Dat wil ik wel gaan regelen ja.. weet alleen nog niet hoe.. maar dat vogel ik dan wel uit.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gooi die gegevens dan ook even op internet
[afbeelding]
Welke had jij ook al weer?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat wil ik wel gaan regelen ja.. weet alleen nog niet hoe.. maar dat vogel ik dan wel uit.
quote:
moet nog komen later vandaag.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Volgens Estofex zit ik in zone 2... Zal wel weer mevallen![]()
Maar volgens dat ding moest ik al vaker feest hebben, en 1 flits per 2 minuten vind ik nou niet echt "severe".quote:
Software is: Heavy Weather Pro 2?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, wel met die instrumenten, maar een ander schermpje..
Ja, die software is het..quote:Op maandag 22 mei 2006 13:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Software is: Heavy Weather Pro 2?zo ja: dan wil ik je er best wel mee helpen
Is ook totaal niet nodig hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, die software is het..
Ik heb alleen nog geen tools om iedere keer de recent-file uit te lezen,
ja, die publisher heb ik wel ja, maar die slaat het alleen op naar een plaatje, niet naar een bestandje of zo.. toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Is ook totaal niet nodig hoordie afbeelding komt zo vanuit het programma
je moet alleen even Heavy Weather Publisher even downloaden mits je die nog niet hebt
(gratis van heavy weather site te downloaden)
Idd er komt al 1 en ander wat opzetten, hoewel dit natuurlijk nog niks is
Je wilt dus niet de gegevens in afbeelding hebben als ik het zo begrijpquote:Op maandag 22 mei 2006 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, die publisher heb ik wel ja, maar die slaat het alleen op naar een plaatje, niet naar een bestandje of zo.. toch?
nee, het liefst naar een database, zodat ik mooie grafiekjes kan maken en zo.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je wilt dus niet de gegevens in afbeelding hebben als ik het zo begrijp![]()
Ahaaaa ik snapquote:Op maandag 22 mei 2006 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het liefst naar een database, zodat ik mooie grafiekjes kan maken en zo.![]()
zou leuk zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahaaaa ik snapik zal eens voor je kijken, volgens mij had ik hier nog wat liggen
![]()
Niet meer dusquote:
daar kan ik wel wat mee denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet meer dus![]()
Ik zou je eventueel hier even naar toe kunnen verwijzen![]()
http://www.geenweer.nl/
Kijk maar eens bij grafieken, ik had laast wel een mooi programma maar die kan ik zo 1,2,3 niet meer vinden.
Vergis je nietquote:Op maandag 22 mei 2006 14:06 schreef IkWilbert het volgende:
via www.buienradar.nl kun je mooi op de hoogte blijven van de buien (aktueel tot op 5 min!)
Denk persoonlijk dat het nog wel gaat meevallen met de buien, niet meer zo zwaar als afgelopen dagen.
Oke danquote:Op maandag 22 mei 2006 14:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar kan ik wel wat mee denk ik
Ik kan een servertje inrichten wat de file uitleest, en dat vervolgens in een db zet.. maar goed, even de tijd voor maken dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |