abonnement Unibet Coolblue
pi_38266333
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:57 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Nee maar serieus. Uitgaan enzo echt een beetje leuk?
Veel te beleven in Tilburg?
Veel shops rond het station?
Het is een echte studentenstad met een grote uni en veel hogescholen. Dus het uitgaan is echt prima. Verder is er het hele jaar doen vanalles te doen, met onder andere de grootste kermis van de Benelux.

En shops? Er is gewoon een flinke binnenstad waar alle ketens wel zitten zo'n beetje.
pi_38266376
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:59 schreef Nolius het volgende:

[..]

Het is een echte studentenstad met een grote uni en veel hogescholen. Dus het uitgaan is echt prima. Verder is er het hele jaar doen vanalles te doen, met onder andere de grootste kermis van de Benelux.

En shops? Er is gewoon een flinke binnenstad waar alle ketens wel zitten zo'n beetje.
Mediamarkt, Bijenkorf en BCC ontbreken
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:00:36 #53
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38266380
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:59 schreef Nolius het volgende:

[..]

Het is een echte studentenstad met een grote uni en veel hogescholen. Dus het uitgaan is echt prima. Verder is er het hele jaar doen vanalles te doen, met onder andere de grootste kermis van de Benelux.

En shops? Er is gewoon een flinke binnenstad waar alle ketens wel zitten zo'n beetje.
Oké dus wel aardig te vergelijken met Nijmegen als je daar wel eens bent geweest.

En met shops bedoel ik coffeeshops, sorry
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38266412
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:57 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Nee maar serieus. Uitgaan enzo echt een beetje leuk?
Veel te beleven in Tilburg?
Veel shops rond het station?
Het uitgaan al student is prima. Tilburg heeft de grootste kroegendichtheid per student geloof ik.
Veel te beleven? Als je echt een bruisend (nacht)leven zoekt kun je beter in een metropool gaan wonen.
Shoppen is niet best in Tilburg, moet je gewoon ff de trein pakken naar Breda of Rotterdam.

oh coffeeshops
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38266458
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Oké dus wel aardig te vergelijken met Nijmegen als je daar wel eens bent geweest.

En met shops bedoel ik coffeeshops, sorry
Er zit er een schuin tegenover het station.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:04:21 #56
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38266497
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:03 schreef Nolius het volgende:

[..]

Er zit er een schuin tegenover het station.
Dat bedoelde ik dus.
Meer mensen hier die SPECO (gaan) doen?

En bedankt voor de info trouwens
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38266500
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef existenz het volgende:

[..]

Mediamarkt, Bijenkorf en BCC ontbreken
MediaMarkt zijn ze aan het bouwen op dit moment.

Bijenkorf

En wat moet je nu met een BCC
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:07:18 #58
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38266617
Oja, echt alleen maar kroegen of ook wat clubs enzo?
Heb weleens gehoord van Zino, 013... aan te raden?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:12:55 #59
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_38266824
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef existenz het volgende:

[..]

Mediamarkt, Bijenkorf en BCC ontbreken
Daarom is Breda eigenlijk ook een beetje toffer. Daar zitten ze wel + een Ikea.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_38267127
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:12 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Daarom is Breda eigenlijk ook een beetje toffer. Daar zitten ze wel + een Ikea.
Ikea . En als je een stad toffer vind vanwege een paar winkels
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:32:00 #61
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_38267564
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:21 schreef existenz het volgende:

[..]

Ikea . En als je een stad toffer vind vanwege een paar winkels
Ikea is hip want het komt uit Zweden.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:05:03 #62
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_38269087
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, echt alleen maar kroegen of ook wat clubs enzo?
Heb weleens gehoord van Zino, 013... aan te raden?
Veel ehm, hoe noem je zoiets eigenlijk? Danscafé's. Ja, da's wel de juiste naam. Discotheken/clubs vind je er niet echt, maar de Zino is inderdaad wel een uitzondering.

Daar kom ik soms op zaterdag wel eens, maar dan echt tegen het einde van de avond hoor. Puur vanwege de muziek, want ik mag graag een beetje hardstyle en jump horen en da's eigenlijk de enige tent waar ze dat constant draaien. Verder zit het "white trash" van Tilburg daar binnen, maar ach, daar heb ik geen last van.

013 ken ik eigenlijk niet zo. Ik ben d'r twee keer geweest, omdat daar feest van de universiteit was. Ik ben gewoon niet zo'n alternatief figuur en volgens mij trekt 013 vooral zulk publiek. Maar ik kan er helemaal naast zitten hoor.

En shops rond het station? Als je voor het station staat en dan naar rechts gaat lopen en het spoor onderdoor gaat zit er een shop, maar da's wel een pauperige. Zoals Nolius al zei zit er tegenover het station eentje die je niet kunt missen. 'The Grass Company', erg mooie shop, gruwelijk 'luxe' enzo. Alleen zijn die shops altijd zo tyfusvroeg dicht.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:14:08 #63
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38269425
Oké, duidelijk!
Thnx
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38269583
Ow, en de kroegen in Tilburg gaan op donderdag, vrijdag en zaterdag pas om 04:00 uur dicht. In plaats van om 02:00 uur, zoals bijvoorbeeld in Breda

En Breda is toffer om de winkels?

Breda is een mooiere stad, maar het studentenleven in Tilburg is toch echt way toffer.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:37:35 #65
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_38270204
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:05 schreef BrauN het volgende:
ik mag graag een beetje hardstyle en jump horen
quote:
013 ken ik eigenlijk niet zo. Ik ben d'r twee keer geweest, omdat daar feest van de universiteit was. Ik ben gewoon niet zo'n alternatief figuur en volgens mij trekt 013 vooral zulk publiek. Maar ik kan er helemaal naast zitten hoor.
Dan moet je wat beter opletten, want een paar keer per jaar wordt in 013 Euphoria georganiseerd. Das een terugkerend hardstyle/jump/hardcore feestje. Komen bekende DJ's als The Prophet, Pavo, Technoboy, Isaac, Darkraver. Ben er twee keer geweest en echt toffe avonden gehad!
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:18 schreef Nolius het volgende:
Ow, en de kroegen in Tilburg gaan op donderdag, vrijdag en zaterdag pas om 04:00 uur dicht. In plaats van om 02:00 uur, zoals bijvoorbeeld in Breda
Ja, ik studeer in Tilburg dus ik ga meestal hier stappen en niet in Breda.
quote:
En Breda is toffer om de winkels?
Ikea
quote:
Breda is een mooiere stad, maar het studentenleven in Tilburg is toch echt way toffer.
Word. Daarom studeer ik in Tilburg
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:42:41 #66
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_38270397
Oh ja! Euphoria ken ik wel heur! Maar daar ben ik nog nooit geweest.

Maar over het algemeen... ik heb bij 013 zo'n beeld van langharig werkschuw tuig dat uit de plaat gaat bij alternatieve bandjes.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:44:15 #67
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_38270457
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:42 schreef BrauN het volgende:
Oh ja! Euphoria ken ik wel heur! Maar daar ben ik nog nooit geweest.

Maar over het algemeen... ik heb bij 013 zo'n beeld van langharig werkschuw tuig dat uit de plaat gaat bij alternatieve bandjes.
niet dat ik er elke week zit ofzo, maar ik ben er wel achter gekomen dat veelzijdiger dan ik dacht.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_38270891
meimarkt.. wil daar misschien vanavond met mn vriendin heen, maar is het dan nog heel rustig en kun je beter op zondag gaan? we dachten rond 10 uur te gaan ofzo, kijken of het gezellig is en of er nog wat goedkope leuke cd's te vinden zijn :-)

tevens tvp
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:39:44 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_38272184
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:42 schreef BrauN het volgende:
Oh ja! Euphoria ken ik wel heur! Maar daar ben ik nog nooit geweest.

Maar over het algemeen... ik heb bij 013 zo'n beeld van langharig werkschuw tuig dat uit de plaat gaat bij alternatieve bandjes.
Valt wel mee, er zijn wel vaak alternatieve optredens, maar dat heeft meer met de batcave te maken. (dat is een oude alternatieve zaal die verplaatst is naar 013)

Zelf vind ik de wipneus en pim feesten altijd wel erg tof en er spelen best vaak grote namen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:40:42 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_38272213
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
meimarkt.. wil daar misschien vanavond met mn vriendin heen, maar is het dan nog heel rustig en kun je beter op zondag gaan? we dachten rond 10 uur te gaan ofzo, kijken of het gezellig is en of er nog wat goedkope leuke cd's te vinden zijn :-)

tevens tvp
Vanavond rond tienen is wel een mooie tijd.

Dan ben je rond twee uur wel uitgesnuffeld en kun je daarna nog ff een drankje pakken ergens in een kroeg.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_38272323
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 15:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
meimarkt.. wil daar misschien vanavond met mn vriendin heen, maar is het dan nog heel rustig en kun je beter op zondag gaan? we dachten rond 10 uur te gaan ofzo, kijken of het gezellig is en of er nog wat goedkope leuke cd's te vinden zijn :-)

tevens tvp
Als het droog is vanavond is het echt niet rustig. Bij goed weer zal het sowieso niet snel rustig zijn. Pas wanneer het een uur achter elkaar plenst kun je rustig rondlopen daar
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_38272700
Wat is woninginzicht trouwens een klote site. Ze vinden dat ik een maximale huurprijs moet hebben. Probleem is alleen dat ik zelfs bij het driedubbele bedrag daarvan nog vrij eenvoudig rond zou kunnen komen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:02:10 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_38272993
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:54 schreef existenz het volgende:
Wat is woninginzicht trouwens een klote site. Ze vinden dat ik een maximale huurprijs moet hebben. Probleem is alleen dat ik zelfs bij het driedubbele bedrag daarvan nog vrij eenvoudig rond zou kunnen komen
Andersom werkt het ook. Ik moest destijds een minimale huurprijs hebben... En dat terwijl ik gewoon een klein flatje wilde
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_38273057
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Andersom werkt het ook. Ik moest destijds een minimale huurprijs hebben... En dat terwijl ik gewoon een klein flatje wilde
Wil ik ook, aan heel veel voorwaarden hoeft ie niet te voldoen... Een balkon is wel positief, want ik ben pro bbq
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_38275399
Er ontbreekt nog wat:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')