Goeie reactie op de TT.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:44 schreef Chowi het volgende:
Yes!
Zo was het ook bedoeld.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:08 schreef Mokster het volgende:
Gaarne.
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:06 schreef Misstique het volgende:
Immer.
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Seks is vies.
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Ligt eraan met wie.
hey, we wonen niet allemaal in ierland!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:46 schreef Janetje het volgende:
Seks is vies.
Het is waar.. al die lichaamssappen, dat zweet, dat gefrunnik...quote:
pindakaas is ook vies!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is waar.. al die lichaamssappen, dat zweet, dat gefrunnik...![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:51 schreef Janetje het volgende:
.. al die lichaamssappen, dat zweet, dat gefrunnik...
quote:
Eigenlijk wel he?quote:
Klinkt zo 'oma' he?quote:Op zondag 21 mei 2006 16:58 schreef jogy het volgende:
Alleen dan niet frunniken, dat klinkt stom. Net als dat 'stom' stom klinkt maar dan anders.
Punniken! Dat is pas oma!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:01 schreef Janetje het volgende:
Klinkt zo 'oma' he?
Ik zie echt twee mensen voor me die niet weten wat ze eigenlijk met hun geslachtsdeel aan moeten en dan maar wat aanklooien. 'Oh, een beetje naar boven.. neehee dat is m'n bips.. oh.. ja bijna, shit hij ligt er weer naast' Zoietsquote:
Tof, ik denk dat we z'n fantasieen voorgoed verpest hebben..quote:
Waarom zie ik dat nou voor mequote:Op zondag 21 mei 2006 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie echt twee mensen voor me die niet weten wat ze eigenlijk met hun geslachtsdeel aan moeten en dan maar wat aanklooien. 'Oh, een beetje naar boven.. neehee dat is m'n bips.. oh.. ja bijna, shit hij ligt er weer naast' Zoiets.
Voortaan denkt hij telkens wanneer het moment supreme nadert aan een punnikende oma, zodat het moment supreme nimmer bereikt zal worden...quote:Op zondag 21 mei 2006 17:04 schreef Janetje het volgende:
Tof, ik denk dat we z'n fantasieen voorgoed verpest hebben..
Zo niet: Bij deze.
Grote fantasie en verbeeldingsvermogen, een zege en een vloek tegelijk.quote:
Devious my friend... devious..quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voortaan denkt hij telkens wanneer het moment supreme nadert aan een punnikende oma, zodat het moment supreme nimmer bereikt zal worden...
Meestal komen ze me wel van pas heur..quote:Op zondag 21 mei 2006 17:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote fantasie en verbeeldingsvermogen, een zege en een vloek tegelijk.
Och, ik kan dat soort gedachtes aan en uit zetten gelukkig. Aan iets lelijks denken op het bijna moment supreme is altijd goed om dat moment nog even uit te stellen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voortaan denkt hij telkens wanneer het moment supreme nadert aan een punnikende oma, zodat het moment supreme nimmer bereikt zal worden...
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:08 schreef Bizznitch het volgende:
*me knikt.
*Opmerkingen voor zich houdt..quote:Op zondag 21 mei 2006 17:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik kan dat soort gedachtes aan en uit zetten gelukkig. Aan iets lelijks denken op het bijna moment supreme is altijd goed om dat moment nog even uit te stellen.
Nee, dan denk ik niet aan m'n spiegelbeeld ofzoquote:
Aan zoiets dan ?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik niet aan m'n spiegelbeeld ofzo.
Dat was er inderdaad eentje die ik in m'n hoofd had..quote:Op zondag 21 mei 2006 17:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik niet aan m'n spiegelbeeld ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |