je hebt het overleefd?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
that boy needs therapy
haha, waar mik je op? de dag of de nacht?quote:
beide zwaar?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:10 schreef davidov het volgende:
[..]
haha, waar mik je op? de dag of de nacht?
De nacht valt niks over te vertellenquote:
Ik heb je survey ding ingevultquote:Op maandag 22 mei 2006 01:51 schreef BB_Koning het volgende:Beetje leeg hier de afgelopen 34 minuten
![]()
Zal dat nu even doenquote:Op maandag 22 mei 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tenkjoe
Heb je het ook nog eens naar medelesbo's doorgemaild
Ja, meer dan 5 is niet nodig, ik heb de survey naar 4 lesbo's gestuurd en als ze allemaal hun survey naar 5 mensen doormailen, dan heb ik 24 reactiesquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, meer dan 5 is niet nodig, ik heb de survey naar 4 lesbo's gestuurd en als ze allemaal hun survey naar 5 mensen doormailen, dan heb ik 24 reacties![]()
Je meot overigens alleen het onderste gedeelte doormailen, je weet wel:
Hallo lesbo vriendin,
Onlangs vroeg een jongetje me om dit mailtje van hem aan jou te sturen:
Hallo,
Blablablabla
Mvg![]()
quote:
Hoi lieve potjes allemaal.
Zouden jullie zo lief willen zijn om dit voor mij even in te vullen? Het is voor iemand die ik ken via internet en hij had nog wat lesbootjes nodig, het stelt niet zo veel voor en neemt maar even in beslag.
Bedankt en liefs,
Kimmie
ps, laat mij even weten of je het gedaan hebt dmv een mailtje ofzo.
Ik wil het vandaag ook hebben. Me baas is teringlaatquote:Op maandag 22 mei 2006 06:57 schreef DennisMoore het volgende:
Jeuj. Salaris + vakantiegeld is binnen..
dat van mij heb ik al uitgegevenquote:Op maandag 22 mei 2006 06:57 schreef DennisMoore het volgende:
O jaquote:Op maandag 22 mei 2006 06:57 schreef DennisMoore het volgende:
Jaaaaaaa. En bij mij ook nog een salarisverhoging. Met terugwerkende kracht. Tot 1 januari.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jadat zit er deze maand bij mij ook bij
Money money money moooney... moooney!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |