abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:18:49 #51
83951 rashudo
project 2501
pi_39053469
Als het aan mij ligt verlaat ik Delft nooit.

Het leukste aan Delft is toch wel het centrum.. de vele restaurants en de beestenmarkt.
Their eyes opaque.
pi_39053524
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:18 schreef rashudo het volgende:
Als het aan mij ligt verlaat ik Delft nooit.

Het leukste aan Delft is toch wel het centrum.. de vele restaurants en de beestenmarkt.
Beestenmarkt is tof
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_39053699
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Beestenmarkt is tof
Beestenmarkt

Vooral op een warme zomerse avond is het tot 01.00 uur nog echt superdruk en gezellig
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39055194
*meldt

Geboren Delfenaar (ja, zonder t ), later verhuist en nu weer terug gekomen om te studeren .
pi_39055271
Ik woon en studeer ook in Delft

En de Beestenmarkt is inderdaad tof. Grappig ook dat als het wat minder druk is, iedereen altijd in dezelfde hoek zit (die hoek waar je aan komt lopen als je van de grote markt komt).
pi_39055281
Wat is nou eigenlijk typisch het Delfste accent?
Mensen horen soms dat ik uit Delft kom op vakantie's enzo...Zelf hoor je dit natuurlijk niet.

Ik dacht dat een belangrijk kenmerk sowieso was: Twaalf --> Twalef, Delft --> Delluft etc.

Iemand?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39055330
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:55 schreef Hammet het volgende:
Ik woon en studeer ook in Delft

En de Beestenmarkt is inderdaad tof. Grappig ook dat als het wat minder druk is, iedereen altijd in dezelfde hoek zit (die hoek waar je aan komt lopen als je van de grote markt komt).
Mmja daar zitten toch al de oudere en bekenste cafe's; kobus kuch, stapperij, klipper enzo.
Ik zit daar regelmatig ook
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39055453
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Wat is nou eigenlijk typisch het Delfste accent?
Mensen horen soms dat ik uit Delft kom op vakantie's enzo...Zelf hoor je dit natuurlijk niet.

Ik dacht dat een belangrijk kenmerk sowieso was: Twaalf --> Twalef, Delft --> Delluft etc.

Iemand?
Ik vind het altijd een soort mengeling van Rotterdams en Hagenees. Het is moeilijk om uit te leggen, maar ik kan het meestal ook wel horen of iemand uit Delft komt.
pi_39055464
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Wat is nou eigenlijk typisch het Delfste accent?
Mensen horen soms dat ik uit Delft kom op vakantie's enzo...Zelf hoor je dit natuurlijk niet.

Ik dacht dat een belangrijk kenmerk sowieso was: Twaalf --> Twalef, Delft --> Delluft etc.

Iemand?
Geen idee. Ik kom zelf van oorsprong niet uit Delft dus ik zou het wel moeten horen.

Twalef en Delluft zeg ik zelf ook nog wel eens per ongeluk (altijd al gedaan) en is volgens mij iets wat in het hele zuidelijke deel van de Randstad wel gezegd wordt.
pi_39055494
Mensen nog lid van een studentenvereniging hier?
pi_39055510
Woon je in een studentencomplex, Hammet?
pi_39055744
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef SNArky het volgende:
Woon je in een studentencomplex, Hammet?
Nope, via een vriend van me kon vrijwel direct terecht in een huis aan de buitenwatersloot. Iets als de JvB of EduP heeft wel iets, maar waar ik nu woon heb ik ook eens rust, en dat is ook wel iets waard .

Jij?
pi_39055791
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:05 schreef Hammet het volgende:

[..]

Nope, via een vriend van me kon vrijwel direct terecht in een huis aan de buitenwatersloot. Iets als de JvB of EduP heeft wel iets, maar waar ik nu woon heb ik ook eens rust, en dat is ook wel iets waard .

Jij?
Lekker ver weg van alles en iedereen. De VHL.

En waar ben jij lid? (Ik nergens trouwens)
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:09:21 #64
83951 rashudo
project 2501
pi_39055917
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:57 schreef Agiath het volgende:

[..]

Mmja daar zitten toch al de oudere en bekenste cafe's; kobus kuch, stapperij, klipper enzo.
Ik zit daar regelmatig ook
Ik had het er laatst nog over met mijn vriendin.. waarom gaat iedereen bij kobus kuch zitten. Ze hebben niet echt speciaal bier of speciale hapjes. Maar toch zit ik daar het liefst.
Their eyes opaque.
pi_39055979
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef rashudo het volgende:

[..]

Ik had het er laatst nog over met mijn vriendin.. waarom gaat iedereen bij kobus kuch zitten. Ze hebben niet echt speciaal bier of speciale hapjes. Maar toch zit ik daar het liefst.
De appeltaart .
pi_39055989
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef SNArky het volgende:

[..]

Lekker ver weg van alles en iedereen. De VHL.

En waar ben jij lid? (Ik nergens trouwens)
Sint Jansbrug. Pas lid geworden afgelopen september, in mijn tweede jaar. Jij kan dus ook nog .
pi_39056024
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef Hammet het volgende:

[..]

Sint Jansbrug. Pas lid geworden afgelopen september, in mijn tweede jaar. Jij kan dus ook nog .
Ik ben ook aanstaand 3e jaars .
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:13:02 #68
83951 rashudo
project 2501
pi_39056107
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef SNArky het volgende:

[..]

De appeltaart .
Die is op zich wel aardig maar toch wel overrated naar mijn mening. Ik snap niet waarom ik daar zit en niet bij locus publicus die 10+ verschillende bieren van de tap heeft en nog honderden anderen op fles.

Maar als ik de stad in ga loop ik daar gewoon voorbij.
Their eyes opaque.
pi_39056109
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef rashudo het volgende:

[..]

Ik had het er laatst nog over met mijn vriendin.. waarom gaat iedereen bij kobus kuch zitten. Ze hebben niet echt speciaal bier of speciale hapjes. Maar toch zit ik daar het liefst.
Omdat ze daar een toffe kelner hebben .
Die kerel komt aanlopen: ah perfect jongens, drie bier?
Wij: eh.. ja doe dan maar heh

30 seconden later zaten wij met een pilsje in ons hand
pi_39056184
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:13 schreef rashudo het volgende:

[..]

Die is op zich wel aardig maar toch wel overrated naar mijn mening. Ik snap niet waarom ik daar zit en niet bij locus publicus die 10+ verschillende bieren van de tap heeft en nog honderden anderen op fles.

Maar als ik de stad in ga loop ik daar gewoon voorbij.
Tja Locus is nogal klein en ligt een beetje buiten de gezelligheid (imo)...

Ben er wel een keer gruwelijk bezopen vertrokken na het uitproberen van wat biertjes op aanraden van de barman
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39056243
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef SNArky het volgende:

[..]

Ik ben ook aanstaand 3e jaars .
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je dit jaar net kwam studeren :/.

Maar goed, 3e jaars TN. Ken je toevallig dan ook Machiel Blok of Tommy van Leth?
pi_39056355
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je dit jaar net kwam studeren :/.

Maar goed, 3e jaars TN. Ken je toevallig dan ook Machiel Blok of Tommy van Leth?
Uiteraard. Tommy zat zelfs in mijn mentorgroepje, die ken ik heel goed . Maar is die lid van Jansbrug dan?
pi_39056606
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef SNArky het volgende:

[..]

Uiteraard. Tommy zat zelfs in mijn mentorgroepje, die ken ik heel goed . Maar is die lid van Jansbrug dan?
Nope, ik ken hem van de middelbare school, drie jaar mee in de klas gezeten. Machiel ken ik wel van Sint Jansbrug (nou ja, kennen... ik heb met o.a. met hem 3 dagen op pinkpop gezeten).

Ken je ook sjaars? Bas Hensen, Irene van de Beld, Joep (?) of Laurens Tan?
pi_39056734
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef Hammet het volgende:

[..]

Nope, ik ken hem van de middelbare school, drie jaar mee in de klas gezeten. Machiel ken ik wel van Sint Jansbrug (nou ja, kennen... ik heb met o.a. met hem 3 dagen op pinkpop gezeten).

Ken je ook sjaars? Bas Hensen, Irene van de Beld, Joep (?) of Laurens Tan?
Bas ken ik wel ja, dat is ook een gitarist .
Ken je Roderik ook? Die zat namelijk ook in mijn mentorgroepje en is bovendien bij jullie lid.

[ Bericht 1% gewijzigd door SNArky op 20-06-2006 23:34:04 ]
pi_39057052
Bas is een vriend van me, zit in mn jaarclub. En ja hij speelt gitaar, ik heb zelfs 2x met hem opgetreden op Jansbrug .

Hoe heet je eigenlijk? Ik spreek bas morgen weer, dan zal ik eens vragen of hij jou ook kent

-edit- nee roderik ken ik niet.
pi_39057677
Zeg ik wist niet dat je gitaar speelt! Er ging wel een lichtje branden toen ik erachter kwam dat je 2e jaars tn-er bent en aan de vhl woont.

Maarem eigenlijk zijn jullie wel erg off topic bezig.
In fact, one thing you should look for is a scene where a nymphomaniac is getting reamed by a hunchback next to the carcass of a dead donkey in a shed. But they probabiy cut that part out for TV.
pi_39060523
Delft!
pi_39060609
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef rashudo het volgende:

[..]

Ik had het er laatst nog over met mijn vriendin.. waarom gaat iedereen bij kobus kuch zitten. Ze hebben niet echt speciaal bier of speciale hapjes. Maar toch zit ik daar het liefst.
Die zaak ernaast, hoe heet die ook alweer?
met dat grijze bord boven de deur!

Moet je daar eens gaan zitten! wát een service, let op de details!
Alleen de appeltaart, daarvoor moet je idd naar kobus!
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef Hammet het volgende:
Mensen nog lid van een studentenvereniging hier?
2 zelfs, Terra Fertilis (HBO vereniging) en EuroAvia (internationale Luchtvaart vereniging).
pi_39061123
Geil Delft!

Altijd al gewoond, nu studerend in Delft en lid bij Jansbrug en vanaf de zomer wonend in de binnenstad in plaats van Tanthof...

Delft is mooi
Jack does it in real time...
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:13:36 #81
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39063866
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef mcDavid het volgende:
Die zaak ernaast, hoe heet die ook alweer?
met dat grijze bord boven de deur!

Moet je daar eens gaan zitten! wát een service, let op de details!
Alleen de appeltaart, daarvoor moet je idd naar kobus!
De Smoezer is dat.. en de service daar is idd
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_39064389
delft

mn vriend woont daar en ik vind het een geweldig stadje, lekker klein maar wel dichtbij andere steden, en zo'n leuk watertje door de stad. Ik ben trouwens helemaal verliefd op dat kleine kasteel-huisje in de OP ...
pi_39064448
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:37 schreef Perruche het volgende:
delft

mn vriend woont daar en ik vind het een geweldig stadje, lekker klein maar wel dichtbij andere steden, en zo'n leuk watertje door de stad. Ik ben trouwens helemaal verliefd op dat kleine kasteel-huisje in de OP ...
De Oostpoort, ja dat is een trekpleister hier inderdaad
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39065290
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:39 schreef Agiath het volgende:

[..]

De Oostpoort, ja dat is een trekpleister hier inderdaad
daar wonen mensen in, toch? echt te stoer. En de nieuwe bioscoop vind ik ook cool. Heb alleen nog steeds geen appeltaart gegeten bij kobus, moet ik toch snel eens doen!
pi_39065449
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

daar wonen mensen in, toch? echt te stoer. En de nieuwe bioscoop vind ik ook cool. Heb alleen nog steeds geen appeltaart gegeten bij kobus, moet ik toch snel eens doen!
Voor zover ik weet wonen daar geen mensen in hoor.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 juni 2006 @ 10:28:28 #86
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_39066049
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef SNArky het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wonen daar geen mensen in hoor.
zover ik weet wonen daar wel mensen in.
Die "beheren" het museumpje wat er zit geloof ik.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_39066389
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

zover ik weet wonen daar wel mensen in.
Die "beheren" het museumpje wat er zit geloof ik.
Dan zal het wel zo zijn , het is nou ook weer niet zo dat ik er iedere dag langs kom...
pi_39066481
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

daar wonen mensen in, toch? echt te stoer.
Volgens mij zit er een kunstgallery in En daar wonen lijkt me vooral heeeeel klein
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_39066554
Omg dat poortje! Dat kan ik me enkel nog herinneren van de OWee bijna 2 jaar geleden, maar sindsdien wist ik nooit meer waar t was! Ik fietste daar eens 's avonds langs (aardig beschonken) en heb sindsdien me regelmatig nou afgevraagd waar ik m tegengekomen ben. Mijn dank is groot
pi_39066656
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef Hammet het volgende:
Omg dat poortje! Dat kan ik me enkel nog herinneren van de OWee bijna 2 jaar geleden, maar sindsdien wist ik nooit meer waar t was! Ik fietste daar eens 's avonds langs (aardig beschonken) en heb sindsdien me regelmatig nou afgevraagd waar ik m tegengekomen ben. Mijn dank is groot
OW... oudraadtweg
pi_39066759
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

OW... oudraadtweg
OWee is de ontvangstweek voor nieuwe studenten, meestal in de 3e week van augustus. Dit jaar ben ik voor de tweede keer mentor !!!
pi_39066879
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef SNArky het volgende:

[..]

OWee is de ontvangstweek voor nieuwe studenten, meestal in de 3e week van augustus. Dit jaar ben ik voor de tweede keer mentor !!!
hm, tof? lekker druk uitoefenen over al die nieuwe groene studentjes
pi_39066907
Elke avond bij een andere studentenvereniging feesten tot je er bij neer valt dus.
pi_39066930
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Die zaak ernaast, hoe heet die ook alweer?
met dat grijze bord boven de deur!

Moet je daar eens gaan zitten! wát een service, let op de details!
Alleen de appeltaart, daarvoor moet je idd naar kobus!
[..]

2 zelfs, Terra Fertilis (HBO vereniging) en EuroAvia (internationale Luchtvaart vereniging).
Jaaaaaaaaaaaaaaaah, EA

En dan ook nog vliegen
pi_39067059
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Hammet het volgende:
Elke avond bij een andere studentenvereniging feesten tot je er bij neer valt dus.
Vorig jaar scheen de biercantus echt geniaal geweest te zijn, ik moest toen alleen ff naar de kaakchirurg en heb dus een hoop gratis bier gemist .
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:00:32 #96
83951 rashudo
project 2501
pi_39067225
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

daar wonen mensen in, toch? echt te stoer. En de nieuwe bioscoop vind ik ook cool. Heb alleen nog steeds geen appeltaart gegeten bij kobus, moet ik toch snel eens doen!
Ik ging vroeger altijd naar pathe de kuip, maar nu ga ik gewoon in mijn eigen stadje naar de bios
Their eyes opaque.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 21 juni 2006 @ 11:02:02 #97
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_39067287
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef rashudo het volgende:

[..]

Ik ging vroeger altijd naar pathe de kuip, maar nu ga ik gewoon in mijn eigen stadje naar de bios
Idd, gelukkig is deze stukken beter dan bv delfia...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:04:02 #98
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39067348
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Idd, gelukkig is deze stukken beter dan bv delfia...
ben er nog niet geweest.. maar die bios daar bij de koornbeurs in de buurt is ook wel relaxed, komen ze je drankjes brengen.. Apollo heet het toch?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_39067401
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Idd, gelukkig is deze stukken beter dan bv delfia...
Dat plafond in die hal is ook vet, bakstenen!

Het is er volgens mij ook nooit vol, ik ging laatst nog met wat vrienden naar MI3 ( ), we zaten met 9 man in een zaal van 350
pi_39067625
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:04 schreef nixxx het volgende:

[..]

ben er nog niet geweest.. maar die bios daar bij de koornbeurs in de buurt is ook wel relaxed, komen ze je drankjes brengen.. Apollo heet het toch?
apollo roeleert! echt die ouderwetse stoelen, met sigarettenrook, echt het ultieme bioscoop gevoel...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')