Die was ook bijzonder briljant, inderdaad. Voel me zelf helaas niet zo geinspireerd op dit tijdstipquote:Op maandag 22 mei 2006 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Dank, ik vond m'n vorige leuker
[..]
Peter en zijn Rockets - Mij Oh Mij
Ach, dat hoeft toch ook nietquote:Op maandag 22 mei 2006 01:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Die was ook bijzonder briljant, inderdaad. Voel me zelf helaas niet zo geinspireerd op dit tijdstip
Buzzcocks - Love Batteryquote:Alkaline Trio - Mercy Me
Urban Heroes - Wallabiliewieliekiriwiriquote:Op maandag 22 mei 2006 01:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Ach, dat hoeft toch ook niet
[..]
Buzzcocks - Love Battery
Habadabariwikidi, bijna goedquote:Op maandag 22 mei 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Urban Heroes - Wallabiliewieliekiriwiri
quote:Op maandag 22 mei 2006 01:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Habadabariwikidi, bijna goed
Tröckener Kecks - Dood Van Een Held
Twice As Much - Sitting On A Fencequote:Op maandag 22 mei 2006 01:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Thrice - To Awake and Avenge the Dead
![]()
Cat Stevens - Sittingquote:Op maandag 22 mei 2006 06:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Amanda marshall - Sitting On Top Of The World
Sufjan Stevens - In The Devil's Territory.quote:
Elvis Presley - Devil in disguisequote:Op maandag 22 mei 2006 06:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sufjan Stevens - In The Devil's Territory.
Death cab for cutie - Soul meets bodyquote:Op maandag 22 mei 2006 10:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Zie Jouw favoriete nummer van...
Acda en de Munnik - Duivel is dood.
Sniff N' The Tears - Driver Seatquote:
Eric Clapton - Tears from heavenquote:
Tears in Heaven, lieve schatquote:
Tss, bijna hetzelfde. Ik zal er van wakker liggen vannachtquote:Op maandag 22 mei 2006 12:02 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tears in Heaven, lieve schat
Belinda Carlisle - Heaven is a Place on Earth
Weet ook niet waarom, da's echt het eerste nummer wat me te binnen schoot
En het is niet eens vrijdag!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tss, bijna hetzelfde. Ik zal er van wakker liggen vannacht
Bryan Adams - Heaven
Blijven we in de foute nummers
Beatles - Helter Skelterquote:Op maandag 22 mei 2006 12:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En het is niet eens vrijdag!. (Was het maar vrijdag
)
Ryan Adams - Love is Hell
The Who - I Can See For Milesquote:Op maandag 22 mei 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beatles - Helter Skelter
Foute vrijdag is the bomb![]()
Lee Towers - I can see clearly now.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
The Who - I Can See For Miles
Het lied dat volgens Rolling Stone magazine het meest 'heavy' nummer aller tijden was, waardoor Paul Helter Skelter is gaan schrijven
quote:
U2 - Running to stand stilquote:Op maandag 22 mei 2006 13:12 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Radiohead
- Sit Down Stand Up
The raindrops, the raindrops, the raindrops etc.
Del Shannon - Runawayquote:
Gary Brooker - No more fear of flyingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |