Vetquote:Op maandag 22 mei 2006 13:01 schreef Sjotime het volgende:
Eurogamer over Dead Rising !!Lijkt me geweldig ! Ze hebben een speelsessie gehad !
Which, of course, is perfectly possible, as this game can (particularly if you step outside) turn from being amusing into genuinely terrifying as you find yourself surrounded by hundreds, if not thousands of swarming zombies. While initially it's easy to be unimpressed with Dead Rising's generally unspectacular visuals (it looks nice, don't get us wrong, but not fantastic) once you see the swarms, oh god, the swarms, you'll change your tune.
Dead Rising is probably the first game on the 360 that's would make me go out and buy the console just to play it. It really is that good.
[afbeelding]
Is al voorbij gekomen, staat ook al vier dagen op Xboxydequote:Op maandag 22 mei 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe trailer van Huxley de MMOFPS
Echt teveel 360 games waar ik naar uitkijk gewoon
Nope geen trailer. Screens zijn nieuw (van vandaag) overigens.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ziet er cool uit idd.... daar is geen trailer van he ! Screens zijn wel oud verder hoor..... die site.... 360 only
Kan zijn, ik had 'm nog niet gezienquote:Op maandag 22 mei 2006 13:15 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Is al voorbij gekomen, staat ook al vier dagen op Xboxyde
Heb de screens tijdens E3 al gezien....quote:Op maandag 22 mei 2006 13:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nope geen trailer. Screens zijn nieuw (van vandaag) overigens.
Bronquote:Gears of War gaat de strijd aan met de PS3
Eén van de grote titels waar veel mensen naar uit kijken is Gears of War voor de Xbox 360. Veel weten we al van de game, maar de releasedatum was onzeker. Tot nu!
In een MTV documentaire, genaamd Gears of War: The Race to E3, werd een vraag aan Lead Designer Cliffy B gesteld: "How does it look for shipping this fall?"
Het antwoord was kort maar krachtig: "We'll make it happen."
Voorheen had Gears of War nog geen releasedatum, maar deze ligt nu dus vlakbij de release van de PlayStation 3, om precies te zijn tussen september en november. Een precieze datum volgt hopelijk snel.
Als het spel maar af en netjes tegen die tijd is, geen zin in een buggie spel omdat zonodig die releasedate gehaald moest worden om marktstrategische redenen.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:22 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Bron
Oeh, zou mooi zijn voor Xbox 360 bezitters!
Onderbouw het maar met linkje en datum danquote:Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb de screens tijdens E3 al gezien....
Helemaal mee eens, maar gelukkig hebben ze nog even.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het spel maar af en netjes tegen die tijd is, geen zin in een buggie spel omdat zonodig die releasedate gehaald moest worden om marktstrategische redenen.
Ze nemen wel hun tijd zeg.... spel is ook al tijden in development. Ik hoop op een goede coop !quote:Op maandag 22 mei 2006 13:28 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar gelukkig hebben ze nog even.
Okquote:Op maandag 22 mei 2006 13:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Onderbouw het maar met linkje en datum dan
Ik heb liever dat ze er nog een jaar de tijd voor nemen dan dat je zo'n buggy game als oblivion krijgt, die had ook wel wat uitstel kunnen gebruikenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ze nemen wel hun tijd zeg.... spel is ook al tijden in development. Ik hoop op een goede coop !
Ja ik ook........ racen tegen PS3 heeft toch geen zin. Gewoon een coole game uitbrengen idd !quote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze er nog een jaar de tijd voor nemen dan dat je zo'n buggy game als oblivion krijgt, die had ook wel wat uitstel kunnen gebruiken
Ok jij je zinquote:Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ok![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/793/793105/imgs_1.html
Heeft zoiezo geen zin idd.. iemand die de ps3 wil halen zal het echt niet laten omdat er een game op de 360 is die gereleasd word neem ik aan.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ook........ racen tegen PS3 heeft toch geen zin. Gewoon een coole game uitbrengen idd !
Ik ben nog niet zoveel bugs in Oblivion tegengekomen. Alleen dat loading bij elk gebied hadden we ze wel iets op mogen vinden. Gaat na een tijdje vervelen en had ook niet nodig geweest denk ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze er nog een jaar de tijd voor nemen dan dat je zo'n buggy game als oblivion krijgt, die had ook wel wat uitstel kunnen gebruiken
Nee dat denk ik ook niet. Wordt ook moe hoor van die console warsquote:Op maandag 22 mei 2006 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft zoiezo geen zin idd.. iemand die de ps3 wil halen zal het echt niet laten omdat er een game op de 360 is die gereleasd word neem ik aan.
Ja je vraagt er zelf om !quote:
Welke war? Er is maar 1 juiste consolequote:Op maandag 22 mei 2006 13:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Wordt ook moe hoor van die console warsMaar ja,..... GoW zal wel console sales uitbreiden denk ik voor 360 !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |