Nichten staat er niet eens bij.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:10 schreef BB_Koning het volgende:
Hallo homo's, bruinwerkers, flikkers, gays, geļnverteerden, holtors, homofielen, poten, reetkevers, sodemieters, sodomietenVan Dale, wat een geweldig boek
![]()
Mail naar Van Dale en zeg dat ze een woord vergeten zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 13:12 schreef Cairon het volgende:
rugridders
na een maand moet je al resultaat zienquote:Op maandag 22 mei 2006 13:23 schreef Cairon het volgende:
ik denk dat ik resultaat begin te zien van het sporten...
heb ik al gezegd dat ik vandaag ga sporten?
C'est fini.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gestuurd en ja, uiterste geheimhouding vereist![]()
Mallerd, ik had niks anders van je verwachtquote:Op maandag 22 mei 2006 13:32 schreef Cairon het volgende:
slechte survey BB
Ach, ik heb er toch plezier aan gehadquote:Op maandag 22 mei 2006 13:35 schreef BB_Koning het volgende:
Niet gemeen bedoeld, maar: Cairons survey telt niet mee omdat hij bi is en de survey van Erik telt niet mee omdat hij pas 17 is![]()
Doelgroep: 21-29
Maar het zijn dan ook echt gewoon leukere vragen dan van www.peil.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 13:18 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben zo ontroerd, 2 mensen hebben gewoon de moeite gedaan om me nav mn survey terug te mailen om me succes te wensen en om te zeggen dat ze de enquete leuk vonden!![]()
ga weg, ik dacht dat hij maurice de hond heettequote:Op maandag 22 mei 2006 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het zijn dan ook echt gewoon leukere vragen dan van www.peil.nl![]()
Zullen we je nu dan ook maar BB_D'hondt gaan noemen![]()
vreemd en mij stuurde je de survey zodat ik er over mee kon pratenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
GedaanEn ook voor jou geldt: uiterste geheimhouding
![]()
Maar ook wij dan dan buiten mededeling meequote:Op maandag 22 mei 2006 14:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vreemd en mij stuurde je de survey zodat ik er over mee kon praten![]()
Mallerd, ik bedoelde daarmee dat je tijdens het afstoffen met Steven het over de survey kon hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vreemd en mij stuurde je de survey zodat ik er over mee kon praten![]()
Ja, uiteraardquote:Op maandag 22 mei 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, ik tel dan wel niet mee, maar krijg ik nog steeds wel die info over het resultaat?
Wat een brave respondent ben jequote:Op maandag 22 mei 2006 14:09 schreef Manias het volgende:
klaaaaaaaaaar BB koning!
Ja daar zat hij vanochtend toch te vergeefs op te wachtenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een brave respondent ben jeWaren jouw eigen respondenten ook maar zo braaf, he
![]()
Balkon er dan maar permanent bijtrekken in de studioquote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
babababibabaibabababaaaa!
ik baal er alleen van dat mijn draaitafels niet in eindhoven passen.
ik heb alleen een galerijquote:Op maandag 22 mei 2006 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Balkon er dan maar permanent bijtrekken in de studio![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |