Nee, dat is niet het Vliet. Over het Vliet gesproken, ik hoop dat het binnekort wordt opengebroken, en dat er weer water zal vloeien, als vroeger.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:43 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
't Vliet toch? Wijbrand de Geeststraat
Ja, over de Vrijheidswijk hoor ik vaak negatieve verhalen, maar de mensen die er gewoond hebben zijn meestal een stuk positiever.... Apart.
Mij lijkt zelf Huizum wel leuk, ook richting Julianalaan e.d.
Sta nu redelijk lang ingeschreven, dus hopelijk kan ik deze zomer iets kiezen in dat gat![]()
Ik woon op het Vliet. Tegenover waar vroeger de fietswereld zat.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het Vliet. Over het Vliet gesproken, ik hoop dat het binnekort wordt opengebroken, en dat er weer water zal vloeien, als vroeger.Nee, Wijberand de Geeststraat is .. ehmm .. Misschien wordt het wel als centrum gerekend eigenlijk.
Geen idee joh. Ik ken die wijken amper.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe heet de wijk waar de Wijbrand de Geeststraat ligt?
Zijn dat nou koopwoningen?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik woon op het Vliet. Tegenover waar vroeger de fietswereld zat.![]()
Appartementen. Deels koop, deels particuliere huur.quote:
Met die gele balkonnetjes toch?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Appartementen. Deels koop, deels particuliere huur.
Klopt ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met die gele balkonnetjes toch?Wat gaan ze verderop eigenlijk bouwen? En waarom slopen ze die ruïne niet?
Wheheh, serieus. Dat zou je niet zeggen.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik dacht ook appartementen. Een nieuw complex. Waarom ze die ruine niet slopen weet ik niet. Wist je dat dat gebouwtje vroeger een molen was?
Ze doen maar. Heel lang zal ik hier toch niet blijven.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wheheh, serieus. Dat zou je niet zeggen.Misschien gaan ze die restoreren. En weet jij wat meer over het Vliet weer openbreken?
Ik zou het wel tof vinden.
Verder is het natuurlijk een kutstraat, met al die derdehandsrotzooiwinkeltjes, waar die gasten met hun gouden ketting staan, altijd. Turkse winkeltje is wel top trouwens.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ze doen maar. Heel lang zal ik hier toch niet blijven.
Maar best een goed idee. Je ziet aan de pakhuizen aan het begin van het vliet, dat er inderdaad water doorheen heeft gelopen ooit.
Je bedoelt Rommy Henstra de zingende autohandelaar?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Verder is het natuurlijk een kutstraat, met al die derdehandsrotzooiwinkeltjes, waar die gasten met hun gouden ketting staan, altijd. Turkse winkeltje is wel top trouwens.
Nee, wist ik niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je bedoelt Rommy Henstra de zingende autohandelaar?
[afbeelding]
Wist je trouwens dat aan het begin van het Vliet, tegenover die studentendiscotheek, Steven de Jong zat met z'n kantoor?
http://www.imdb.com/name/nm0429535/
Een tv-iets?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet.Zit daar nu nog steeds een tv-iets?
Ah, okee, omdat je 'zat' zei, vandaar.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, van Steven de Jong dus.![]()
En dan nog snackbar 't vliet. Waarvan iedereen zegt dat ie hartstikke goed is, maar eigenlijk waardeloos is.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, okee, omdat je 'zat' zei, vandaar.![]()
Maar wel keus zat!quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En dan nog snackbar 't vliet. Waarvan iedereen zegt dat ie hartstikke goed is, maar eigenlijk waardeloos is.
Jah, de rotzooi móet wel weg, hun huisje is immers plat. Gaat inderdaad naar Bilgaard. Heechterp was vroeger ook heel erg zegt men, dat is toen naar de Vrijheidswijk gegaan. Ik merk er niks van.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:41 schreef Tristessa het volgende:
De Vrijheidswijk is volgens mij niet meer zo erg als het ooit geweest is. Ik heb het idee dat de 'ergste' mensen richting Bilgaard trekken, daar verpaupert alles wel wat, heb ik het idee. Verder vind ik het hier in de Vosseparkwijk aangenaam. Rustige buurt in ieder geval. Huizum en Schil-oost zijn ook wel okee dacht ik. Verder heb ik niet echt een idee wat verder fijn is om te wonen hier in Leeuwarden.
Het oude gedeelte wel ja, hoe meer je richting De Hemrik gaat hoe beter de huizen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Cammingaburen is ook een pauperwijk in bepaalde delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |