Ik bedoelde eigenlijk alleen de mensen met die Engeland avatar die ik gemaakt hebquote:
quote:AC Milan gaat met het ontvangen geld voor Andrei Shevchenko proberen middenvelder Steven Gerrard los te weken bij Liverpool. (Daily Star)
Ook Newcastle United heeft interesse in verdediger Robert Huth, die bij Chelsea mag vertrekken. (Daily Mirror)
Didier Drogba lijkt te vertrekken bij Chelsea. De aanvaller verliet het trainingskamp van Ivoorkust voor twee dagen; volgens de trainingsstaf voor een fotosessie van een sponsor, maar volgens insiders voor contractonderhandelingen bij een nieuwe club. (Guardian)
Blackburn Rovers mengt zich in de strijd voor Red Star Belgrado aanvaller Nikola Zigic, die rond de 10 miljoen euro moet gaan kosten. (Independent)
Liverpool heeft 14 miljoen euro over om Charlton-aanvaller Darren Bent naar Anfield Road te krijgen. (The Sun)
Als Chelsea niet de PL, FAC en CL wint doen ze het gewoon slecht.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
Met of zonder Shevchenko, ik denk dat de kans dat de titel naar Chelsea gaat volgend jaar sowieso vrij groot is. Helemaal geen arrogantie, maar de sterke selectie van vorig seizoen is nauwelijks verzwakt en was al versterkt met Ballack.
Met Shevchenko zijn echter mijn verwachtingen Europees een stuk gestegen. Met deze selectie moet toch een finaleplaats er in zitten.
Premier League moeten ze gewoon, omdat ze over 38 wedstrijden de beste moeten kunnen zijn. De FAC en CL is lastiger, omdat finales altijd wel wat raars kan gebeuren. Wel zouden ze bij beiden in ieder geval in de finale moeten staan en minimaal 1 winnen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als Chelsea niet de PL, FAC en CL wint doen ze het gewoon slecht.
Nou ja, Liverpool heeft gewoon niet gescoord tegen Chelsea en toch gingen ze door. En tegen Barcelona zat ik rustig achterover rekenend op een gele kaart voor del Horno, wist die Hauge er een rode van te maken. Ja, als je dan met 1-2 verliest is het bijna onmogelijk om dat nog goed te maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
Wat een clown ...
Geloof die Morinho sprookjes maar dat het nooit aan zijn taktiek ligt maar als CFC verliest het altijd ligt aan de scheids (of de koffiejuffrouw of de mascottes of wat dan ook...)
52 MILJOEN EURO!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:48 schreef numero_uno het volgende:
Chelsea bijna rond met Shevchenko voor ongeveer ¤52 miljoen
Als ze nu geen kampioen meer worden dan pak ik voor een jaar een avatar van de club die het wordt
Ze spelen aantrekkelijk voetbal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Everton probeert weer eens met grof te investeren hogerop te komen. Joleon Lescott is binnen voor 8,5 miljoen euro (Wolves), Andy Johnson (Palace) voor 12,3 euro. En straks komt prutser Huth er nog bij. Zal het ooit wat gaan worden daar?
1) Als het geen doelpunt was geweest had Cech er af gemoeten met rood en was het een pingel geweest. Dat vergeet Maureen O. ook meestal voor het gemak ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
1) Nou ja, Liverpool heeft gewoon niet gescoord tegen Chelsea en toch gingen ze door. En tegen 2) Barcelona zat ik rustig achterover rekenend op een gele kaart voor del Horno, wist die Hauge er een rode van te maken. Ja, als je dan met 1-2 verliest is het bijna onmogelijk om dat nog goed te maken.
Er is meer dan goals, maar 2004-2005 was wel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Dat aantrekkelijke voetbal vertaalt zich dan niet echt in goals.... Ze konden slechts 34 keer juichen deze competitie.
De E'ton Blueshite die goed voetbal spelen? Damn wat heb jij gerookt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze spelen aantrekkelijk voetbal.
Dat kunnen veel ploegen niet zeggen
Wel effectief maar verre van attractief. Heel veel 1-0'etjes. En dan vet de boot ingaan tegen AFC en zo ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er is meer dan goals, maar 2004-2005 was wel aantrekkelijker
Bedankt voor je reply,hoef ik het niet te doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:45 schreef Doc het volgende:
[..]
De E'ton Blueshite die goed voetbal spelen? Damn wat heb jij gerookt?
quote:Manchester United heeft AC Milan laten weten minimaal 30 miljoen euro te willen ontvangen als de Italianen Ruud van Nistelrooy willen hebben als vervanger voor Andrei Shevchencko. (Daily Express)
Chelsea staat op het punt om de sensationele transfer van Arsenal-linksback Ashley Cole af te ronden, waarmee een bedrag van 30 miljoen euro is gemoeid. (Daily Star)
De Argentijn Pablo Aimar staat op zijn beurt weer in de belangstelling van Liverpool, maar is niet bereid heel diep in de buidel te tasten. (The Times)
De Franse topclubs Marseille en Lyon strijden om Liverpool-aanvaller Djibril Cisse. (Star)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |