Zal wel flink koppijn-spul zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:43 schreef Trizzle het volgende:
Je hebt nu ook Gulpener Rosé.
http://www.gulpener.nl/product.php?proID=17
Maar hoewel ik dat een goeie brouwerij vind, ga ik deze onzin denk ik maar eens niet proberen.
kdenk dat t wel mee zal vallenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zal wel flink koppijn-spul zijn.
Hmmm, vooruit, ik zal een sixpackje en wat paracetamollen scoren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:14 schreef MissHobje het volgende:
maar heb je deze geproefd ?
Volgens mij nog niet
Ik zou dan maar gewoon 1 flesje los aanschaffenquote:Op vrijdag 13 april 2007 02:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, vooruit, ik zal een sixpackje en wat paracetamollen scoren.
Ah, mooi. Nuecken?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef MissHobje het volgende:
Oja enne geen koppijn kunnen ontdekken
Te laat, ik ga er dit weekend 6 drinken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:00 schreef MissHobje het volgende:
Ik zou dan maar gewoon 1 flesje los aanschaffen![]()
Goed bier befoeft geen suiker. Goed bier wordt gebrouwen van de koolhydraten in de granen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarvan maken we bier? juist ja :
Water
Mout
Hop
Gist
Suiker
alleen goedkoop bier bevat suikerquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waarvan maken we bier? juist ja :
Water
Mout
Hop
Gist
Suiker
Lieve mamma heb jij!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Weekendje bij mama en papa, mama haalt een sixpackje voor me![]()
Ik kom sporadisch thuis dus als ik er dan eens ben dan doen ze veel voor mequote:
Ja, zeg, dat snappen we.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Koolhydraten is een andere naam voor suikers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |