dan kom ik denk ik met jullie meequote:Op maandag 26 juni 2006 00:02 schreef MaddoxX het volgende:
Maikuuul, Plupke (hij niet weet ik niet cker) vertrekken met trein pas om 5 uur of iets vroeger.
en om 22:59 is de laatste trein alweer terug.
(Dit omdat wij niet eerder kunnen)
en in de 1ste post staat toch 14:00 ?
Ik ga tegelijk met kanaiken.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat weet ik, en de rest is er om/rond ?
ik ben er dan trouwens ook..
Slimme loelquote:Op maandag 26 juni 2006 03:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben er morgen gewoon om 14:06, zelfde trein als Sebasser
Alleen ik heb geen idee in wat voor lichamelijke toestand, nogal zwaar weekend achter de rug
Inmiddels wel, rond 15.00 is de tijd, we bellen je nog Rick.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef kanaiken het volgende:
Godsamme, kan ik Ivo weer niet bereiken....
Hoe laat ben je er dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En ik heb me verdomme verslapen
Kan 2 uur pas weg
Kijk in SC.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er dan?
Opzich wel fijn, want nu zit niemand straks alleen, aangezien Sebasser ongeveer tegelijk met mij en Remco aankomt.
Half 5quote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er dan?
Opzich wel fijn, want nu zit niemand straks alleen, aangezien Sebasser ongeveer tegelijk met mij en Remco aankomt.
Daar zie ik geen posts van XBM.quote:
Dan moeten we het maar extra gezellig makenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Half 5
Ik vind het wel klote omdat ik nu 5 uur reis voor nog geen 4 uurtjes meet
Jawel, maar echt leuk vind ik het zo niet, dit heb ik ook altijd weerquote:Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar extra gezellig maken.
Je komt toch nog wel he?
net ff gesmst waar Sebasser nu isquote:Op maandag 26 juni 2006 13:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er dan?
Ik heb er geen voor jou klaar liggen (quote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
KUT! Ik kan nu helemaal niet komen..
Belt mijn mentor net dat ik nog geen boekverslagen heb ingeleverd, dus ik moet er nog 4 maken.
Ik hoopte wel dat ik er onderuit zou komen maar nee..![]()
kutkutkut.. Ja heel misschien kom ik nog wat later ofzo, maar ga er maar vanuit van niet..
Goed idee, andere mensen wel?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er geen voor jou klaar liggen ()
Eind augustus in Zwolle?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Goed idee, andere mensen wel?
Wehehe, als iemand er een paar kan emailen?![]()
Maarja, ik ben dus even weg.. En als jullie mij niet meer zien, Echt super veel plezier, enja, heel misschien zie ik jullie nog, maar die kans is klein.
Wanneer is de volgende meet?![]()
Als we dan meteen naar een concert van Opgezwolle kunnen gaan erna, zeg ik, Prima!quote:
* Dark_Angelus ookquote:
Dan begint school weer ongeveerquote:
Denk ik ook welquote:
Zeg gewoon dat Dimitri ook komt, dan mag je vast.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dan begint school weer ongeveerVoor mij iig
![]()
Ik zou wel wíllen, maar mogen
KOEST KOESTquote:Op maandag 26 juni 2006 22:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat Dimitri ook komt, dan mag je vast. [afbeelding]
Wehehe.quote:
In je hokquote:Op maandag 26 juni 2006 22:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe.
Bedoelde je niet Proest Proest?![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 26 juni 2006 22:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat Dimitri ook komt, dan mag je vast. [afbeelding]
Ik danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |