Lijkt me op zich logisch..quote:Op zondag 25 juni 2006 15:02 schreef WeebI het volgende:
Even een aanvulling op de regels, eentje die ik vergeten was:
Als er na een verlenging een winnaar bekend is krijgen de spelers van de winnende ploeg punten voor de winst. Voor de verliezende ploeg geldt dus dat de spelers minpunten krijgen.
Als er na een starfschoppenserie een winnaar bekend is krijgen de spelers van de winnende ploeg punten voor de winst. Voor de verliezende ploeg geldt dus dat de spelers minpunten krijgen.
LET OP: Bij strafschoppenseries kunnen spelers geen punten verdienen voor het scoren en tegenhouden van penalty's.
klopt, maar bij veel andere spellen als deze wordt er enkel tot de 90 minuten gerekend, dus dan zou je bijvoorbeeld zelfs punten voor een gelijkspel in de finale kunnen krijgen, terwijl je hem toch verliest.quote:
quote:
Ik beloof je dat deze topic voor de finale dicht isquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef Beschouw het volgende:
Wat mij betreft kan er wel een slotje op dit topic![]()
Waar haal ik die twee bonuspunten vandaanquote:
Verschil zit 'm dus in de assist van Klose. In tegenstelling tot wat in de OP staat/stond, is er in de vorige rondes 2 punten voor een assist gegeven (ipv 3 punten volgens de OP), nu dus ook weer. Ik ging echter (nog) braaf uit van de 3 punten, waardoor ik je een punt 'teveel' toekende..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
EnGCatjuh 118+22 = 140
4. EnGCatjuh - 139
Opvallend...
Uiteraard.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:37 schreef WeebI het volgende:
Een moderator: kan je de punten voor een assist in de OP aanpassen van 3 naar 2?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tenzij Kaka het op z'n heupen krijgt en er vandaag een stuk of 5 inschopt en/of Engeland-Portugal in een 12-12 eindigt (zonder dat er Portugese wisselspelers scoren), mag ik -Vaduz- alvast feliciteren met de overwinning in deze Fantasy Squad-editie!
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ga je zoiets ook met de eredivisie doen Weeb?
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog een eindupdate en je bent er vanaf!
Kennelijk moeten we blijven *schoppen*...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef Marao het volgende:
Eindupdate?....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |