Ging die niet eigenlijk over Elliott Smith? Of was dat We Don't Own It?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:10 schreef methodmich het volgende:
Ik zie daar Eternal Flame van Joan As Police Woman tussen staan... Die tribute zie ik niet zo eigenlijk.
Ik meen dat Jeff Buckley Joan's vriendje is geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:10 schreef methodmich het volgende:
Ik zie daar Eternal Flame van Joan As Police Woman tussen staan... Die tribute zie ik niet zo eigenlijk.
Stimmtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:04 schreef Capetown het volgende:
[..]
Ik meen dat Jeff Buckley Joan's vriendje is geweest.
Hoe heten die bootlegs?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zat even op Soulseek te zoeken naar de B. Britten versie van Corpus Christi en kwam toen iemand tegen met 4 versies van Buckley (bootlegs e.d.). Uiteraard even gekeken wat hij zoal in het Jeff Buckley mapje had, ik kreeg het idee dat dat wel zou zijn. En inderdaad, een hele lijst bootlegs en ander materiaal. Op het moment komen er wat covers binnen (Ace of spades, Day in the life).
Altijd leuk om zulke dingen aan te treffen.
Die hebben gewoon de naam van de stad, het podium, de datum enzo.quote:
Dat stelde erg weinig voor. Althans de paar die ik gedownload heb. Geen serieuze covers, meer wat geklooi in de studio.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:49 schreef MuseMuse het volgende:
die covers ben ik ook wel benieuwd naar.
Dat weet ik, maar in de tekst van dat nummer kan ik nou niet echt ontdekken waarom dat een tribute zou zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:04 schreef Capetown het volgende:
[..]
Ik meen dat Jeff Buckley Joan's vriendje is geweest.
Misschien was het hun liedje samen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in de tekst van dat nummer kan ik nou niet echt ontdekken waarom dat een tribute zou zijn.
Ja... en dat zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die hebben gewoon de naam van de stad, het podium, de datum enzo.
Al sla je me dood, ik heb het niet gedownload. Ga eens op soulseek kijken zou ik zeggen.quote:
Erg mooi ja, hij maakt het nummer echt z'n eigen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:40 schreef fretclick het volgende:
jezus, jeff buckley's versie van i know it's over (the smiths red.) is wel heel vet!
Sketches (for my sweetheart the drunk). Is was rauwer maar geniaal.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:27 schreef Felagund het volgende:
Even een kickje.
Ik ga morgen naar mijn lokale muziekboer om de 30th. Anniversary edition van Born to Run op te halen. Maar ik zit nu net naar Buckley te luisteren, en vind heel erg fijn om te luisteren.
Hebben jullie nog enige tips voor een goed album van hem? Ik zie Grace en Mystery White Boy beiden voor 6,99 staan.
Neem liever de Limited Edition van Grace. Dan heb je Forget Her er ook bijquote:Op donderdag 2 april 2009 21:27 schreef Felagund het volgende:
Even een kickje.
Ik ga morgen naar mijn lokale muziekboer om de 30th. Anniversary edition van Born to Run op te halen. Maar ik zit nu net naar Buckley te luisteren, en vind heel erg fijn om te luisteren.
Hebben jullie nog enige tips voor een goed album van hem? Ik zie Grace en Mystery White Boy beiden voor 6,99 staan.
Bedankt voor de tips, het is uiteindelijk de Legacy edition van Grace geworden. Die was maar een paar euro duurder.quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem liever de Limited Edition van Grace. Dan heb je Forget Her er ook bij.
RIP. Vandaag 12 jaar geleden.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Burdie het volgende:
Helaas is hij in 1997 overleden, maar zijn muziek blijft geniaal natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |