abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:57:25 #251
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40015154
Valencia zal vandaag proberen de laatste details van de transfer van Asier del Horno van Chelsea proberen af te ronden. (Marca)

De Londenaren zullen daarom 23 miljoen euro aan Arsenal betalen voor Ashley Cole en 6 miljoen euro aan Real Madrid voor Roberto Carlos. (Daily Mirror)

lijkt me sterk.. Allebei aantrekken ?
pi_40015333
nou ja, het kan. In dat geval zou Bridge ook niet op Stamford Bridge blijven
Maar volgens mij had Mourinho gisteren nog heel stellig gezegd dat ze nog maar 1 aankoop zouden doen, ik ben benieuwd
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_40034269
Met Carlos ga je erop achteruit.

Kun j beter wat meer geld geven voor COle
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juli 2006 @ 12:08:28 #254
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40099532
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
Kan Rafael Benitez eigenlijk al elf Spanjaarden opstellen bij Liverpool? Zo nee, hoveel mist hij er nog?
Bekijk de 1st Team Squad van dit seizoen (met nieuwe rugnummers) en je ziet dat er maar 1 Spanjaard meer (3) zit dan Nederlanders (2)... Volgens mij heeft AFC bv minstens zo veel Spanjaarden (Cesc, Reyes, Alemunia in ieder geval tegen over Xabi, Garcia en Reina van LFC).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juli 2006 @ 12:11:29 #255
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40099609
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef stevengerrard het volgende:
Montana je hebt helemaal gelijk...Ik heb ook liever een Upson achterin dan een Paletta maar daarbij vind ik dat de buitenlanders die Benitez heeft gekocht en dan voornamelijk de Spanjaarden allemaal iets aan LFC hebben toegevoegd en misschien wel beter zijn dan sommige engelsen op die positie.
En de Spanjaarden die niets toevoegden zijn razendsnel weer vertrokken ...
Er zijn er maar 3 over die alle duidelijk iets toevoegen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 juli 2006 @ 12:14:17 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40099662
Ik geloof dat Pennant de meeste crosses had het afgelopen seizoen, en dat zoekt LFC: crosses van de rechterkant ... Zou logisch zijn.
pi_40099706
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 01:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Met Carlos ga je erop achteruit.

Kun j beter wat meer geld geven voor COle
Of Bridge opstellen. Dat vind ik een heel goede verdediger. Beter dan Del Horno of Roberto Carlos.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:27:55 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40286746
Manchester en Spurs akkoord over Carrick

28/7/2006 22:43

Manchester United en Tottenham Hotspur zijn het eens over de voorwaarden van een transfer van Michael Carrick. Beide clubs maakten dat vrijdagavond bekend via de eigen clubsites.
Carrick moet zelf nog tot een akkoord komen met Manchester United. De centrale middenvelder moet tevens nog een medische keuring ondergaan. Die staat komende maandag gepland voor de zevenvoudig international. Waarschijnlijk zal hij over een week zijn debuut maken tijdens het Amsterdam Tournament.

'Dit is een transfer die Michael graag wilde maken', reageerde Spurs-manager Martin Jol op de aanstaande overstap van de vrijdag 25 jaar geworden speler. 'We hebben hem alle redenen gegeven waarom hij zou moeten blijven, maar hij heeft gevraagd of hij mocht vertrekken.'

Over de hoogte van de transfersom hebben beide clubs geen mededelingen gedaan, maar naar verluidt zal Man United twintig miljoen euro overmaken aan Tottenham. Carrick stond nog tot medio 2008 onder contract bij The Spurs, die hem twee jaar terug voor vier miljoen euro hadden overgenomen van West Ham United.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:38:45 #259
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40287038
Zijn er nog (jeugd)spelers die dit seizoen een openbaring zullen worden? Ben niet zo thuis in de PL, wil het wel wat actiever gaan volgen....
A.M.A.B
pi_40289500
Rossi misschien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40289763
20 miljoen voor Carrick is niet mis, dan snap ik wel dat Tottenham hem verkoopt. Rossi heb ik niet zo'n hoge pet van op, teveel bravour, te weinig slim spel.
That's all folks!
pi_40294442
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:38 schreef Cart_man het volgende:
Zijn er nog (jeugd)spelers die dit seizoen een openbaring zullen worden? Ben niet zo thuis in de PL, wil het wel wat actiever gaan volgen....
Ben sowieso wel benieuwd naar Victor Anichebe van Everton, Ricardo Vaz Té van Bolton en Micah Richards van Man City, al brak die vorig jaar wel al een beetje door.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40294990
Hoe zit het met 'de nieuwe Rooney' van Everton? Hij zou nķg beter wezen, maar raakte toch geblesseerd halverwege vorig seizoen.
pi_40295024
James Vaughan? Afwachten, hij scoorde toen bij zijn debuut dacht ik en dus gelijk een Rooney-vergelijking van buitenaf. Volgens mij niet door Everton zelf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40295042
Nou hoera, Carrick is binnnen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40295099
En 15% voor West Ham
pi_40306873
Euhm wij willen dit seizoen een weekje Loden combineren met 2 voetbal wedstrijden kijken daar. We gaan iig 1x kijken bij West Ham. Nu is de vraag hoe komen we het beste aan de tickets
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 30 juli 2006 @ 01:52:04 #268
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_40313474
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Euhm wij willen dit seizoen een weekje Loden combineren met 2 voetbal wedstrijden kijken daar. We gaan iig 1x kijken bij West Ham. Nu is de vraag hoe komen we het beste aan de tickets
geldschip al aangekomen? Ik heb vandaag een kaartje gekocht voor Tottenham Hotspur: 34 pond + reserveringskosten (3 pond) dus een euro of 55 voor 90 minuten voetbal. Dat is bij Arsenal en Chelsea nog erger en bij een goede tegenstander bij de rest betaal je ook al heel veel. Ik zat ook te denken aan Charlton - Man U, maar dat was alleen voor leden. Via de site van Tottenham heb ik een kaartje gekocht, maar de leuke plaatsen waren heel snel uitverkocht . Ik ga trouwens naar Tottenham - Sheffield united van 22 augustus
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_40313527
Cool, want ik ben van plan om Chelsea dit seizoen nog op Stamford Bridge te bewonderen. Het zal waarschijnlijk niet tegen een topper zijn, aangezien die zo uitverkocht zijn. Maar dat boeit me dan weer niet zo heel erg veel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_40315798
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 30 juli 2006 @ 09:42:16 #271
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_40315820
Wat ziet Jose er belabberd uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40315909
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:42 schreef zjroentje het volgende:
Wat ziet Jose er belabberd uit.
Hij had z'n haar eraf gehaald om een beter voorbeeld te zijn voor de jeugd oid

Oh, voor de oorlog
quote:
"Look at my haircut. I am ready for the war."
Chelsea boss Jose Mourinho has an Action Man haircut as he prepares for the new season.

zondag 30 juli 2006 @ 10:01:51 #273
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40315935
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan gewoon via de site van West Ham.

Wedstrijden een divisie eronder zijn overigens veel leuker dan de PL wedstrijden.
A.M.A.B
pi_40315942
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hij had z'n haar eraf gehaald om een beter voorbeeld te zijn voor de jeugd oid

Oh, voor de oorlog
[..]
Wa'nne gek
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 30 juli 2006 @ 10:42:23 #275
66130 Erasmusch
easy easy
pi_40316345
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:54 schreef mcyodogg het volgende:
Cool, want ik ben van plan om Chelsea dit seizoen nog op Stamford Bridge te bewonderen. Het zal waarschijnlijk niet tegen een topper zijn, aangezien die zo uitverkocht zijn.
De rest niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')