quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Had je ze niet moeten vergeten n00b
Ja hoi, met GoLLeM,quote:
Ga in een stomme kooi zitten!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja hoi, met GoLLeM,
Omdat we lief zijn![]()
Groetjes, Yvonne![]()
omdat ONZquote:Op maandag 22 mei 2006 00:51 schreef RealZeus het volgende:
WTF,waarom hebben we hier twee topics over?
quote:Op maandag 22 mei 2006 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben geen kneus en ik lust ook geen ranja.
Misschien kom ik niet. En Mei_stiertje dan ook niet natuurlijk.
Maar waarschijnlijk wel dus he?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je begrijpt hopelijk wel dat de TT een grapje isquote:Op maandag 22 mei 2006 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Daarom zou het zonde zijn als ze niet zou komenquote:Op maandag 22 mei 2006 10:04 schreef Stofje het volgende:
Mei_Stiertje zou met haar fameuze glimlach de sfeer echter wel verhogen.
Je komt gewoon, want het wordt gezelligquote:Op maandag 22 mei 2006 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Eensch.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daarom zou het zonde zijn als ze niet zou komen.
Jij komt niet toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:15 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
HAI
en jij komt ook maryse!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:15 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
HAI
quote:
Leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja en ik kom ook wel.![]()
Samen met Mei_stiertje.![]()
Mooi hebben we wat te neukenquote:Op woensdag 24 mei 2006 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja en ik kom ook wel.![]()
Samen met Mei_stiertje.![]()
Same here.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:38 schreef MoChe het volgende:
[..]
moeder en dochter...altijd al een fantasie van me geweest
Nein want dan moet ik uiterlijk om kwart voor 9 op centraal de trein nemen en dan ben ik PRECIES op tijd waar ik moet zijn als alles mee zitquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:11 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
[..]
Nein want dan moet ik uiterlijk om kwart voor 9 op centraal de trein nemen en dan ben ik PRECIES op tijd waar ik moet zijn als alles mee zit![]()
Ja dus dan zou ik al om 8 uur weg moeten vandaar en dan ben ik kwart voor 9 op centraal en dan naar m'n bestemming en iedereen komt vast later dan 8 uur.quote:
De meeste mensen zijn er rond 4 uur. Vier uurtjes meefeestenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja dus dan zou ik al om 8 uur weg moeten vandaar en dan ben ik kwart voor 9 op centraal en dan naar m'n bestemming en iedereen komt vast later dan 8 uur.
volgens mij komen redelijk wat mensen om 4uur en ook nog eens een tweede lading om 6 uurquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja dus dan zou ik al om 8 uur weg moeten vandaar en dan ben ik kwart voor 9 op centraal en dan naar m'n bestemming en iedereen komt vast later dan 8 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |