Bij de Veste.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef SNArky het volgende:
Bij de Zuidpoort toch?
Yup.. ingang is tegenover de plek waar de oude C1000 zat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef SNArky het volgende:
Bij de Zuidpoort toch?
Apollo FTW iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
apollo roeleert! echt die ouderwetse stoelen, met sigarettenrook, echt het ultieme bioscoop gevoel...
Ik vind het echt lelijk rood!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:15 schreef rashudo het volgende:
[..]
Yup.. ingang is tegenover de plek waar de oude C1000 zat.
Wat vinden jullie trouwens van dat gebouw met die rode bakstenen? Die wordt daar nu gebouwd. Ik vind het wel wat hebben, dat kleurtje.
Ik ben niet zo'n bioscoopganger, maar bier en frituurservice tijdens de film klinkt wel heel erg puick!quote:Nadeel van Apollo is dat je er mag roken.. maar voor rokers is dat natuurlijk een voordeel![]()
Ah, jou ken ik volgens mij nog, van een sipke-excursie bij DSA, vorig collegejaar!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaah, EA![]()
En dan ook nog vliegen![]()
Silquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Smoezer is dat.. en de service daar is idd
Die ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Smoezer is dat.. en de service daar is idd
Betekent dat dat er een kamer/studentenwoning vrij komt in tanthof?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:38 schreef DeeBee het volgende:
Geil Delft!![]()
Altijd al gewoond, nu studerend in Delft en lid bij Jansbrug en vanaf de zomer wonend in de binnenstad in plaats van Tanthof...
Delft is mooi![]()
Nieuwe kamer in het Hof van Delft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef zjroentje het volgende:
Maar binnenkort hopelijk ergens anders.
Oost of West?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
In tanthof???
Brrr, was echt superblij dat ik daar weg was...
Wat is dat verpauperd zeg...
zo'n beetje mijn halve dispuut woont erquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
In tanthof???
Brrr, was echt superblij dat ik daar weg was...
Wat is dat verpauperd zeg...
das redelijk dichtbij, ik zit in westerkwartierquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nieuwe kamer in het Hof van Delft.![]()
nee sorry...heb er altijd al gewoond en tsja, ben in Delft gaan studeren en heb tot nu toe gewoon nog thuis gewoond, maar had deze maand ineens de kans op een kamer in de binnenstad en ga daar dus heen nuquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die ja!
[..]
Betekent dat dat er een kamer/studentenwoning vrij komt in tanthof?
ik weet eventueel nog wel wat opvolgers voor je die daar gráág willen wonen!
cool, Hof van Delft vind ik wel leuk stuk van Delft, niet verkeerd om te wonen daar...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nieuwe kamer in het Hof van Delft.![]()
De kant bij de Bikolaan...quote:
Ik word ook nog regelmatig op het accent aangesproken. Dat "Delluft" en "helluft" herken ik wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Wat is nou eigenlijk typisch het Delfste accent?
Mensen horen soms dat ik uit Delft kom op vakantie's enzo...Zelf hoor je dit natuurlijk niet.
Ik dacht dat een belangrijk kenmerk sowieso was: Twaalf --> Twalef, Delft --> Delluft etc.
Iemand?
De Bikolaan, dat is inderdaad wel een pauper gedeeltequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De kant bij de Bikolaan...
3 keer een schietpartij geweest en "toevallig" elke keer bij dezelfde patatzaak...![]()
Jup...quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De Bikolaan, dat is inderdaad wel een pauper gedeelte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |