Jan Evenhuisstraat ook niet meerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat die laatste niet meer bestaat.
Dat komt mij ook bekend voor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:02 schreef Loedertje het volgende:
Jan Evenhuisstraat ook niet meer
Heerlijk jaartje gehad daar .
Same herequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:11 schreef APK het volgende:
heb ik daar ook part-time gewoond na 'de scheiding'.
Wat vond jij erger?quote:
Tot 1977 full time en tot '88 part time, toen ging mijn pa de pijp uit.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:56 schreef Loedertje het volgende:
Hebben jullie gen foto's van de Wietpolle en de Bruine Ster?
Oh ja, ik represent Zeeheldenbuurt/Molenpad achter het vliet zit datquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef blaaatkipje het volgende:
moet Eibert wel even vertellen welke wijk hij represent (:')) héZuiderburen? Goutum?
Ooh dat is wel een aardig buurtje toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:51 schreef Eibert het volgende:
[..]
Oh ja, ik represent Zeeheldenbuurt/Molenpad achter het vliet zit dat![]()
Jawel hoor lekker rustig en dichtbij de stad en cambuurquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:52 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Ooh dat is wel een aardig buurtje toch?
Lekker buurtje. Staan die flats bij de Annie Westlandstraat er eigenlijk nog? Die zouden toch worden platgegooid?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:13 schreef JusNieuwegein het volgende:
Gister te horen gekregen dat ik per 1 juli een kamer op de Konvooistraat heb. Binnenkort dus ook import Leeuwarder
Die staan er nog. Worden geloof ik ergens in 2007 of zo afgebroken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lekker buurtje. Staan die flats bij de Annie Westlandstraat er eigenlijk nog? Die zouden toch worden platgegooid?
Ik wist het, je hebt je accent behouden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® is geboren en getogen in Snits, maar heeft wel 4 jaar gestudeerd in Leeuwarden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |