Maar dan naderhand niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebbenquote:
en weer een klaplong erbijquote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef Manias het volgende:
[..]
pas maar opstraks springt waxxer op je hoor
Ik had het daar met wat mensen in USA overquote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef Manias het volgende:
[..]
hmm nee heb ook liever een wat.. practischere auto
ik wou net zeggenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Dave?
M'n blik dwaalt de hele tijd af naar je usericon
Er is wel heel wat nodig wil je mij verpletterenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan naderhand niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hebben![]()
nee da's gemeen, zo iets doet onze favo Fokker niet
zulk gedrag in een troffee winnaar onwaardig![]()
hahaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had het daar met wat mensen in USA over
maar daar is Hummer alweer over de hype heen
redenering is daar. If you're driving Hummer, then you're supporting terrorism![]()
Heerlijk.. ze kunnen alleen maar kort door de bocht redeneren daarquote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik had het daar met wat mensen in USA over
maar daar is Hummer alweer over de hype heen
redenering is daar. If you're driving Hummer, then you're supporting terrorism![]()
Meer op www.aussiebum.com.auquote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef Vlarp het volgende:
Dave?
M'n blik dwaalt de hele tijd af naar je usericon
Ik zie een man liever gewoon in iets, dan in niets.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dave is geil. (of heeft iig geile smaak)
En dan ga je uitleggen dat de benzine bij ons nog 8x duurder is en dan vallen ze flauwquote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
En maar klagen dat de benzine in USA zo duur is
in vergelijking met 3 jaar terug toen ik er voor het laatst was, is die nu in prijs verdubbelt en betaal je nu 2 en plaats van 1 kwartje per liter
SHirtje,broek,boxer en sokken?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie een man liever gewoon in iets, dan in niets..
Daar krijg je in Nederland nog geen kwakje voor. In de tank dan.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef Stroekie het volgende:
En maar klagen dat de benzine in USA zo duur is
in vergelijking met 3 jaar terug toen ik er voor het laatst was, is die nu in prijs verdubbelt en betaal je nu 2 en plaats van 1 kwartje per liter
Maar ze willen dan weer niet in een Smart rijden want da's geen autoquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ga je uitleggen dat de benzine bij ons nog 8x duurder is en dan vallen ze flauw
Ik zeg niks.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar krijg je in Nederland nog geen kwakje voor. In de tank dan.
Uhm.. dat is best mogelijk hoor.. zelfs voor niksquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik moest deze zin wel eerst 3 keer lezenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, groot is wat daar telt..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ze willen dan weer niet in een Smart rijden want da's geen auto![]()
![]()
Vandaar dat Brad een wagen heeft gekocht die 1 op 20 rijdtquote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan ga je uitleggen dat de benzine bij ons nog 8x duurder is en dan vallen ze flauw
Hij's zwart,.quote:
Zo zuinig? In de VS?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaar dat Brad een wagen heeft gekocht die 1 op 20 rijdtScheelt een hoop geld.
Alles?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, groot is wat daar telt..
Valt meteen op als je de VS in komt, alles groter.
ik moest lachenquote:
Bijna alles wel jaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, groot is wat daar telt..
Valt meteen op als je de VS in komt, alles groter. Geen kleine auto's
Maar de multipla is ook afschuwelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bijna alles wel ja
Kennis van me handelt wat in auto's daar
en was een limo aan de vingers blijven hangen
had hem naast z'n huis geparkeerd staan, en die stak dus voor en achter een stuk uit, was dus langer dan z'n huis.
Wel gaaf om daarmee een avond te gaan bar hoppen.
maar verrekte lasting om er een tankstation mee in te rijden.
Oh en naast de Smart vond hij toen hij hier in Nederland was de Mulitpla van Fiat ook afschuwelijk![]()
De multipla ís ook afschuwelijk!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bijna alles wel ja
Kennis van me handelt wat in auto's daar
en was een limo aan de vingers blijven hangen
had hem naast z'n huis geparkeerd staan, en die stak dus voor en achter een stuk uit, was dus langer dan z'n huis.
Wel gaaf om daarmee een avond te gaan bar hoppen.
maar verrekte lasting om er een tankstation mee in te rijden.
Oh en naast de Smart vond hij toen hij hier in Nederland was de Mulitpla van Fiat ook afschuwelijk![]()
Wat moet jij een moeilijke avond hebbenquote:
Dat ik een zwarte boxer heb. Die ligt in de kast.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. wat probeer jij duidelijk te maken aan Dave?
erik je doet toch niet toevallig VWO op PC eckart he?quote:
Ik zit me enorm te verbijten inderdaad. Maar alles om Waxxer een plezier te doen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat moet jij een moeilijke avond hebben
dat je telkens weer die inkoppertjes niet durft/mag/kan/wilt maken![]()
Oh..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ik een zwarte boxer heb. Die ligt in de kast.
Ik heb ook een zwarte boxer. En die ligt ook in de kast!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mien god, de wereld is klein... Maar ik ben niet één van die twee jongensquote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erik je doet toch niet toevallig VWO op PC eckart he?
Ik draai een open huiskamer jongeren project 2 van die jongens doen vwo op het eckart en 1 op lorentz
En dat je er foto's van maakt. Zodat iedereen de vorm van je penis kan zien.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mhm. Mijn vent is speciaalquote:
Ga je nou alsnog naar de 3e?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het Lorentz Casimir is een leuke school![]()
Boo-fucking-hoo. Ga lekker in je Hema-string in het Twiske spelen, kleuter.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En dat je er foto's van maakt. Zodat iedereen de vorm van je penis kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |