Even mezelf nader toelichten. Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht in Leusden (vlakbij Jacco's) en gaan er vanaf juni wonen. Daarom ben ik benieuwd: wat zijn 'the places to be' in Leusden? Of zijn die er niet? En hoe erg is Leusden een suburb van Amersfoort?quote:
Leusden is ooit bedoelt als een "groeigemeente" voor amersfoort en utrecht. 250.000 mensen ZOUDEN er moeten wonen, als de plannen waren doorgezetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even mezelf nader toelichten. Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht in Leusden (vlakbij Jacco's) en gaan er vanaf juni wonen. Daarom ben ik benieuwd: wat zijn 'the places to be' in Leusden? Of zijn die er niet? En hoe erg is Leusden een suburb van Amersfoort?
Er zijn wat kroegen in Leusden, maar die mijd ik lieverquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef Burdie het volgende:
En qua uitgaan? Of moet je dan naar A'foort? (Ik kom zelf uit Utrecht, dus weet daar m'n weg wel).
Bus pakken bij Bohemen of Beekridder (laatste is 3 min lopen, eerste 5 ofzo), bij bohemen Lijn 78 naar Amersfoort (minuut of 10) en Beekridder lijn 70 naar Amersfoort (minuut of 15). Dan één van de ca. 8 treinen per uur naar Utrecht pakken, doet er 13 minuten over voor Intercity. Stopdingen iets meer dan 2x zo lang.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:40 schreef Burdie het volgende:
En hoe kom je vanaf Jacco's binnen een half uur in Utrecht met het OV?.
Ja. Leuk en lekker eten, ongedwongen sfeer. Niet duur.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:11 schreef Burdie het volgende:
Ow, da's handig! Hoewel ik natuurlijk ook gewoon met de fiets kan gaan.
Kennen jullie trouwens De Buurman?
Problems @ Amersfoort CS?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:03 schreef peristilius het volgende:
Het zijn de 70, 78 en 80, maar voor de rest klopt het ja.
Joh. De enige seizoensactiviteiten voor de jeugd zijn het opblazen van bushokjes, glasbakken, zich aansluiten bij groepjes speed snuivende jongeren zonder haar op hun hoofd die met minderjarige meisjes en opgevoerde scooters bij het veldje nabij de holm hangen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:31 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, ze doen hier niet aan Sint Maarten he?.
Ik heb de hele avond voor niets zitten wachten he?.
Ik heb voor niets een zooi snoep gekocht he?.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |