GoW, Mass Effect, Forza 2, RB6: Vegas, SC: DA en Bioshock niet interessant genoeg?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in Gears of War SE,.........
Echt veel komt er voor mij niet uit dit jaar op 360 !
Smaak enzoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
GoW, Mass Effect, Forza 2, RB6: Vegas, SC: DA en Bioshock niet interessant genoeg?.
Mass Effect en Bioshock komen dit jaar niet uit denk ik, alhoewel ze het wel zeggen. Forza poep ik op,...Splinter Cell was ik vergeten.... goed puntquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
GoW, Mass Effect, Forza 2, RB6: Vegas, SC: DA en Bioshock niet interessant genoeg?.
Wat wordt het voor jou dit jaarquote:
Die trailer, hoe ze bewegen, actie, bars, Mass Effect is ook de game waar ik op wachtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Mass Effect en Bioshock komen dit jaar niet uit denk ik, alhoewel ze het wel zeggen. Forza poep ik op,...Splinter Cell was ik vergeten.... goed punten Gears of War had ik toch al gemeld
Die lijkt me wel cool.
RS wacht ik even de reviews af !
Edit: Ja,... dan blijf ik op mijn punt... niet echt veel dus voor me![]()
Maar Mass Effect... daar kijk ik nog het meeste naar uit.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Die trailer, hoe ze bewegen, actie, bars, Mass Effect is ook de game waar ik op wacht
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect is die game van Bioware toch?
Nee, maar ik hoef niks te horen.......... weet dat dit spel zooo gaat heersen,...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:25 schreef pkwarts het volgende:
Heb je gehoord dat je met iemand kan praten terwijl je je hand op je halster houdt?Om zeg maar wat druk te zetten op het gesprek
Trailer gezien, screens bekeken, sfeer staat me niet aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect is die game van Bioware toch?
Het is wel space Gijs.... net als Mario Galaxyquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trailer gezien, screens bekeken, sfeer staat me niet aan
Er is een verschil tussen space en space hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het is wel space Gijs.... net als Mario Galaxy
Trailer trouwensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trailer gezien, screens bekeken, sfeer staat me niet aan
Ja klopt.... denk dat je KOTOR achtig moet denken........ ja en ik zweer bij die gamesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen space en space heHet lijkt me een beetje teveel op StarWars en Trek, en dat zuigt.
Mario Galaxy is anders, geen 'realistisch' uiterlijk en bliepjes geweren.
1 woord. Engels woord ook nog:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niks te horen.......... weet dat dit spel zooo gaat heersen,...Het enige wat ik niet echt bijzonder vind aan 360 maar waar heel veel op geilen is dat Xbox Live Arcade gebeuren...
Dat snap ik echt niet....... oude games spelen en er nog enthousiast over doen ook....... als het nou ook nog eens leuke games warenMaar ja... het draagt de console in rustige tijden merk ik dus het concept werkt wel.... hoef er alleen niks van te weten.
Och nog wel meer titels ook..... maar ongetwijfeld dat je er op zal poepenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wat wordt het voor jou dit jaarPrey,... GoW,... en.................... ohja,... Moto GP en Tafeltennis
Gijs je bent tot December klaar!!
Leaderboards is 1.. addiction is 2... live arcade games die ik speel zijn zo verslavend dat je er op terug blijft komen. Juist lekker om even tussendoor te spelenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een prestatiehoer. Ook al kom ik niet verder dan plek 165.934.
Rise of the GTA clones.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef Tain het volgende:
Wild Summer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Soort van Spaanse GTA ofzo...
Meer Franstalige info en plaatjes
GTA vind ik meer een genre geworden, dan dat je van kloons kunt sprekenquote:
Ja dat.. maar er zit op zich wel een geinig potentie in.. het heeft mij wat GTA (de echte) betreft altijd leuk geleken als er ook een coop in zou zitten bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind het best zolang ze maar kwalitief okay zijn
Online MMO GTASan Andreas, dat zou ik wel tof vinden. Beetje gangwars uitvechten via Live en samen chillen in een dikke auto, luisteren naar Pac en Biggiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat.. maar er zit op zich wel een geinig potentie in.. het heeft mij wat GTA (de echte) betreft altijd leuk geleken als er ook een coop in zou zitten bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, een Spaanse GTA? Krijgen we dan ook een Nederlandse GTA?
Grote Auto Diefstal*: Slotervaart.
Speel desgewenst als Antilliaan, Nederlander of Marokkaan, overval de Albert Heijn, ga joyriden met een BMW 130i, rijd zwart zonder kaartje naar station Amsterdam Lelylaan en krijg jonge meisjes zover om je te pijpen met de Hot Breezer uitbreiding! Inclusief denigrerende opmerkingen gericht aan het adres van vrouwelijke agenten, ingesproken door echte ontspoorde jongeren! Muziek van Lange Frans & Baas en Ali B.
*=Ik weet dat autodiefstal 1 woord is.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, een Spaanse GTA? Krijgen we dan ook een Nederlandse GTA?
Grote Auto Diefstal*: Slotervaart.
Speel desgewenst als Antilliaan, Nederlander of Marokkaan, overval de Albert Heijn, ga joyriden met een BMW 130i, rijd zwart zonder kaartje naar station Amsterdam Lelylaan en krijg jonge meisjes zover om je te pijpen met de Hot Breezer uitbreiding! Inclusief denigrerende opmerkingen gericht aan het adres van vrouwelijke agenten, ingesproken door echte ontspoorde jongeren! Muziek van Lange Frans & Baas en Ali B.
*=Ik weet dat autodiefstal 1 woord is.
bron (met 21 screenshots)quote:De Spaanse ontwikkelaar Novarama heeft vandaag de Xbox 360 game Wild Summer aangekondigd. Wild Summer speelt zich net als Grand Theft Auto af in een grote open stad, maar is behalve deze overeenkomst op alle punten verschillend. Sterker nog, in Wild Summer komt er helemaal geen wapen aan te pas. Volgens Novarama zorgt dat alleen maar voor een slechte reputatie en aggressie onder jongeren.
In Wild Summer speel je een zestien-jarige jongen die volledig vrij is om te doen en laten wat hij wil. Wil je meisjes oppikken, in mooie auto's rijden, met je vrienden lekker los gaan in een discotheek, daten, shoppen, skaten, volleyballen, het kan allemaal. Alle dingen die jongeren normaal gesproken uitvoeren zullen ook in deze game aanwezig zijn.
De game speelt zich af in het zonnige en vredige plaatsje Sun City, welke natuurlijk ook voorzien is van een heerlijk strand. Je zult dit alles gaan beleven vanuit third-person perspectief. De hele stad zal reageren op jouw avontuur.
Verander je kleren, zet een tattoo, verander van haar stijl, alles is mogelijk. Sun City bevat negen verschillende gebieden, van het centrum tot de wallen. Een gebied van in totaal twee vierkante kilometers. Ontmoet 20 unieke characters met elk hun eigen dagelijkse routines en beinvloedt hun leven. Verder bevat Wild Summer nog diverse minigames, zoals dansen, darten, schieten (in een schiettent uiteraard), etc.
Wild Summer is naar eigen zeggen geinspireerd door films als Karate Kid en Fast Times At Ridgemont High. De game zal ergens rond de winter van 2007 pas op de Xbox 360 verschijnen, maar de eerste screenshots hebben we wel alvast voor je.
Klinkt nu niet echt Wildquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Wat meer info van de "Spaanse GTA":
[..]
bron (met 21 screenshots)
GTA voor kinderenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:24 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Klinkt nu niet echt Wild![]()
En het ziet er ook nog niet echt super uit..
Dat zag er best leuk uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
IGN (?) zei dat die andere GTA kloon op de X360 een sleeper hit kon worden.
Just Cause geloof ik.
Dus we kunnen ook op de xbox360 spelen in de game?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
[...]
Alle dingen die jongeren normaal gesproken uitvoeren zullen ook in deze game aanwezig zijn.
Dat geloof ik voor de verandering dan weer wel van IGNquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
IGN (?) zei dat die andere GTA kloon op de X360 een sleeper hit kon worden.
Just Cause geloof ik.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
bron (met 21 screenshots)
Want dat durf je in het dagelijkse leven niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:52 schreef Bastard het volgende:
Ik wil op zn minst naar de hoeren gaan, auto's stelen, en mensen doodknuppelen!
Idd, wat een kutconceptquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:31 schreef H.Flick het volgende:
Spaanse GTA lijkt me echt bagger. Ik ga liever in de zomer zelf naar het strand ipv dat ik in een game naar het strand ga.
In-enginequote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:24 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Ingame Jeep van Medal of Honor
Banden zijn niet rond.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:24 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die een grote hand verwacht die met dat auto'tje gaat spelen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:24 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:24 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
Jij had gedetailleerde autootjes vroegerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een grote hand verwacht die met dat auto'tje gaat spelen?
Simpel (haast med-poly) model, hele mooie textures.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:24 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
*meldt*quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:18 schreef Wessiej het volgende:
Spelletjes doen het niet, maar Xbox Live Arcade heul wel, iemand UNO?
Tsja, tis maar waar je de nadruk wilt leggen, ziet er zo wel heel strak uitquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Simpel (haast med-poly) model, hele mooie textures.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |