Haha, we kunnen er wel een fok! meet organiserenquote:
Voor minder ook welquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:25 schreef Zug-Chef het volgende:
Juist wel in Leeuwarden, als je gaat studeren hier wil je niet 's ochtends in een overvolle bus 4 haltes verderop uit het dorpje naar de stad willen....
En 's middags weer in een overvolle bus 4 haltes naar het dorpje...
Enig voordeel van de dorpjes er om heen, voor 4-500 e per maand kan je heel huis huren
Ik fiets de stad wel door, is al ver genoeg allemaal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor minder ook wel
En bus mn aars, ik fiets wel.
en ik nooit in een flat, of in een ander hok met mensen die je niet kent en niet zlef uit hebt gekozen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik fiets de stad wel door, is al ver genoeg allemaal.Ik zoe echt nooit meer in zo'n kutdorp willen wonen.
![]()
Mensen leer je snel kennen. Trouwens, een buitenstaander wordt ook nooit in een dorp geaccepteerd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik nooit in een flat, of in een ander hok met mensen die je niet kent en niet zlef uit hebt gekozen.
elk zn eigen ding
Hangt van het dorp af. In St Jabik werden we idd niet geaccepteerd. In Cornjum welquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mensen leer je snel kennen. Trouwens, een buitenstaander wordt ook nooit in een dorp geaccepteerd.
Wat jij een rukwijk vindt kan ik leuk vinden. Vrijheidswijk is tof, maar dat zullen maar weinig Leeuwarders met me eens zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef Merson het volgende:
Wat die skickuzi en die zugchef zeggen dus.
Maar nu nog die wijken welke kut zijn. En waar die liggen op de kaart van Leeuwarden. Dat zou ik op prijs stellen.
Ok. Maar waar meerdere studenten wonen? Of is dat alleen in t centrum? En een wijk waar elke week iemand wordt omgelegd trekt mij niet echt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat jij een rukwijk vindt kan ik leuk vinden. Vrijheidswijk is tof, maar dat zullen maar weinig Leeuwarders met me eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |