Maar dan naderhand niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebbenquote:
en weer een klaplong erbijquote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef Manias het volgende:
[..]
pas maar opstraks springt waxxer op je hoor
Ik had het daar met wat mensen in USA overquote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef Manias het volgende:
[..]
hmm nee heb ook liever een wat.. practischere auto
ik wou net zeggenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Dave?
M'n blik dwaalt de hele tijd af naar je usericon
Er is wel heel wat nodig wil je mij verpletterenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan naderhand niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben![]()
nee da's gemeen, zo iets doet onze favo Fokker niet
zulk gedrag in een troffee winnaar onwaardig![]()
hahaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had het daar met wat mensen in USA over
maar daar is Hummer alweer over de hype heen
redenering is daar. If you're driving Hummer, then you're supporting terrorism![]()
Heerlijk.. ze kunnen alleen maar kort door de bocht redeneren daarquote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had het daar met wat mensen in USA over
maar daar is Hummer alweer over de hype heen
redenering is daar. If you're driving Hummer, then you're supporting terrorism![]()
Meer op www.aussiebum.com.auquote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Dave?
M'n blik dwaalt de hele tijd af naar je usericon
Ik zie een man liever gewoon in iets, dan in niets.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dave is geil. (of heeft iig geile smaak)
En dan ga je uitleggen dat de benzine bij ons nog 8x duurder is en dan vallen ze flauwquote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
En maar klagen dat de benzine in USA zo duur is
in vergelijking met 3 jaar terug toen ik er voor het laatst was, is die nu in prijs verdubbelt en betaal je nu 2 en plaats van 1 kwartje per liter
SHirtje,broek,boxer en sokken?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie een man liever gewoon in iets, dan in niets..
Daar krijg je in Nederland nog geen kwakje voor. In de tank dan.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
En maar klagen dat de benzine in USA zo duur is
in vergelijking met 3 jaar terug toen ik er voor het laatst was, is die nu in prijs verdubbelt en betaal je nu 2 en plaats van 1 kwartje per liter
Maar ze willen dan weer niet in een Smart rijden want da's geen autoquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ga je uitleggen dat de benzine bij ons nog 8x duurder is en dan vallen ze flauw
Ik zeg niks.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar krijg je in Nederland nog geen kwakje voor. In de tank dan.
Uhm.. dat is best mogelijk hoor.. zelfs voor niksquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik moest deze zin wel eerst 3 keer lezenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, groot is wat daar telt..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ze willen dan weer niet in een Smart rijden want da's geen auto![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |