Nichten staat er niet eens bij.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:10 schreef BB_Koning het volgende:
Hallo homo's, bruinwerkers, flikkers, gays, geïnverteerden, holtors, homofielen, poten, reetkevers, sodemieters, sodomietenVan Dale, wat een geweldig boek
![]()
Mail naar Van Dale en zeg dat ze een woord vergeten zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 13:12 schreef Cairon het volgende:
rugridders
na een maand moet je al resultaat zienquote:Op maandag 22 mei 2006 13:23 schreef Cairon het volgende:
ik denk dat ik resultaat begin te zien van het sporten...
heb ik al gezegd dat ik vandaag ga sporten?
C'est fini.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gestuurd en ja, uiterste geheimhouding vereist![]()
Mallerd, ik had niks anders van je verwachtquote:Op maandag 22 mei 2006 13:32 schreef Cairon het volgende:
slechte survey BB
Ach, ik heb er toch plezier aan gehadquote:Op maandag 22 mei 2006 13:35 schreef BB_Koning het volgende:
Niet gemeen bedoeld, maar: Cairons survey telt niet mee omdat hij bi is en de survey van Erik telt niet mee omdat hij pas 17 is![]()
Doelgroep: 21-29
Maar het zijn dan ook echt gewoon leukere vragen dan van www.peil.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 13:18 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben zo ontroerd, 2 mensen hebben gewoon de moeite gedaan om me nav mn survey terug te mailen om me succes te wensen en om te zeggen dat ze de enquete leuk vonden!![]()
ga weg, ik dacht dat hij maurice de hond heettequote:Op maandag 22 mei 2006 13:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar het zijn dan ook echt gewoon leukere vragen dan van www.peil.nl![]()
Zullen we je nu dan ook maar BB_D'hondt gaan noemen![]()
vreemd en mij stuurde je de survey zodat ik er over mee kon pratenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
GedaanEn ook voor jou geldt: uiterste geheimhouding
![]()
Maar ook wij dan dan buiten mededeling meequote:Op maandag 22 mei 2006 14:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vreemd en mij stuurde je de survey zodat ik er over mee kon praten![]()
Mallerd, ik bedoelde daarmee dat je tijdens het afstoffen met Steven het over de survey kon hebbenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vreemd en mij stuurde je de survey zodat ik er over mee kon praten![]()
Ja, uiteraardquote:Op maandag 22 mei 2006 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé, ik tel dan wel niet mee, maar krijg ik nog steeds wel die info over het resultaat?
Wat een brave respondent ben jequote:Op maandag 22 mei 2006 14:09 schreef Manias het volgende:
klaaaaaaaaaar BB koning!
Ja daar zat hij vanochtend toch te vergeefs op te wachtenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat een brave respondent ben jeWaren jouw eigen respondenten ook maar zo braaf, he
![]()
Balkon er dan maar permanent bijtrekken in de studioquote:Op maandag 22 mei 2006 14:19 schreef Jerruh het volgende:
babababibabaibabababaaaa!
ik baal er alleen van dat mijn draaitafels niet in eindhoven passen.
ik heb alleen een galerijquote:Op maandag 22 mei 2006 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Balkon er dan maar permanent bijtrekken in de studio![]()
om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat een galerij isquote:
is nepbontquote:Op maandag 22 mei 2006 14:35 schreef Manias het volgende:
koning ik protesteer wel tegen dat wijf met bontschande!
ook dat kan je terugvinden bij de site van Van Dalequote:Op maandag 22 mei 2006 14:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat een gallerij is![]()
ik ben vegetarier en ik draag ook geen leer (of bont), ik ben wel lief, hequote:
nou vooruitquote:Op maandag 22 mei 2006 14:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ik ben vegetarier en ik draag ook geen leer (of bont), ik ben wel lief, he![]()
![]()
een galerij is een overdekte buitengang van een flat, waar meestal de voordeuren aan grenzen. of gewoon een gang die de grens vormt tussen binnen en buiten, bijvoorbeeld een zuilengalerij in veel romeinse atria en domussen (quote:Op maandag 22 mei 2006 14:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn weet ik niet eens wat een galerij is![]()
Ja, ik heb gespijbeld (onterecht ziekgemeld) en toen heeft de leerlingcoördinatrice naar huis gebeld, mijn moeder nam op en die wist van niks. Dus nu is moeder boos, leerlingcoördibatrice boos, lerarer frans boos (overhoring geskipt), en ik boos, omdat ik dit één keer doe en meteen de sjaak ben, terwijl er veel anderen zijn die dit op reguliere basis doen en nooit de sjaak zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |