Correctie: wanneer er niet gepijpt mag worden; wordt er NIET geneukt!!quote:Op maandag 22 mei 2006 02:12 schreef kastanova het volgende:
Nou ja, als ik een vriendin zou hebben die niet wil pijpen, dan "straf" ik haar door niet te beffen, dus op zich wel ja...
nou nooit gesnapt... als er al iets van "tis nie zo erg" inzit... waarom het dan toch doen?quote:en mn vriend pijpen is nie zo erg...
Heb ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 11:22 schreef kyraaa het volgende:
ik hou nie eens van gebefd te worden....
dusss.... en mn vriend pijpen is nie zo erg...
mn vriend zegt: droom van iedere vent...
![]()
![]()
ik hou dr nie eens van... ik ga hem liever een triljoen keer pijpen dan dat hij me beft.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Heb ik ook
Pijpen vind ik juist leuk!
gebeft worden is ook heel lekker hoormaar dat staat er nou niet tegenover
Ik denk dat de schaal 1 op 4000 is ofzo
hoezo dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik hou dr nie eens van... ik ga hem liever een triljoen keer pijpen dan dat hij me beft.
mary mequote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik hou dr nie eens van... ik ga hem liever een triljoen keer pijpen dan dat hij me beft.
hahaha neej....quote:
*meldt*quote:Op maandag 22 mei 2006 03:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrouwen die altijd pijpen, en die je nooit hoeft te beffen zijn zeldzaam, maar wel erg aan te raden.
Ach, het is niet dat ik het niet wil...Ik vind het voor even best leuk, maar een tong is gewoon niet hard genoeg en gaat niet snel genoeg. En is te nat. Ofzo. Ach ja, elk lichaam werkt anders.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef jongetje-vn-de-nach... het volgende:
inderdaad... ik moet er niet aan denken een vriendinnetje tegen te komen die niet gebeft wil worden
tell me about it, geen ritme, want "hij" krijgt een lamme tong of gaat rondjes draaien, concentreer me meer op zon figuur daaronder dan op mezelf. krijg dr gewoon de pee van... word ik chagrijnig van, heb dan echt zoeits van: what the f are you doing down there?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:21 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, het is niet dat ik het niet wil...Ik vind het voor even best leuk, maar een tong is gewoon niet hard genoeg en gaat niet snel genoeg. En is te nat. Ofzo. Ach ja, elk lichaam werkt anders.![]()
Ik ken een meisje dat pijpt in ruil voor vingeren. Supergoedquote:Op maandag 22 mei 2006 03:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrouwen die altijd pijpen, en die je nooit hoeft te beffen zijn zeldzaam, maar wel erg aan te raden.
kom toch op hetzelfde neer?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef Veilside_red het volgende:
Ik vind niet dat iemand iets verplicht bij de ene moet doen en dat de andere het dan maar terug moet doen. Het is alleen wel zo dat het niet van ene kant moet komen want dan heb ik het snel gezien...
Zo had ik dus een vriendin =/ alleen die wou ook niet gebeft wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een vriendin zou hebben die niet wil pijpen, dan "straf" ik haar door niet te beffen, dus op zich wel ja...
Maar ja, zo'n vriendin zou bij voorbaat al kansloos zijn.
Ik kenden ook zo;n dame, ze was mn droomvrouw, we deelden lief en eled met elkaar, we hadden een geweldige klik, we waren gewoon gemaakt voor elkaar, we waren al samen sinds de brugklas, dat was dus al 10 jaar. Op een gegeven moment waren we toe aan seks, maar ze wilde me niet pijpen, du sik heb haar gedumpt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:25 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Zo had ik dus een vriendin =/ alleen die wou ook niet gebeft worden![]()
Dus uiteraard was het feest snel vorobij![]()
Sommige vrouwen genieten nu eenmaal meer van vaginale seks dan anderen, als ze daardoor heftig klaarkomt dan is beffen eigenlijk maar kinderspel lijkt me...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ahem..aan de dames die gebeft worden niet lekker vinden....dan doet je vriend dus echt iets niet goed he? Het is 1 van de lekkerste dingen die er is, maar er kunnen twee oorzaken zijn waardoor je het niet lekker vind.
A: je vriend denkt dat hij een schaaltje melk aan het leeglikken is
B: je voelt je niet op je gemak wanneer hij dat schaaltje melk aan het leeglikken is maar je durft niet te zeggen dat hij het niet goed doet.
Ik ga zeker niet pijpen met de achterliggende gedachte dat ik daarna gebeft zal worden (of andersom) sex is een spontaan iets en het is maar net waar we op dat moment zin in hebben.
nee er is een dermate groot verschil in goed gebeft worden en goed geneukt worden dat allebei zeer lekker kunnen zijn hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:51 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Sommige vrouwen genieten nu eenmaal meer van vaginale seks dan anderen, als ze daardoor heftig klaarkomt dan is beffen eigenlijk maar kinderspel lijkt me...
Ja daar heb ik dan weer minder ervaring mee, maar er zijn vrouwen die zowat door de lattenbodem heengaan, zo heftig is hun vaginale orgasme, ik kan me voorstellen dat als het bij hun zo gemakkelijk tijdens het neuken kan, beffen voor hun niet echt meer hoeft (tijdverspilling enzoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee er is een dermate groot verschil in goed gebeft worden en goed geneukt worden dat allebei zeer lekker kunnen zijn hoor.
de orgasmes verschillen (bij mij) ook, als ik gebeft wordt kom ik met een ander gevoel klaar dan wanneer ik klaarkom door neuken. Allebei wel heel erg lekker hoor, dat wel
MarcoVquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:58 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer minder ervaring mee, maar er zijn vrouwen die zowat door de lattenbodem heengaan, zo heftig is hun vaginale orgasme, ik kan me voorstellen dat als het bij hun zo gemakkelijk tijdens het neuken kan, beffen voor hun niet echt meer hoeft (tijdverspilling enzo) maar dat zal wel per vrouw verschillen...
Mooie signature heb je trouwens![]()
Gelijk heb je, als ik niet in de bek van een wijf mag schijten, dan kan ze een relatie vergetenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:45 schreef milagro het volgende:
ik snap ook niet waarom je jezelf iets zou ontzeggen om een ander maar in zijn waarde te laten.
iemand die geen orale sex wil geven (of ontvangen) die zal nooit de zogenaamde ware kunnen zijn, hè, dus er komt geen eens een discussie over het wel of niet (toe)geven, want er komt geen relatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |