Daar staat ze vast nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:09 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga al naar de tattooconvention
Vast ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien op de volgende sexbeurs als ik daar weer is kom
Eeeen kleein stukje nogquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nog een klein beetje!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:12 schreef pussydeluxe het volgende:
TeeVeePee![]()
Hier kan het ook http://forum.fok.nl/topic/855527
Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:14 schreef Gebs het volgende:
Ik heb vanmiddag een gesprek met een docent van school
Dat doe je best rap!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:16 schreef Gebs het volgende:
We hebben net ons verslag zitten afmaken voor zover we konden
Die onderbreekt dan toch de twee plaatjesquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die onderbreekt dan toch de twee plaatjes
Ze passen, als ej ze onderelkaar zet, prachtig in elkaar...
Neee, niet in fobo's gaan posten, dit deel moet vol!quote:
Nou hierbij kan je je compleet ontladen, want jippie ik ben erquote:Op 01-06-2006 16:57 schreef Camickaeze
Als je nou echt zeau stoer was, waarom reageer je dan niet meer? Of ben je zo'n standaard Nederlandse blufbek die om 5 uur aardappeltjes, groente en een karbonade van mams opgedient krijgt? Gadverredamme, wat kots ik op mensen zoals jij..
Ik ben erg benieuwd naar je reactie! Laat me niet langer wachten in spanning, vreet je voer op en reageert...![]()
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Gebs het volgende:
[..]
Stuur hem eerst maar naar mij dan kan ik beoordelen of ze het aan kan
Ik heb het ook een beetje gemist...quote:
Ja en als ie nog steeds irritant is gaan we hem wel met zijn alleen bashenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Nou hierbij kan je je compleet ontladen, want jippie ik ben er
Sommige mensen hebben een sociaal leven, misschien heb je daar ook weleens van gehoord?
Nadat ik klaar ben met stage, dan raak in geen computer meer aan en ga ik: voetbal kijken met vrienden, kickboxen etc en heb ik dus geen tijd meer om op berichtjes van stoere ventjes te reageren.
Maar helaas kookt mijn ma niet meer voor mij, dit aangezien ik een eigen huis heb. Maar daar denkt een simpele ziel natuurlijk niet bij na.
Ik hoop dat deze reactie een beetje was waar je op hoopte.
Ik hoor het wel van je!
Ow ja, gister had ik lekker pasta met een slavinkje
---
Geslaagd bericht?
Neuh maar klinkt zo stoer en waarschijnlijk krijg ik nooit serieus met dat soort termen te maken dusquote:
Dus dit is je kans!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuh maar klinkt zo stoer en waarschijnlijk krijg ik nooit serieus met dat soort termen te maken dus
Neh...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Gebs het volgende:
[..]
Stuur hem eerst maar naar mij dan kan ik beoordelen of ze het aan kan
Nee ik ook niet, maar ik vind het wel cool om ze te gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuh maar klinkt zo stoer en waarschijnlijk krijg ik nooit serieus met dat soort termen te maken dus
Hij is al een vriendje van die gozer die ik lelijk heb genoemdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ja en als ie nog steeds irritant is gaan we hem wel met zijn alleen bashen
Target aquired, i'm going in!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:21 schreef Gebs het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik vind het wel cool om ze te gebruiken.
Copy that red leader
GEEEEEEEEEEEEF 9!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:21 schreef Ladylike het volgende:
bah, wat heb ik toch saai werk
was ik toch maar het leger ingegaan, dan had ik nu iets leuks te doen (wrs)
en nog niet uitgelijndquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
what do you stink?!
geén foto's gebruikt voor de verandering
Ziet er ook netjes uit Erwinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
what do you stink?!
Zuigt! Djoels zijn shop was leuker!squote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
what do you stink?!
Mijn e-mail wat doe je?!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hmmm... Hornybitch@hotmail.com was toch je email?
Mooi mooi, maar ik vind dat we onze roots het WOW forum natuurlijk niet moeten vergetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
what do you stink?!
neej idd...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:23 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mooi mooi, maar ik vind dat we onze roots het WOW forum natuurlijk niet moeten vergeten
Nee, dat is geilefoksloerie@hotmail.comquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hmmm... Hornybitch@hotmail.com was toch je email?
Een of andere noob had deze geopendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ben je eruit dan
Deze niet meegereken want deze bestond al!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, dat is ikwilerwinehvnl@hotmail.com.
In het volgende deel van deze SCquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ben je eruit dan
Deze niet meegereken want deze bestond al!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hoezo?
Het zal toch dat jij mijn bifi hebt ontvangen?
dan past er er niets meer bijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef Gebs het volgende:
Ik vind dat de TT [WOW][MEN][SC][FC] Deel xx: TT moet worden
Ik mag niet mailen naar email adressen waar het woord geil in voorkomt van mijn mammaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, dat is geilefoksloerie@hotmail.com.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef Gebs het volgende:
Ik vind dat de TT [WOW][MEN][SC][FC] Deel xx: TT moet worden
Dat was cum, speciaal voor pussyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar die kopkaas moet je toch een keer wat aan doen
Arrr, maties!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef Gebs het volgende:
[..]
Jah, of zou het aan onze hostile takeover liggen
Ik vind dat WOW er in genoemd moet wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik laat hem zoals hij nu is lekker compact!
Zet je email adres in mijn fotoboek dan mail ik je van een ander adresquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik mag niet mailen naar email adressen waar het woord geil in voorkomt van mijn mamma
Omg connie... 14000+ postsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Arrr, maties!
We are taking over you ship!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |