Iejjjt, ze kunnen de Hollandse Rrrrr niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:36 schreef Croupouque het volgende:
Hoe spreken ze "Eert" daar uit, IR?
Als "Ieered" ?
En dan doen die jj's dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 03:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iejjjt, ze kunnen de Hollandse Rrrrr niet.
Yep.quote:
Graag gedaan, Wickedangel. Heel graag gedaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Het is hartverwarmend, zo niet zorgelijk, dat er hier tijdens mijn afwezigheid over mij wordt geluld![]()
Ja, precies. Niet zoals het hoort, maar ik vind het allemaal wel best. Ik heb ook smsjes met 'Irt' ontvangen, dat vind ik toch wat minder.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:36 schreef Croupouque het volgende:
Hoe spreken ze "Eert" daar uit, IR?
Als "Ieered" ?
First of all: er is nog geen meet (en die komt er alleen als de 2 andere semi-bikkels, te weten, Lamon en jij, ermee akkoord gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:41 schreef broer het volgende:
Kom je ook naar de meet die I.R. organiseert?
Succes! Flatganger!quote:Op zondag 28 mei 2006 04:44 schreef broer het volgende:
O, ja. Kwart voor vijf is eigenlijk te laat om te gaan slapen, mijn bovenbuurvrouw is écht heel leuk en ik heb volgende week een soort blind date, maar net niet helemaal.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Sociaal van je. Ik dacht bijna dat ik de enige S-B-user met een liefdesleven was (al is het zojuist mislukt om indruk te maken op een Canadese. Dus dan maar semi-bikkelen he).quote:Op zondag 28 mei 2006 04:44 schreef broer het volgende:
O, ja. Kwart voor vijf is eigenlijk te laat om te gaan slapen, mijn bovenbuurvrouw is écht heel leuk en ik heb volgende week een soort blind date, maar net niet helemaal.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Ja, maar áls die er komt, ga jij de boel regelen, toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 04:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
First of all: er is nog geen meet (en die komt er alleen als de 2 andere semi-bikkels, te weten, Lamon en jij, ermee akkoord gaan.
Sig hoort daar zeker bij. En nog veel meer mensen. Al weet ik in deze dronken toestand even niet precies wie.quote:Second: Dan gaan alleen de diehard posters uitgenodigd worden (en ja, sig000 hoort daar natuurlijk bij)
Precies. En dat is ook exact de reden dat ik het erover durf te hebben. Zodra er concrete plannen zijn, haak ik in no time af.quote:Maar, third of all, da's nu nog niet het geval, dus dit op de zaken vooruit lopen.
Ja, is ook ingegeven door jouw kijkje in je privéleven. Het is alweer jouw schuld...quote:Op zondag 28 mei 2006 04:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sociaal van je. Ik dacht bijna dat ik de enige S-B-user met een liefdesleven was (al is het zojuist mislukt om indruk te maken op een Canadese. Dus dan maar semi-bikkelen he).
Nou, ik ben absoluut geen regelaar. Maar goed, alles wat we nodig hebben is een locatie (een fijne, lege, afgelegen kroeg die lang open is). En ik hoop dat arcee op een bepaald moment met z'n lijstjes komt, en dan ga ik de top 25 (of top 50 of top 15, weet ik veel) wel mailen, en dan hoop ik dat er zo veel mogelijk mensen langskomen. Maar jij en lamon zijn iig onmisbaar (en ikzelf ook, maar ik ga er van uit dat ik langskom als ik het zelfs organiseer).quote:Op zondag 28 mei 2006 04:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar áls die er komt, ga jij de boel regelen, toch?
Dat stelt mij wel weer gerust. Zo'n vaart zal het niet lopen. Ik hoor er in deel 76 wel meer van, gok ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik ben absoluut geen regelaar.
Nee. Met iemand anders. Mooi is het leven, hè? Wedden op twee paarden!quote:En heb je die blinddate met je buurvrouw of met iemand anders?
Niet dat ik weet. Er is wel een leuke canadese, maar die komt misschien nog naar a'dam (en die zit nu met mijn Deense in Polen). Dit waren 2 vriendinnen van onze huiscanadees. Maar ik probeerde het ook weer niet zo hard dat ik teleurgesteld was, dus het is allemaal positief.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, is ook ingegeven door jouw kijkje in je privéleven. Het is alweer jouw schuld...
Maar uhm... Canadese? Je wilde toch eigenlijk nog steeds indruk maken op een Canadeense?
Goed, hoor, B. Zolang je maar niet als Biene opeens niet meer op komt dagen zodra je aan het daten bent met iemand anders, want daar heeft Ome IR een broertje dood aan.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:57 schreef broer het volgende:
[..]
Dat stelt mij wel weer gerust. Zo'n vaart zal het niet lopen. Ik hoor er in deel 76 wel meer van, gok ik.
[..]
Nee. Met iemand anders. Mooi is het leven, hè? Wedden op twee paarden!
Wat fijn dat het hier pas 4 uur is. En bovendien heb ik ook morgen geen fuck te doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:57 schreef broer het volgende:
En had ik al gezegd dat vijf uur écht te laat is?
Ik ga slapen. En dat ga ik doen.
Doei!
We wachten al 5 (!) delen op je lijstjes he, Arcee. Ik wil je niet opjagen, maar je dat wel even meedelen.quote:
Xeniaquote:Op zondag 28 mei 2006 04:49 schreef broer het volgende:
[..]
Xenia, die komt wel snel in gedachten voor een dergelijke gelegenheid.
[..]
Pardon, I.R.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef Thisbe het volgende:
Jij ook Eert, strikt genomen!
Jij gaat een andere HD uit het stof halen, aansluiten en opstarten om een adres te zoeken dat gewoon op Fok! staat?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga haar mailadres even zoeken in mijn andere HD.
Dat ken ik niet meerquote:Op maandag 29 mei 2006 01:05 schreef Thisbe het volgende:
Onzevader
Maar voor de rest ben je wel goed losgekomen van je katholieke opvoeding?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:05 schreef Thisbe het volgende:
Volgens mij zitten er vijf weesgegroetjes op een rozenkrans, voordat je bij het Onzevader aankomt!
Nee, die HD zit in mijn kast, maar gebruik ik weinig. Is een soort van archiefje.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Jij gaat een andere HD uit het stof halen, aansluiten en opstarten om een adres te zoeken dat gewoon op Fok! staat?
Ja, ik had het er ook moeilijk mee.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef Mike het volgende:
Ja precies, ik zit me maar in te houden tot 01.00 uur en sommige andere mensen () posten maar raak.
ik zal voor eeuwig vastzitten aan mijn maagdelijke status Broer, en zo hoort het ook!quote:Op maandag 29 mei 2006 01:08 schreef broer het volgende:
Maar voor de rest ben je wel goed losgekomen van je katholieke opvoeding?
Geef je de weesgegroetjes er niet bij?quote:Op maandag 29 mei 2006 01:10 schreef Thisbe het volgende:
Onze vader (...)
nee, Lotte, daar hebben we het over gehad in deze reeks, en de Nederlandse tijd telt.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:02 schreef Thisbe het volgende:
Jij ook Eert, strikt genomen!
Zo hoort het zeker. Als je er verder maar niet bij gelooft...quote:Op maandag 29 mei 2006 01:11 schreef Thisbe het volgende:
ik zal voor eeuwig vastzitten aan mijn maagdelijke status Broer, en zo hoort het ook!
Dat lees ik als een metafoor. Klopt dat?quote:Eens zal ik het Mariabeeld weer in de Stefanuskerk zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |