kom gewoonquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
Streep mij misschien maar door !
Ik moet dan de 1ste dag op stage beginnen.
Ofjeh uhm, van hoelaat tot hoelaat gaan we meeten ?
Als het van 6 tot 11 ofzo is kan ik natuurlijk wel !
Kan ook evt, maar hoe reis je Maikuuul?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:27 schreef Maikuuul het volgende:
pakken we om half 6 de trein ofzo naar eindhoven en de laatste trein terug
quote:
Geen idee, Maastricht denk ik ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel, hoe reis je met de trein, via welke stations?!
Hmm, njah, zal ook wel.. even kijken hoe die dan rijdt, en of het een stoptrein is of intercity ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef snopprinses het volgende:
maastricht, sittard, roermond, weert, eindhoven
in herhalingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hoelaat gaan jullie er nou zijn?
Ik ben er om 14:00 of 15:00quote:
www.ns.nlquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm, njah, zal ook wel.. even kijken hoe die dan rijdt, en of het een stoptrein is of intercity ofzo.
Agja, dat kijk ik dan wel een keer. Ofzo.
Dan gaan wij 's middags naar de kroeg toe waar jij werktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik ga savonds nl naar Mobb Deep in de Effenaar in Eindhoven!
dan hoef ik niet meer te werken.. maar ik kom wel langs..!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan gaan wij 's middags naar de kroeg toe waar jij werkt
Omdat bijna iedereen in juli niet meer kan, ook hebben dan erg veel mensen geen school meerquote:Op zondag 4 juni 2006 13:21 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom 26 juni? Eigenlijk?
Tis een maandag, tijdens school, en bij mij valt het ook nog es midden in de proefwerkweek![]()
Utrecht CS heeft zijn eigen kroeg, das voor de echte luie puber, avondeten bij de BK, daarna CS oversteken en je staat in de kroeg..... wat wil een mens nog meerquote:Op maandag 5 juni 2006 12:37 schreef Blaxje het volgende:
Is die kroeg dichtbij Eindhoven CS?
Hee, jij kan veel later terug dan half 9 hoor! 22:03 of 22:33!quote:
nee, de laatste trein in Aalten komt om 23:33 aan, dat betekend dat ik 20:45 weg moet. Als ik iemand kan regelen die me in Doetinchem komt afhalen kan ik om 21:45 wegquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hee, jij kan veel later terug dan half 9 hoor! 22:03 of 22:33!
En ik kan, mocht ik gaan, onder heel veel voorbehoud enzo, een heel stuk samen met jou reizen!
Hmm, die reisplanner van de NS werkt me tegen, nu zegtie ineens dat het niet meer kan iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 00:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nee, de laatste trein in Aalten komt om 23:33 aan, dat betekend dat ik 20:45 weg moet. Als ik iemand kan regelen die me in Doetinchem komt afhalen kan ik om 21:45 weg
En als jij meereist reizen we volgens mij samen vanaf Arhnem.
Alleen op zaterdag rijden de treinen hier tot half 1quote:Op woensdag 7 juni 2006 05:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hmm, die reisplanner van de NS werkt me tegen, nu zegtie ineens dat het niet meer kan iddMaar 21:45 kan sowieso wel (unless the reisplanner is playing tricks on me)
Klik!
Hmm, die reisplanner heeft het niet helemaal goedzitten:quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Alleen op zaterdag rijden de treinen hier tot half 1![]()
En de meet is op maandag 26 juni
www.9292ov.nl , werkt een stuk beterquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hmm, die reisplanner heeft het niet helemaal goedzitten:
Reisadvies van Eindhoven naar Aalten
Vertrek:zaterdag 24 juni 2006
Die zegt altijd dat ik met de bus moet, waar ik ook heen gaquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
www.9292ov.nl , werkt een stuk beter
minderquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Mot werken die dag.
Jammerquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Mot werken die dag.
Ik kom er langs jaquote:
Ik kom vanuit Venray (station Oostrum)quote:
Zo, das me een wereldreisquote:
Sneek-Mantgum- Leeuwarden- Heerenveen-Steenwijk-Zwolle- Amersfoort-Utrecht-Den Bosch-Eindhovenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:17 schreef Renesite het volgende:
Als ik kom:
Groningen Assen Hoogeveen Zwolle Utrecht Den bosch Eindhoven![]()
Niet dat ik kom...
Daar zit jij nog makkelijk onderquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:44 schreef Loontjah het volgende:
Wat is de max. leeftijd ?
Als de datum in je profiel klopt dan nietquote:
(Hij zit al 22 jaar op het gymnasium)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Als de datum in je profiel klopt dan niet.
Kun je echt niet wegblijven ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:03 schreef hollander76 het volgende:
Werkoverleg, jaja...... de 26e om 17:30![]()
Ik heb momenteel nog niks in de weg staan hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef snopprinses het volgende:
zoals bij elke meet..gaat iedereen nu afzeggen.
stelletje mietjuuuuuhhhsss
sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb momenteel nog niks in de weg staan hoor.
Asjeblieft, let op je taal. Ik ga je haast nog als minderwaardig mens zien.![]()
Braaf.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
sorry, ik zal het niet meer doen
Ik herinner me nu opeens jou schattige accent weer. Toch een pluspunt om te komen.quote:
jej toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik herinner me nu opeens jou schattige accent weer. Toch een pluspunt om te komen.
Ik bedoel maar.quote:
Dat woord overwoog ik inderdaad ook.quote:
Als je nu een beetje slim bent, neem je bus 27/127 naar Helmond van daaruit en dan nog een stukkie met de trein, dat zal een stuk sneller zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik kom vanuit Venray (station Oostrum)![]()
Oja, dat kan ook, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:45 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Als je nu een beetje slim bent, neem je bus 27/127 naar Helmond van daaruit en dan nog een stukkie met de trein, dat zal een stuk sneller zijn.
tuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 01:36 schreef Maikuuul het volgende:
Lollersjaja ik ga wel komen, zo rofl is een meet
uiteraard wel bieren
Standaardquote:Op maandag 19 juni 2006 01:38 schreef MaddoxX het volgende:
zie jeop et eind komen ze allemaal met smoesjes

En de min. ?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:44 schreef Loontjah het volgende:
Wat is de max. leeftijd ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |