Doe mij bij de misschien (ivm vervoer.)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:23 schreef VASND het volgende:
De 4e PUB meet in:*tromgeroffel* Eindhoven !
26 juni
Mensen die (zo goed als zeker) komen: [afbeelding]
- VASND
- The_Legend_Killer (onder voorbehoud)
- _Xbox_Master_
- Snopprinses
- Diemietuhriej
- Maikuuul
- Plupke
- MaddoxX
- B_Boy
- Dark_Angelus
- kanaiken
De mensen die misschien komen: [afbeelding]
- Knoekie
- hollander76
- Saar ook misschien!
- Hertog_Martin
- Marly
- Daklem
- Carmiie?
- Anti-Virus (alleen als porche vervoer vanuit Amsterdam)
- Messenga (kleine misschien)
- Spenky
- Borkydude
Wil je van lijstje switchen, of sta je nog bij geen, zet het hier ff neer
En iedereen nog even laten weten dat alles goed zit, dat voorkomt dat we straks daar met zn 3'en zitten.
Wat gaan we doen?
Om 14.00 staan XBM en ik bij de Free Record bij de Free Record Shop op het station, en dan van daaruit de stad in en later richting kroeg.
Er zijn ook mensen die wat later komen, en die halen we dan wel op.
De laatste trein naar huis zal voor de verre reizers zo rond 20:45 zijn (XBM, Aalten bijvoorbeeld) maar we blijven natuurlijk zo lang mogelijk doorgaan.
Als iedereen die mee gaat even een mailtje (met daarin hoe laat je aankomt), foto'tje, en eventueel mobiel nummer stuurt, dan kan alles goed geregeld worden.
ivo[punt]vandennieuwenhuizen[at]gmail[punt]com
Waar moet je vandaan komen Sebasser?quote:De 4e PUB meet in:*tromgeroffel* Eindhoven !
26 juni
Mensen die (zo goed als zeker) komen:
- VASND
- The_Legend_Killer (onder voorbehoud)
- _Xbox_Master_
- Snopprinses
- Diemietuhriej
- Maikuuul
- Plupke
- MaddoxX
- B_Boy
- Dark_Angelus
- kanaiken
De mensen die misschien komen:
- Knoekie
- hollander76
- Saar ook misschien!
- Hertog_Martin
- Marly
- Daklem
- Carmiie?
- Anti-Virus (alleen als porche vervoer vanuit Amsterdam)
- Messenga (kleine misschien)
- Spenky
- Borkydude
- Sebasser (ivm vervoer).
Wil je van lijstje switchen, of sta je nog bij geen, zet het hier ff neer
En iedereen nog even laten weten dat alles goed zit, dat voorkomt dat we straks daar met zn 3'en zitten.
Wat gaan we doen?
Om 14.00 staan XBM en ik bij de Free Record bij de Free Record Shop op het station, en dan van daaruit de stad in en later richting kroeg.
Er zijn ook mensen die wat later komen, en die halen we dan wel op.
De laatste trein naar huis zal voor de verre reizers zo rond 20:45 zijn (XBM, Aalten bijvoorbeeld) maar we blijven natuurlijk zo lang mogelijk doorgaan.
Als iedereen die mee gaat even een mailtje (met daarin hoe laat je aankomt), foto'tje, en eventueel mobiel nummer stuurt, dan kan alles goed geregeld worden.
ivo[punt]vandennieuwenhuizen[at]gmail[punt]com
Groningenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:34 schreef VASND het volgende:
Nieuwe pagina, Nieuwe post.
Edit die lap tekst maar ff uit je post.
[..]
Waar moet je vandaan komen Sebasser?
Dan kun je iig een groot stuk met XBM meereizenquote:
Vanaf Groningen ga je via Zwolle - Amersfoort - Utrecht naar Eindhovenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan kun je iig een groot stuk met XBM meereizen
Oepsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vanaf Groningen ga je via Zwolle - Amersfoort - Utrecht naar Eindhoven
Ik ga via Zutphen of Arhnem - Den Bosch
Hij kan wel via Zuthpen reizen maar dat duurt 3 kwartier langer, hetzelfde als ik via Utrecht gaquote:
Ik zeker welquote:
Jij kijkt natuurlijk vol afschuw als er een lekker breezersletje voorbij komt lopen met een uber kort rokje he ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:39 schreef Juup© het volgende:
Nog meer irritante breezerkoters in Eindhoven
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:38 schreef Loontjah het volgende:
Ik neem ook wel als ik een goeie kan vinden !
Nee, ik lag mezelf suf als ik zo'n dom schaap voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij kijkt natuurlijk vol afschuw als er een lekker breezersletje voorbij komt lopen met een uber kort rokje he ?
mahja, treinen eh..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hij kan wel via Zuthpen reizen maar dat duurt 3 kwartier langer, hetzelfde als ik via Utrecht ga
volgens mij nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mahja, treinen eh..
Toch maar eens kijken..
Komt renesite ook ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |