abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38051029
Ik ga dit jaar 2 weken op vakantie naar Italie (toscane) Wij zoeken een 'boerencamping', van die leuke kleine achteraf campings die vrij basic zijn. ik heb al even lopen zoeken maar kan vrij weinig vinden.

Iemand die wat van deze campings weet? Het mogen ook andere leuke campings zijn zolang het maar basic is.

Alvast bedankt
pi_38201811
Bij Vinci vindt je een goede Agriturismo (logeren bij de boer), erg gastvrij ontvangen verleden jaar tijdens een fietsvakantie, het is wel in het heuvelachtige wijngebied. (ik weet je verdere plannen niet) De naam : Agriturismo Il Piastrino, zoek anders is op Agriturismo en de plaats waar je wilt zitten.
pi_38228393
Bedankt voor de tips!! Ik ga zo direct even zoeken. thanks
pi_38402222
"Rustiek Kamperen Noord En Midden-Italie"
Uitgever: Kosmos-Z & K Uitgevers B.V.
ISBN: 9021535432

Even hiervandaan geplukt: Natuurcampings in Italie
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_38402364
in de buurt van Siena hebben wij op een kleine camping gestaan die denk ik wel voldoet
ik heb alleen geen idee hoe die camping heet
zal thuis ff navragen of iemand het nog weet
pi_38462925
http://www.camping.it/holland/toscana/firenze/info.asp?id=2194&lingua=holland
Deze was basic maar wel leuk en met een prachtig uitzicht en ideaal gelegen midden in Toscane tussen Florence en Sienna.

Geen entertainmentprogramma's maar wel fatsoenlijke voorzieningen, hoewel je af en toe een heuveltje op moet. Maar in principe zouden we er zo naar terugwillen, maar we zijn daar al geweest.

Zo'n agriturismo is trouwens stoch een vrij luxe bed&breakfast?
Helpt waar hij kan!
pi_38462941
Toscane, prachtig
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_38490651
Ik vond het fietsen daar toch wat minder.... is nog heuvelachtiger dan Limburg, de rustdagen daarentegen waren schitterend.
pi_38491682
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 02:17 schreef NoSigar het volgende:
Zo'n agriturismo is trouwens stoch een vrij luxe bed&breakfast?
Een agriturismo is juist meer dat je op een boerderij logeert, maar in principe is het wel ongeveer zoiets ja, maar het is wel een breed begrip geloof ik, want ik zat vorig jaar op een agriturismo waar geen dier in de buurt was.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38493946
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef rena het volgende:

[..]

Een agriturismo is juist meer dat je op een boerderij logeert, maar in principe is het wel ongeveer zoiets ja, maar het is wel een breed begrip geloof ik, want ik zat vorig jaar op een agriturismo waar geen dier in de buurt was.
Nouja ik zeg dat c.q. dacht dat omdat destijds, twee jaar geleden op bovenstaande basic caming, onze buren ter afsluiting van de vakantie nog even naar een Agriturismo gingen, en die werd beschreven als duur en luxe, en dat is het natuurijk ook in vergelijking met een camping. Maar dat is inderdaad relatief, maar voor iemand die een basic slaapplaaats zoekt, zou ik het niet aanraden.
Helpt waar hij kan!
pi_38509021
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:08 schreef ruud_fr het volgende:
zal thuis ff navragen of iemand het nog weet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')