quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Jah, en deze moet eigenlijk ook in de op:
[afbeelding]
Jan "Halven Euro" Schellekens![]()
vraag m maar eens hoeveel die per dag zo'n beetje opbrengt, volgens mij is dat echt superveelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:36 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
Mooie vent is dat, we hadden een keer na 't stappen nog ¤ 5,- aan muntgeld en hij stond voor de extase. Wij dachten: "Goh, laten we 50 cents ook weer eens aan z'n dope helpen..." Zegt-ie: "Nee, da hoef 'k nie!" Waarop wij antwoorden dat het meer dan een halve euro was toen was 't zo uit m'n handen verdwenen...![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Jah, en deze moet eigenlijk ook in de op:
[afbeelding]
Jan "Halven Euro" Schellekens![]()
Ik zie hem regelmatig nieuwe cd's kopen bij van leest ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:38 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
vraag m maar eens hoeveel die per dag zo'n beetje opbrengt, volgens mij is dat echt superveel![]()
Jan Schellekens is dan ook geen zwerver. Hij heeft een (vrij) groot huis. Hij bedelt alleen omdat hij zo gierig is en zijn eigen geld niet wil opmaken. Dat is ieg de anekdote eroverquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:46 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig nieuwe cd's kopen bij van leest ofzo.
Jan zit bij de Traverse. Wel een groot huis, alleen woont hij er niet alleenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Jan Schellekens is dan ook geen zwerver. Hij heeft een (vrij) groot huis. Hij bedelt alleen omdat hij zo gierig is en zijn eigen geld niet wil opmaken. Dat is ieg de anekdote erover![]()
Hij koopt iedere week dezelfde cd's. Die vernielt hij of geeft ze weg, zodat hij later die week weer nieuwe kan kopen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:46 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik zie hem regelmatig nieuwe cd's kopen bij van leest ofzo.
Dáklozenkrantquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jan zit bij de Traverse. Wel een groot huis, alleen woont hij er niet alleen
Het verhaal wat je verteld ken ik wel, maar dan bij die kerel met dat zwarte hoedje die altijd die rooie neus opzet. Ik weet niet meer hoe hij heet en ik heb hem ook al erg lang niet meer gezien. Beetje rare knakker met z'n toneelstukjes....
Ja díe dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:32 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dáklozenkrant
Dáklozenkrant
Dáklozenkrant
bronquote:Rooie Stien verzint haar wraak op Tilburg
Ze loopt al vroeg
Door de straten
Van de stad van kerk
Tot kroeg ze loopt
Ze slaat ze zwoegt
Verder door weer en wind
Wandelt ze zo'n tien meter
Voor zich uit tierend
Zo'n tien meter ruimte
Tussen haar en de anderen
Ze loopt daar al vroeg ze
Bedenkt waar ze heen wil
Ze groet ome Flip met
Een snik in haar stem
De handtas die stram
Langs haar heupen hangt
Dan wandelt ze monter naar
De schrik van haar leven
Zelfbeeld zo tussen duim
En wijsvinger aangegeven
Een groter contrast want
De tweestrijd verandert
Haar hart dat verlangt
Naar die andere boeg
Maar enkel een handtas
Met een baksteen is
Daarvoor niet genoeg.
Twee weken geleden bij mij om de hoek: Wesley in concert, met onder andere Jan Smit, Jannes en Koos Alberts. Zou Wesley zelf ook nog een optreden gegeven hebben? Was je dáár ook bij?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:53 schreef Nolius het volgende:
Tilburg, Festival van het levenslied
[afbeelding]
Hmm, dat zou inderdaad over hem kunnen gaan. Ik weet ieg wie je bedoeltquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jan zit bij de Traverse. Wel een groot huis, alleen woont hij er niet alleen
Het verhaal wat je verteld ken ik wel, maar dan bij die kerel met dat zwarte hoedje die altijd die rooie neus opzet. Ik weet niet meer hoe hij heet en ik heb hem ook al erg lang niet meer gezien. Beetje rare knakker met z'n toneelstukjes....
Ze heeft ook nog een zoon. Die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:39 schreef flugeltje het volgende:
Overigens vind ik wel dat alle nieuwelingen ook het verhaal van Rooie Stien zouden moeten kennen. Ik heb er een gedichtje over gevonden....
[..]
bron
Ik heb haar wel eens in levende lijve mogen bewonderen en ik was doodsbang van d'r. Die baksteen zat namelijk écht in haar tas. Ze was echt voor niemand bang...
Ze schold op de politie en had lak aan alles en iedereen.
Jij woont in de gevangenisquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Twee weken geleden bij mij om de hoek: Wesley in concert, met onder andere Jan Smit, Jannes en Koos Alberts. Zou Wesley zelf ook nog een optreden gegeven hebben? Was je dáár ook bij?
whateverquote:
Neeeeeeeequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Twee weken geleden bij mij om de hoek: Wesley in concert, met onder andere Jan Smit, Jannes en Koos Alberts. Zou Wesley zelf ook nog een optreden gegeven hebben? Was je dáár ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |