Dr zijn een aantal vrouwen geweest die dat geweten hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:04 schreef Thor.Thunder het volgende:
Schoolsteegse bosjes jeweet
Een inmiddels overleden leusdenaar is Farce Majeure's Fred Benavente.quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:51 schreef Typmuts het volgende:
En de oude vertrouwde: ROBBIE VALENTINE...... (voor de oude garde onder ons)
Was wat we tegenwoordig als leusden (centrum) kennen er gelukkig 30 jaar geleden (voor het overgrote deel) nog nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik reed net door Leusden heen!
Het was net als Back to the Future joh. Ik reed 88 miles / hour, en toen ik het bord van Leusden zag flitste ik zo 30 jaar terug in de tijd!
Stad? Dankjewelquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:42 schreef Geqxon het volgende:
Maar dat soort borden staan dan nog altijd aan de rand van de stad, en niet in het centrum.
Groene zoom dus, voorbij het bos ten hoogte van de ijsbaanquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Vanaf de heiligerbergerweg staat hij ook al, en dat is allemaal bos
Ik had haar nog gezien ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:09 schreef Ayaxola het volgende:
Woont echt een super mooi meisje daar in Leusden-Zuid![]()
Heb je haar haar koekjes wel gegeven Geqxon?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had haar nog gezien ja.
[afbeelding]
Wacht, zal ff een keer foto sturenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dr zijn geen spiekedarpse klederdracht bejaarden in leusdenquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar woon jij ergens in Leusden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr zijn geen spiekedarpse klederdracht bejaarden in leusden![]()
3833quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:25 schreef Tim2005 het volgende:
Postcode 3834 (Leusden) krijgt van de postcode loterij allemaal gratis ijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |