Die foto is volgens mij toch algauw een paar jaar oud, of niet? Tenminste, ik zie een kraan rond de Friesland Bank staan..quote:Op maandag 19 juni 2006 23:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bevalt prima. Vooral het uitzicht.
Klopt, dit was alweer een jaartje of drie geleden volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:12 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Die foto is volgens mij toch algauw een paar jaar oud, of niet? Tenminste, ik zie een kraan rond de Friesland Bank staan..
Mja, het ziet er ook wat donker uit omdat het wat bewolkt is. Ik zal binnenkort eens met volle zon een panorama maken, dan ziet er een stuk mooier uit.quote:en wat staan er toch verdomd lelijke huizen in Leeuwarden als je zo via jou balkon kijkt![]()
Maar je hebt een mooi plekje om te wonen![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
is het erg als ik hier zeg dat ik voor SC Heerenveen ben?
Ze hadden op mijn ondertitel ook al commentaar hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
is het erg als ik hier zeg dat ik voor SC Heerenveen ben?
Schepenbuurt is aardig als je in de flat aan de ringweg zit, daar achter vind ik het minder.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:06 schreef AnnekeM het volgende:
* AnnekeM woont ook in Leeuwarden![]()
Achter de Hoven, maar ben op zoek naar een eigen appartement in Huizum-west.
Ben vandaag nog in de Schepenbuurt wezen kijken. Weet iemand of dat een beetje een leuke & nette buurt is? Daar komen geregeld appartementen vrij - 3 kamer + CV - tot 300 euro.
Hoi!quote:
Wat is het?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoi!Heb jij nu ook zo'n lawaai van die rare wielertocht?
Nee gelukkig niet ik zit denk ik aan de goede kant? (woon vlakbij la veneziaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoi!Heb jij nu ook zo'n lawaai van die rare wielertocht?
Veel leuke dingen de laatste tijd in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
huh die wielertocht is morgen toch pas? ik wou daar foto's maken
ik heb vandaag trouwens het onkruid tussen de tegels weggehalad van de stoep van het Crystallic Centre![]()
Nee, ik neem mn camera niet mee naar mn werk. (Zit in een reïntegratieproject voor mensen met een bijstandsuitkering, niet al mn collega's zijn evenveel te vertrouwenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Veel leuke dingen de laatste tijd in Leeuwarden.Nog boten op de foto gezet?
lol!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag trouwens het onkruid tussen de tegels weggehalad van de stoep van het Crystallic Centre![]()
Ah, hij ging inderdaad over het Zaailand en de Nieuwestad en de Waag enzo. En ik woon 100 meter van de Waag.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet ik zit denk ik aan de goede kant? (woon vlakbij la venezia)
Morgen ook. Maar vanavond waren er ook al wielrenners bezig met een hele luide commentator.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
huh die wielertocht is morgen toch pas? ik wou daar foto's maken
Whehe dan moet het nu eigenlijk even gaan regenen als ze over de nieuwstad moetenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah, hij ging inderdaad over het Zaailand en de Nieuwestad en de Waag enzo. En ik woon 100 meter van de Waag.
Over die gladde tegeltjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:16 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Whehe dan moet het nu eigenlijk even gaan regenen als ze over de nieuwstad moeten![]()
Yup, en gewoon via het Woonbedrijf.quote:100 meter van de Waag is echt HARTJE centrum![]()
Hoe groot en en wat betaal je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Over die gladde tegeltjes.
[..]
Yup, en gewoon via het Woonbedrijf.
Tweekamerappartement, huiskamer 30 m2, 370 kaal.quote:
Juist, leedvermaakquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Over die gladde tegeltjes.
[..]
Yup, en gewoon via het Woonbedrijf.
http://www.exposure-festival.com dus..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
lol!
Daar is de 27e ofzo ook een feest dacht ik maar ben de naam vergeten
Pete philly en GEM spelen daar![]()
Ja hoor, ze hebben bijvoorbeeld ook dat gebouw aan de Grote Kerkstraat, naast de Beijerstraat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef blaaatkipje het volgende:
Via het woonbedrijf? Netjes, wist niet dat die zo vlakbij het centrum zaten.
Ja die ken ik, en achter de uuh eewal zit ook nog wat van het woonbedrijf volgens mij maar dichterbij dacht ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja hoor, ze hebben bijvoorbeeld ook dat gebouw aan de Grote Kerkstraat, naast de Beijerstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |