Nee, ik heb al kleren aan, smeerlap.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:15 schreef Dave het volgende:
Ok, kom maar op dan.
LIES (en dan niet liesje leerde lotje lopen maar LEUGENS!!!)quote:Op maandag 22 mei 2006 10:49 schreef Cairon het volgende:
ik ga wel sporten! sterker nog ik ga NU sporten.
zwart!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:46 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!.
nog bedankt parleur, nu weet ik al helemaal niet meer welke kleur verf ik moet nemen.
Nee joh, natuurlijk nietquote:Op maandag 22 mei 2006 11:30 schreef Manias het volgende:
wat een stilte.. zou ie toch echt zijn gaan sporten?
Is dat dezelfde Leona van Zomer Op je Radio?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:25 schreef Cybart het volgende:Berget Lewis ft Leona - I'd Like To Teach The World
oeh, en ik krijg vandaag ziekenbezoek
dat heb ik overgehouden aan mn mooie jump in het funpark van snowworld
Middagquote:Op maandag 22 mei 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag.
Mooi, je bent er weerquote:Op maandag 22 mei 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag.
ja hoor... met jou dan!?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles goed hier?
Na een nacht niet geslapen te hebben, maar om 6 uur wel, me vervolgens verslapen, net op tijd het lokaal binnenkomen, erachterkomen dat je bijna alle boeken vergeten bent en je overhoringen hebt...quote:
Zeker.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi, je bent er weer![]()
blijkbaar hebben we gisteren dus een dermate indruk achter gelaten dat je vandaag alweer terug gekomen bent![]()
auw...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Na een nacht niet geslapen te hebben, maar om 6 uur wel, me vervolgens verslapen, net op tijd het lokaal binnenkomen, erachterkomen dat je bijna alle boeken vergeten bent en je overhoringen hebt...
Het gaat....
Ja, ik kwam ze net al tegen.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:22 schreef Cairon het volgende:
Mijn sportspullen zijn nog nat en zitten in de droger, dus ik kan nog niet gaan sporten, ik ga rond een uur of twee denk ik. In de tussentijd mogen jullie je verbazen over mijn extreem goede smaak.
MANNEN Welke mannen vind jij dropdead gorgeous? #6
MANNEN Welke mannen vind jij dropdead gorgeous? #6
Heb jij zo'n leuke kapper dan ?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:19 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag, vandaag maar eens lekker een dagje vrij genomen. Straks maar eens kappertje doen.
Heroes lijkt me wel tof.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:58 schreef Cairon het volgende:
Heroes.
Eureka!
dit jaar ben ik er ook vroeg bij met televisie-series die ik waarschijnlijk niet eens ga volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |