bronquote:Dit kan alleen in de States: een pedofiel uitlokken om hem vervolgens op heterdaad te betrappen én het op nationale TV uitzenden onder de titel "To Catch a Predator".
iddquote:Op zondag 21 mei 2006 17:29 schreef Thetallguy het volgende:
die camouflaged agentwaar slaat dat in godsnaam op
Dat is toegestaan in de VS. Ook een Nederlander is toen in de val gelokt.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Nirak het volgende:
dit lijkt heel erg op in scene gezette praktijken..
als het wel echt is dan is het te ziek voor woorden :S
bronquote:Algemeen Dagblad – vrijdag 21 juni ’02 – Seks-chatter krijgt 24 maanden:
“Menno B., een 23-jarige Utrechter is door een rechter in de VS veroordeeld tot 24 maanden gevangenisstraf. B. werd in Chicago opgewacht door een FBI-agent toen hij dacht te hebben afgesproken met een 14-jarig meisje dat hij via Internet had leren kennen. De Utrechter heeft de lichtst mogelijke straf gekregen. Zijn familie is opgelucht over het vonnis. De straf valt volgens zijn vader mee, omdat uit psychologisch onderzoek bleek dat de jonge Utrechter geen pedofiele neigingen had.”
Ga maar uit van het laatstequote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Nirak het volgende:
HAHAHAHAHAHA zo'n gekke sniper lijkt het welhahh hahahahaquote:Op zondag 21 mei 2006 17:29 schreef Thetallguy het volgende:
die camouflaged agentwaar slaat dat in godsnaam op
Blank?quote:
Je mag natuurlijk geen fuck op amerikaanse tv zeggen.quote:
Oh jaquote:
Jezus. Ik hoop dat Bubba geen respect toont in de cel.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Deze is nog erger.
Mongeaul brengt zijn eigen kind mee.
Zijn er nog meer?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Deze is nog erger.
Volgens mij kan je er op www.mnsbc.com een paar terug zien.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer?
Ik wil het zienCall me sick!
Je kind meenemen![]()
Deze mogen ze echt heel lang opsluiten
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:49 schreef Alessandro het volgende:
http://www.drunkendelight.com/view.php?id=4130
Nog eentje
Just to hang outWat een ziek gast
![]()
What should happen to you?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:53 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er op www.mnsbc.com een paar terug zien.
Dan nog, dit is gewoon een hele goeie waarschuwing. Ik weet ZEKER dat als een pedo dit ziet hij wel 2 keer nadenkt. Ik vind het schitterend alleen had het verhaal bij mij wat anders afgelopen. Maar dat terzijde .....quote:Op zondag 21 mei 2006 17:33 schreef Nirak het volgende:
Hij reageert als een kleuter die je betrapt op het stelen van een koekje...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:21 schreef Isdatzo het volgende:
die ene
presentator: what would happen if your wife would know this
pedo: She would kill me
![]()
![]()
verklaart wel een hoop hequote:Op zondag 21 mei 2006 18:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij reageert als een kleuter die je betrapt op het stelen van een koekje...
Dat doe je toch niet, je eigen kind.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Deze is nog erger.
Die kale dikzak. Zo'n beetje van: Ik zeg toch dat het me spijt, mag ik nou weer naar mijn werk?quote:
Die is waarschijnlijk al ingewerktquote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet, je eigen kind.
.. tegen de muur ermeequote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die kale dikzak. Zo'n beetje van: Ik zeg toch dat het me spijt, mag ik nou weer naar mijn werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |