Nee, die vertrekt aanstaande woensdag. Ze stond in de krant vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:05 schreef svann het volgende:
Je hebt je dochter deze week op het vliegtuig gezet?
Dat mag hoor. Tenminste, van mij wel. Soms heb je het even nodig.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kom even knuffelen hoor, heb er behoefte aan.
Inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 03:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Tenminste, van mij wel. Soms heb je het even nodig.
Nee Semi nog.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben nu ook aan het bikkelen!!!!
Iejjjt, ze kunnen de Hollandse Rrrrr niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:36 schreef Croupouque het volgende:
Hoe spreken ze "Eert" daar uit, IR?
Als "Ieered" ?
En dan doen die jj's dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 03:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Iejjjt, ze kunnen de Hollandse Rrrrr niet.
Yep.quote:
Graag gedaan, Wickedangel. Heel graag gedaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Het is hartverwarmend, zo niet zorgelijk, dat er hier tijdens mijn afwezigheid over mij wordt geluld![]()
Ja, precies. Niet zoals het hoort, maar ik vind het allemaal wel best. Ik heb ook smsjes met 'Irt' ontvangen, dat vind ik toch wat minder.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:36 schreef Croupouque het volgende:
Hoe spreken ze "Eert" daar uit, IR?
Als "Ieered" ?
First of all: er is nog geen meet (en die komt er alleen als de 2 andere semi-bikkels, te weten, Lamon en jij, ermee akkoord gaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 04:41 schreef broer het volgende:
Kom je ook naar de meet die I.R. organiseert?
Succes! Flatganger!quote:Op zondag 28 mei 2006 04:44 schreef broer het volgende:
O, ja. Kwart voor vijf is eigenlijk te laat om te gaan slapen, mijn bovenbuurvrouw is écht heel leuk en ik heb volgende week een soort blind date, maar net niet helemaal.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Sociaal van je. Ik dacht bijna dat ik de enige S-B-user met een liefdesleven was (al is het zojuist mislukt om indruk te maken op een Canadese. Dus dan maar semi-bikkelen he).quote:Op zondag 28 mei 2006 04:44 schreef broer het volgende:
O, ja. Kwart voor vijf is eigenlijk te laat om te gaan slapen, mijn bovenbuurvrouw is écht heel leuk en ik heb volgende week een soort blind date, maar net niet helemaal.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Ja, maar áls die er komt, ga jij de boel regelen, toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 04:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
First of all: er is nog geen meet (en die komt er alleen als de 2 andere semi-bikkels, te weten, Lamon en jij, ermee akkoord gaan.
Sig hoort daar zeker bij. En nog veel meer mensen. Al weet ik in deze dronken toestand even niet precies wie.quote:Second: Dan gaan alleen de diehard posters uitgenodigd worden (en ja, sig000 hoort daar natuurlijk bij)
Precies. En dat is ook exact de reden dat ik het erover durf te hebben. Zodra er concrete plannen zijn, haak ik in no time af.quote:Maar, third of all, da's nu nog niet het geval, dus dit op de zaken vooruit lopen.
Ja, is ook ingegeven door jouw kijkje in je privéleven. Het is alweer jouw schuld...quote:Op zondag 28 mei 2006 04:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sociaal van je. Ik dacht bijna dat ik de enige S-B-user met een liefdesleven was (al is het zojuist mislukt om indruk te maken op een Canadese. Dus dan maar semi-bikkelen he).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |