Hennie Huisman?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:08 schreef JeroenV het volgende:
Persconferentie op RTL 7. Van Geel doet wel erg alsof Hennie God is, maargoed. Dat hoort erbij.
rtl7 voldoetquote:Op maandag 22 mei 2006 15:09 schreef WEST het volgende:
wat gebeurt er ? wat wordt er gezegt.... ik heb geen tv hieren zeker geen AT5
![]()
Er was een live stream.......quote:Op maandag 22 mei 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
wat wat wat wat?
Ik heb geen rtl7 op mijn tv
kut zooiquote:
Hij maakte een Van Gaal-achtige opmerking in de trant van: "Als je het al weet, waarom vraag je het dan?"quote:Op maandag 22 mei 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
wat wat wat wat?
Ik heb geen rtl7 op mijn tv
hij lijkt er ook nog echt opquote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Alfons Groenendijk zal wel niet de oom van Mitea zijn hè?
Je houdt van voetbal of je houdt er niet van. Er is geen middenweg.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:19 schreef Asmodian het volgende:
Vind Ten Cate ook niet bepaald sympathiek overkomen. Hij lijkt ook niet bijzonder enthousiast om Ajax te trainen
Hhaa, dan moet je maar eens goed luisteren!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:19 schreef Asmodian het volgende:
Vind Ten Cate ook niet bepaald sympathiek overkomen. Hij lijkt ook niet bijzonder enthousiast om Ajax te trainen
ook dat is waar...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je houdt van voetbal of je houdt er niet van. Er is geen middenweg.
Heb hier geen AT5 en heb het dus met de paar minuten RTL7 moeten doen. Wat wordt er allemaal gezegd, dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hhaa, dan moet je maar eens goed luisteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |