abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38104277
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:43 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

't Vliet toch? Wijbrand de Geeststraat

Ja, over de Vrijheidswijk hoor ik vaak negatieve verhalen, maar de mensen die er gewoond hebben zijn meestal een stuk positiever.... Apart.
Mij lijkt zelf Huizum wel leuk, ook richting Julianalaan e.d.
Sta nu redelijk lang ingeschreven, dus hopelijk kan ik deze zomer iets kiezen in dat gat
Nee, dat is niet het Vliet. Over het Vliet gesproken, ik hoop dat het binnekort wordt opengebroken, en dat er weer water zal vloeien, als vroeger. Nee, Wijberand de Geeststraat is .. ehmm .. Misschien wordt het wel als centrum gerekend eigenlijk.
pi_38104290
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Leeuwarder meldt zich.
Top.
pi_38104320
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Leeuwarder meldt zich.
Hoe heet de wijk waar de Wijbrand de Geeststraat ligt?
pi_38104345
Ow, wacht ik weet het! Schil-Oost. Op Wikipedia staat die wijk er niet eens bij.
pi_38104356
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nee, dat is niet het Vliet. Over het Vliet gesproken, ik hoop dat het binnekort wordt opengebroken, en dat er weer water zal vloeien, als vroeger. Nee, Wijberand de Geeststraat is .. ehmm .. Misschien wordt het wel als centrum gerekend eigenlijk.
Ik woon op het Vliet. Tegenover waar vroeger de fietswereld zat.
The gum you like, is coming back in style.
pi_38104377
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Hoe heet de wijk waar de Wijbrand de Geeststraat ligt?
Geen idee joh. Ik ken die wijken amper.
pi_38104384
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik woon op het Vliet. Tegenover waar vroeger de fietswereld zat.
Zijn dat nou koopwoningen?
pi_38104406
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zijn dat nou koopwoningen?
Appartementen. Deels koop, deels particuliere huur.
pi_38104454
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Appartementen. Deels koop, deels particuliere huur.
Met die gele balkonnetjes toch? Wat gaan ze verderop eigenlijk bouwen? En waarom slopen ze die ruïne niet?
pi_38104524
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Met die gele balkonnetjes toch? Wat gaan ze verderop eigenlijk bouwen? En waarom slopen ze die ruïne niet?
Klopt ja.
Ik dacht ook appartementen. Een nieuw complex. Waarom ze die ruine niet slopen weet ik niet. Wist je dat dat gebouwtje vroeger een molen was?
pi_38104696
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Klopt ja.
Ik dacht ook appartementen. Een nieuw complex. Waarom ze die ruine niet slopen weet ik niet. Wist je dat dat gebouwtje vroeger een molen was?
Wheheh, serieus. Dat zou je niet zeggen. Misschien gaan ze die restoreren. En weet jij wat meer over het Vliet weer openbreken? Ik zou het wel tof vinden.
pi_38104811
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:53 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wheheh, serieus. Dat zou je niet zeggen. Misschien gaan ze die restoreren. En weet jij wat meer over het Vliet weer openbreken? Ik zou het wel tof vinden.
Ze doen maar. Heel lang zal ik hier toch niet blijven.

Maar best een goed idee. Je ziet aan de pakhuizen aan het begin van het vliet, dat er inderdaad water doorheen heeft gelopen ooit.
pi_38104886
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ze doen maar. Heel lang zal ik hier toch niet blijven.

Maar best een goed idee. Je ziet aan de pakhuizen aan het begin van het vliet, dat er inderdaad water doorheen heeft gelopen ooit.
Verder is het natuurlijk een kutstraat, met al die derdehandsrotzooiwinkeltjes, waar die gasten met hun gouden ketting staan, altijd. Turkse winkeltje is wel top trouwens.
pi_38105086
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Verder is het natuurlijk een kutstraat, met al die derdehandsrotzooiwinkeltjes, waar die gasten met hun gouden ketting staan, altijd. Turkse winkeltje is wel top trouwens.
Je bedoelt Rommy Henstra de zingende autohandelaar?

Wist je trouwens dat aan het begin van het Vliet, tegenover die studentendiscotheek, Steven de Jong zat met z'n kantoor?

http://www.imdb.com/name/nm0429535/
pi_38105176
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Je bedoelt Rommy Henstra de zingende autohandelaar?

[afbeelding]

Wist je trouwens dat aan het begin van het Vliet, tegenover die studentendiscotheek, Steven de Jong zat met z'n kantoor?

http://www.imdb.com/name/nm0429535/
Nee, wist ik niet. Zit daar nu nog steeds een tv-iets?
pi_38105309
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Nee, wist ik niet. Zit daar nu nog steeds een tv-iets?
Een tv-iets?
pi_38105362
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een tv-iets?
Tv-productie bedrijf?
pi_38105390
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:07 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Tv-productie bedrijf?
Ja, van Steven de Jong dus.
pi_38105438
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja, van Steven de Jong dus.
Ah, okee, omdat je 'zat' zei, vandaar.
pi_38105703
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ah, okee, omdat je 'zat' zei, vandaar.
En dan nog snackbar 't vliet. Waarvan iedereen zegt dat ie hartstikke goed is, maar eigenlijk waardeloos is.
pi_38116842
De Vrijheidswijk is volgens mij niet meer zo erg als het ooit geweest is. Ik heb het idee dat de 'ergste' mensen richting Bilgaard trekken, daar verpaupert alles wel wat, heb ik het idee. Verder vind ik het hier in de Vosseparkwijk aangenaam. Rustige buurt in ieder geval. Huizum en Schil-oost zijn ook wel okee dacht ik. Verder heb ik niet echt een idee wat verder fijn is om te wonen hier in Leeuwarden.
pi_38117221
Cammingaburen is ook een pauperwijk in bepaalde delen.
pi_38137456
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

En dan nog snackbar 't vliet. Waarvan iedereen zegt dat ie hartstikke goed is, maar eigenlijk waardeloos is.
Maar wel keus zat!
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_38138097
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:41 schreef Tristessa het volgende:
De Vrijheidswijk is volgens mij niet meer zo erg als het ooit geweest is. Ik heb het idee dat de 'ergste' mensen richting Bilgaard trekken, daar verpaupert alles wel wat, heb ik het idee. Verder vind ik het hier in de Vosseparkwijk aangenaam. Rustige buurt in ieder geval. Huizum en Schil-oost zijn ook wel okee dacht ik. Verder heb ik niet echt een idee wat verder fijn is om te wonen hier in Leeuwarden.
Jah, de rotzooi móet wel weg, hun huisje is immers plat. Gaat inderdaad naar Bilgaard. Heechterp was vroeger ook heel erg zegt men, dat is toen naar de Vrijheidswijk gegaan. Ik merk er niks van. Maar toch, de Vrijheidswijk is toch wel de gezelligste wijk. Misschien komt het omdat ik ook een 'allochtoon' ben heh. Gelul natuurlijk. Ik werd 's ochtends vroeg altijd vrolijk gegroet door de blowende Antilianen in de flat. Ik had trouwens een goede band met de wijk omdat ik het Digitaal Trapveld heb stage gelopen. Veel contact met de wijkbewoners dus. Schil-Oost heb ik dus ook gezeten, is leuk. Lekker dicht bij het centrum, verder niet echt een volkswijk heb ik het idee.
pi_38192769
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Cammingaburen is ook een pauperwijk in bepaalde delen.
Het oude gedeelte wel ja, hoe meer je richting De Hemrik gaat hoe beter de huizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')