Weet ik nog niet, wil dol graag, maar heb afgelopen week iets teveel gedaan, als ik deze week goed kan rusten en morgen wat nieuws van de chirurg heb dat ik toch ga.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Anitra gaan jullie zondag nog naar de foto-meeting in Austerlitz?
Ik hoor het dan wel dan zorg ik dat het indenteits pasje van Djen bij me heb, en de auto van Djulianquote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, wil dol graag, maar heb afgelopen week iets teveel gedaan, als ik deze week goed kan rusten en morgen wat nieuws van de chirurg heb dat ik toch ga.
Nee, gelukkig niet, die was van mijn moederquote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Belana het volgende:
heb je uit diezelfde beker gedronken als Dylan???
Oeps die ligt nog bij jullie jaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik hoor het dan wel dan zorg ik dat het indenteits pasje van Djen bij me heb, en de auto van Djulian
Nee is heemaal niet schandalig hoor, wij hadden ook jullie kant op kunnen komen en ik heb bijna 6 maanden plat gelegen dus we kwamen hier en daar wat tijd te kortquote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het is schandalig bijna een jaar later krijgt ze haar pas terug![]()
Vorige topiquequote:Op zondag 21 mei 2006 22:19 schreef Nijna het volgende:
Waar zijn die schoenen eigenlijk gebleven... Beef???. Ik heb nog geen schoen voorbij zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |