee er is een dermate groot verschil in goed gebeft worden en goed geneukt worden dat allebei zeer lekker kunnen zijn hoor.

de orgasmes verschillen (bij mij) ook, als ik gebeft wordt kom ik met een ander gevoel klaar dan wanneer ik klaarkom door neuken. Allebei wel heel erg lekker hoor, dat wel
Ja daar heb ik dan weer minder ervaring mee, maar er zijn vrouwen die zowat door de lattenbodem heengaan, zo heftig is hun vaginale orgasme, ik kan me voorstellen dat als het bij hun zo gemakkelijk tijdens het neuken kan, beffen voor hun niet echt meer hoeft (tijdverspilling enzo ) maar dat zal wel per vrouw verschillen...

Mooie signature heb je trouwens
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:02:44 #59
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38119607
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:58 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:

[..]

Ja daar heb ik dan weer minder ervaring mee, maar er zijn vrouwen die zowat door de lattenbodem heengaan, zo heftig is hun vaginale orgasme, ik kan me voorstellen dat als het bij hun zo gemakkelijk tijdens het neuken kan, beffen voor hun niet echt meer hoeft (tijdverspilling enzo ) maar dat zal wel per vrouw verschillen...

Mooie signature heb je trouwens
MarcoV

maar natuurlijk is elke vrouw verschillend, maar de vrouwen die hier vertellen beffen niet lekker te vinden zijn imho nog nooit goed gebeft
en nee dames, ik geef jullie niet het nummer van mijn vriend
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:08:32 #60
106955 BB_Koning
pi_38119768
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 12:45 schreef milagro het volgende:
ik snap ook niet waarom je jezelf iets zou ontzeggen om een ander maar in zijn waarde te laten.

iemand die geen orale sex wil geven (of ontvangen) die zal nooit de zogenaamde ware kunnen zijn, hè, dus er komt geen eens een discussie over het wel of niet (toe)geven, want er komt geen relatie
Gelijk heb je, als ik niet in de bek van een wijf mag schijten, dan kan ze een relatie vergeten

bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:18:05 #61
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38120131
quote:
Ik heb zo'n zeldzaamheid

Vind het overigens altijd enorm lekker om de ander te verwennen zonder daar wat voor terug te krijgen (dat is natuurlijk wel prettiger ) maar voor mij gaat dat principe echt niet op. Als je het allebei maar lekker vindt wat je doet en als je er allebei maar plezier aan beleefd. Dat is het belangijkste. Daarbij is het geen vorm van ik moet klaarkomen en jij ook. (of andersom) .

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:19:41 #62
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38120179
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n zeldzaamheid
vind je beffen vies dan of kan je het gewoon niet?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:21:36 #63
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38120242
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik vind beffen niet vies en ik kan het wel maar zij vindt het niet nodig ofzo. Nja best toch (al zou ik het wel een keer willen want ik vind het wel lekker om te geven)
Maar zij komt middels andere manieren wel aan haar trekken hoor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:21:46 #64
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38120246
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

*meldt*
Gebeft worden vind ik maar saai, pijpen niet. Dus verwacht ik voor een pijpbeurt geen befbeurt terug. Maar ik verwacht wel een orgasme terug voor een orgasme dat ik hem bezorg. Andersom kan ie voor een orgasme ook weer een pijpbeurt terug verwachten. Maar goed, dat gaat allemaal vanzelf en het is niet echt een bindend contract oid.
wat goed verwoord
Doei.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:24:53 #65
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38120326
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ik vind beffen niet vies en ik kan het wel maar zij vindt het niet nodig ofzo. Nja best toch (al zou ik het wel een keer willen want ik vind het wel lekker om te geven)
Maar zij komt middels andere manieren wel aan haar trekken hoor
Okee dan heb ik niets gezegd
pi_38121238
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:08 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Gelijk heb je, als ik niet in de bek van een wijf mag schijten, dan kan ze een relatie vergeten

als dat voor jou belangrijk is.

je moet niet gaan inbinden op essentiele zaken, orale sex is voor mij een essentiele zaak , in de bek schijten wat minder
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:55:40 #67
24330 TTiSoB
ben ff smurfen
pi_38123563
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door TTiSoB op 23-05-2006 15:04:39 ]
Wat is jullie grootste wens?
Smurfin smurfen maar dat snapt geen mens!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:57:20 #68
24330 TTiSoB
ben ff smurfen
pi_38123622
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

*meldt*
nog kleine lettertjes? minimaal een orgasme per 2 dagen of anders geen pijpbeurt een hele week?
Wat is jullie grootste wens?
Smurfin smurfen maar dat snapt geen mens!
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:55:46 #69
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38125896
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:53 schreef milagro het volgende:

[..]

als dat voor jou belangrijk is.

je moet niet gaan inbinden op essentiele zaken, orale sex is voor mij een essentiele zaak
Goed dat van een vrouw te lezen Ik vind dat namelijk ook, maar ik vond mezelf een beetje flauw om dat te vinden... Ik was héél even bang dat het een issue zou worden bij mijn huidige vriendin maar daar bleek ik gelukkig he-le-maal naast te zitten
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:01:34 #70
106955 BB_Koning
pi_38126113
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef Liewec het volgende:

[..]

Goed dat van een vrouw te lezen Ik vind dat namelijk ook, maar ik vond mezelf een beetje flauw om dat te vinden... Ik was héél even bang dat het een issue zou worden bij mijn huidige vriendin maar daar bleek ik gelukkig he-le-maal naast te zitten
Hoe moet ik me dat voorstellen?

'Schatje, ik merk dat je nooit aan mn pik zuigt, wil ej dat niet.'
'Oh, tja, als je dat wilt, dan moet ik t maar doen.'
'Ik wist wel dat je graag mijn pik in jouw mond zou willen steken. '

Zoiets?
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:04:37 #71
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38126223
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:01 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Hoe moet ik me dat voorstellen?

'Schatje, ik merk dat je nooit aan mn pik zuigt, wil ej dat niet.'
'Oh, tja, als je dat wilt, dan moet ik t maar doen.'
'Ik wist wel dat je graag mijn pik in jouw mond zou willen steken. '

Zoiets?
Nee gewoon, terwijl ze slaapt
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 23 mei 2006 @ 16:06:10 #72
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38126291
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef Liewec het volgende:

[..]

Nee gewoon, terwijl ze slaapt
is wel lekker wakker worden
pi_38127609
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:57 schreef TTiSoB het volgende:
nog kleine lettertjes? minimaal een orgasme per 2 dagen of anders geen pijpbeurt een hele week?
Neuh, dat gaat vanzelf wel. Daar denk je niet over na, je wilt gewoon de ander laten genieten en als het goed is wil die ander dat bij jou. Dus nergens over nadenken en dan komt het vanzelf goed
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:04:37 #74
Salmay! Dalmay! Adonay!
pi_38128650
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:06 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

is wel lekker wakker worden
Ja, als het al zo lekker aangekoekt is in je haar
pi_38128753
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:

[..]

nee, niets, alles keurig achter in het keeltje mikken van de slapende schone, en dan liefst de slokdarm, niet de luchtpijp, dat zou je dan weleens den piem kunnen kosten bij het wakkerstikken
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:34:34 #76
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38129682
"Ik heb 's ochtends altijd zo'n rotsmaak in mijn mond!"
pi_38145167
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:19 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik vind het vies.
ik vind het niet fijn.
ik voel me al opgelate als ik dr aan denk dat iemand zoiets van plan is.
ik ben echt een persoon die het niet lekker vind.
en geloof me, de kerels die het geprobeerd hebben om mij ervan te overtuigen dat ik het echt lekker zou vinden hebben ook geen succes gehad...

im better off without it
pi_38155122
Je vind gebeft worden vies?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:26:41 #79
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38155407
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 17:04 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:

[..]

Ik bedoelde andersom

of mijn vriend wakker pijpen, of hij mij wakker beffen

niet wakker worden met een dick in mijn mond, grote kans dat ik uit reflex ga bijten, lijkt me niet aan te raden
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:35:43 #80
21138 Danaq
Vrij en Openminded
pi_38157863
quote:
Nou, geef mij maar gewoon een meid met een lekker fris kutje. Heerlijk om een meid te verwennen en te zien kronkelen en daarnaast helemaal tof als afwisseling.

tipje: zij op d'r rug onderuit, d'r benen op je schouder, goed stevig nemen en op het moment dat je voelt dat je bijna zal gaan komen: stoppen met neuken, benen vasthouden en meteen goed zo'n lekker kutje likken. 3 voordelen:
1. ze worden er helemaal gek van (in positieve zin )
2. je hebt zelf ff pauze dus je kan langer doorgaan.
3. als je 't _goed_ timed dat je precies voor je 'komen' stopt en dat een keer of 5-6 herhaalt dan kom je de laatste keer superhard klaar

maar ff ontopic: voor wat hoort wat vind ik geen goede instelling. Je moet 't doen omdat je 't leuk vindt of, nog beter, je het leuk vindt om de ander te verwennen.

Mijn ervaring op 't niet-pijpen gedeelte: heb 't alleen meegemaakt met jonge(re) meiden. Als ze na 2-3 keer sexen niet gepijpt hebben is het in mijn ervaring zo dat ze het idee hebben dat ze niet weten _hoe_ en _wat_ ze moeten doen. 't is geen onwil, maar ze zijn wat onzeker. De oplossing: bied 't aan om ze een keer rustig stap voor stap te laten uitproberen en dan als ze _niet_ in een geile bui zijn. Zie het als een cursus pijpen

en owja: wat ook kan zijn is natuurlijk dat je gewoon een vieze pik hebt of een enorme bos schaamhaar.
* Danaq scheert & trimt en meiden die dat nog niet eerder hebben mee gemaakt vinden het altijd een hele toffe verademing en gaan dan los met pijpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')