quote:Toch vind ik Oz leuker hoor. Voor een man vind ik dat echt een lekker ding. Ik vond het geweldig dat Oz en Willow een relatie hadden. Had ik wel tussen willen liggen hoor
Op vrijdag 14 december 2001 00:15 schreef MissHobje het volgende:Mmm spike. ja
hihi
quote:Okee, GG.
Op vrijdag 14 december 2001 00:17 schreef F1Bas het volgende:Voor allebei geldt, ze doen zo dom dat het grappig is...
en lief ben ik nu totaal niet dus
Maar vind wel dat je een beetje lief moet doen hoor, is dit alleen maar omdat ze CuBt?
quote:o.a ja
Op vrijdag 14 december 2001 00:19 schreef Maxx het volgende:[..]
Okee, GG.
Maar vind wel dat je een beetje lief moet doen hoor, is dit alleen maar omdat ze CuBt?
quote:*snif* *snotter*
Op vrijdag 14 december 2001 00:19 schreef Maxx het volgende:[..]
Okee, GG.
quote:Okee, het andere zal wel me wel niets aangaan, maar vind jij dus dat vaste TorDers niet ergens anders mogen posten?
Op vrijdag 14 december 2001 00:22 schreef F1Bas het volgende:o.a ja
quote:Wel maar niet in cub maar zo denk ik erover, daar mag iedereen helemaal anders over denken.
Op vrijdag 14 december 2001 00:24 schreef Maxx het volgende:[..]
Okee, het andere zal wel me wel niets aangaan, maar vind jij dus dat vaste TorDers niet ergens anders mogen posten?
quote:Hoezo niet in CuB dan
Op vrijdag 14 december 2001 00:25 schreef F1Bas het volgende:Wel maar niet in cub maar zo denk ik erover, daar mag iedereen helemaal anders over denken.
Uiteraard heb je recht op je eigen mening hoor, maar snap het niezo.
quote:* Maxx troost MissHobje.
Op vrijdag 14 december 2001 00:31 schreef MissHobje het volgende:
* MissHobje voelt zich heel verdrietig
(Maxx wil niet partijdig zijn.)
quote:Gelukkig maar
Op vrijdag 14 december 2001 00:25 schreef F1Bas het volgende:Wel maar niet in cub maar zo denk ik erover, daar mag iedereen helemaal anders over denken.
quote:het zullen allemaal vast hele leuke mensen zijn die daar komen maar zegt denk ik wel genoeg dat zowat iedereen die daarkomt 50 post of meer gemiddeld per dag heeft. Het zou me echt helemaal niks verbazen als het gemiddeld aantal woorden per post niet meer dan 3 of 4 woorden bevat.
Op vrijdag 14 december 2001 00:30 schreef Maxx het volgende:[..]
Hoezo niet in CuB dan
Ken eigenlijk alleen Kleintje van daar, maar volgens haar is het daar altijd wel gezellig. Ik geloof dat Calvobbes, Morpheu$ en Snipah daar ook regelmatig komen. Trekt me zelf ook niet echt, daarom kom ik bijna nooit (tenzij ik wordt gedwongen door Kleintje), maar hetzelfde heb ik met #TorD op IRC.Uiteraard heb je recht op je eigen mening hoor, maar snap het niezo.
quote:Oohhhhh lief, lucht al beetje op...
Op vrijdag 14 december 2001 00:34 schreef Maxx het volgende:[..]
* Maxx troost MissHobje.
en
* Maxx geeft TBas een vriendschappelijk schouderklopje.(Maxx wil niet partijdig zijn.)
quote:Is het aantal posts belangrijk dan?
Op vrijdag 14 december 2001 00:36 schreef F1Bas het volgende:het zullen allemaal vast hele leuke mensen zijn die daar komen maar zegt denk ik wel genoeg dat zowat iedereen die daarkomt 50 post of meer gemiddeld per dag heeft. Het zou me echt helemaal niks verbazen als het gemiddeld aantal woorden per post niet meer dan 3 of 4 woorden bevat.
* Maxx heeft 978 posts en heeft er gemiddeld 2 per dag
Ik kijk reikhalzend uit naar mijn gemiddelde van 3 posts per dag ![]()
Lekker belangrijk
quote:Je mag best zeggen dat je het eens bent met misshobje hoor, zit ik echt niet mee
Op vrijdag 14 december 2001 00:34 schreef Maxx het volgende:[..]
* Maxx troost MissHobje.
en
* Maxx geeft TBas een vriendschappelijk schouderklopje.(Maxx wil niet partijdig zijn.)
quote:Nou volgens mij zit je er wel heeeel klein beetje mee, anders zou je het niet zeggen, toch
Op vrijdag 14 december 2001 00:41 schreef F1Bas het volgende:[..]
Je mag best zeggen dat je het eens bent met misshobje hoor, zit ik echt niet mee
quote:Hij ergert zich er wel behoorlijk aan blijkbaar
Op vrijdag 14 december 2001 00:42 schreef MissHobje het volgende:[..]
Nou volgens mij zit je er wel heeeel klein beetje mee, anders zou je het niet zeggen, toch
quote:Jep
Op vrijdag 14 december 2001 00:43 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hij ergert zich er wel behoorlijk aan blijkbaar
quote:Nee hoor ik bedoel alleen te zeggen dat je best 1 van de 2 partijen mag steunen, gewoon eerlijk zeggen.
Op vrijdag 14 december 2001 00:42 schreef MissHobje het volgende:[..]
Nou volgens mij zit je er wel heeeel klein beetje mee, anders zou je het niet zeggen, toch
quote:Mmm
Op vrijdag 14 december 2001 00:45 schreef F1Bas het volgende:[..]
Jep
quote:Nou, vind het jammer dat het op deze manier een beetje minder gezellig wordt om dat MissHobje een keer in CuB zit. Ik bedoel een aantal van de andere vaste TorDers zitten er ook regelmatig. Maar nogmaals, als jij het niet leuk vind is dat jou mening hoor. Vroeg me gewoon af wat de reden was.
Op vrijdag 14 december 2001 00:41 schreef F1Bas het volgende:Je mag best zeggen dat je het eens bent met misshobje hoor, zit ik echt niet mee
Maar laat maar hangen, zal morgen ofzo wel weer over zijn en dat ik er over door blijf zeuren verbetert de sfeer ook niet echt natuurlijk.
T or D?
quote:Mmmm ik kies geen partij hoor .. hou ik nie van,
Op vrijdag 14 december 2001 00:45 schreef F1Bas het volgende:[..]
Nee hoor ik bedoel alleen te zeggen dat je best 1 van de 2 partijen mag steunen, gewoon eerlijk zeggen.
quote:Nou ja, het lijkt me duidelijk wat m'n standpunt is, maar zou het niet leuk vinden als TorD in twee kampen verdeelt wordt door zoiets. Vandaar dat ik dus niet bij de een of de ander wil horen.
Op vrijdag 14 december 2001 00:45 schreef F1Bas het volgende:Nee hoor ik bedoel alleen te zeggen dat je best 1 van de 2 partijen mag steunen, gewoon eerlijk zeggen.
Nou ga ik er verdorie gewoon weer op door ![]()
En mijn fles Boswandeling is ook al op!
quote:Geef je op voor Chatchoice!
Op vrijdag 14 december 2001 00:47 schreef calvobbes het volgende:Leuke D graag
(Dare is opgeven, maar als je echt op TV mag/wil dan is tie dubbel GG!)
quote:euhmmmm, welke soort chips heb je in huis..... scan even, en post het hier.
Op vrijdag 14 december 2001 00:47 schreef calvobbes het volgende:[..]
Leuke D graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |