Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je dit jaar net kwam studeren :/.quote:
Uiteraard. Tommy zat zelfs in mijn mentorgroepje, die ken ik heel goedquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je dit jaar net kwam studeren :/.
Maar goed, 3e jaars TN. Ken je toevallig dan ook Machiel Blok of Tommy van Leth?
Nope, ik ken hem van de middelbare school, drie jaar mee in de klas gezeten. Machiel ken ik wel van Sint Jansbrug (nou ja, kennen... ik heb met o.a. met hem 3 dagen op pinkpop gezeten).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:17 schreef SNArky het volgende:
[..]
Uiteraard. Tommy zat zelfs in mijn mentorgroepje, die ken ik heel goed. Maar is die lid van Jansbrug dan?
Bas ken ik wel ja, dat is ook een gitaristquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nope, ik ken hem van de middelbare school, drie jaar mee in de klas gezeten. Machiel ken ik wel van Sint Jansbrug (nou ja, kennen... ik heb met o.a. met hem 3 dagen op pinkpop gezeten).
Ken je ook sjaars? Bas Hensen, Irene van de Beld, Joep (?) of Laurens Tan?
Die zaak ernaast, hoe heet die ook alweer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik had het er laatst nog over met mijn vriendin.. waarom gaat iedereen bij kobus kuch zitten. Ze hebben niet echt speciaal bier of speciale hapjes. Maar toch zit ik daar het liefst.
2 zelfs, Terra Fertilis (HBO vereniging) en EuroAvia (internationale Luchtvaart vereniging).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef Hammet het volgende:
Mensen nog lid van een studentenvereniging hier?
De Smoezer is dat.. en de service daar is iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef mcDavid het volgende:
Die zaak ernaast, hoe heet die ook alweer?
met dat grijze bord boven de deur!
Moet je daar eens gaan zitten! wát een service, let op de details!
Alleen de appeltaart, daarvoor moet je idd naar kobus!
De Oostpoort, ja dat is een trekpleister hier inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:37 schreef Perruche het volgende:
delft
mn vriend woont daar en ik vind het een geweldig stadje, lekker klein maar wel dichtbij andere steden, en zo'n leuk watertje door de stad. Ik ben trouwens helemaal verliefd op dat kleine kasteel-huisje in de OP ...
daar wonen mensen in, toch? echt te stoer. En de nieuwe bioscoop vind ik ook cool. Heb alleen nog steeds geen appeltaart gegeten bij kobus, moet ik toch snel eens doen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
De Oostpoort, ja dat is een trekpleister hier inderdaad![]()
Voor zover ik weet wonen daar geen mensen in hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
daar wonen mensen in, toch? echt te stoer. En de nieuwe bioscoop vind ik ook cool. Heb alleen nog steeds geen appeltaart gegeten bij kobus, moet ik toch snel eens doen!
zover ik weet wonen daar wel mensen in.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:11 schreef SNArky het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wonen daar geen mensen in hoor.
Dan zal het wel zo zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
zover ik weet wonen daar wel mensen in.
Die "beheren" het museumpje wat er zit geloof ik.
Volgens mij zit er een kunstgallery inquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
daar wonen mensen in, toch? echt te stoer.
OW... oudraadtwegquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef Hammet het volgende:
Omg dat poortje! Dat kan ik me enkel nog herinneren van de OWee bijna 2 jaar geleden, maar sindsdien wist ik nooit meer waar t was! Ik fietste daar eens 's avonds langs (aardig beschonken) en heb sindsdien me regelmatig nou afgevraagd waar ik m tegengekomen ben. Mijn dank is groot![]()
OWee is de ontvangstweek voor nieuwe studenten, meestal in de 3e week van augustus. Dit jaar ben ik voor de tweede keer mentorquote:
hm, tof? lekker druk uitoefenen over al die nieuwe groene studentjesquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef SNArky het volgende:
[..]
OWee is de ontvangstweek voor nieuwe studenten, meestal in de 3e week van augustus. Dit jaar ben ik voor de tweede keer mentor!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaah, EAquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die zaak ernaast, hoe heet die ook alweer?
met dat grijze bord boven de deur!
Moet je daar eens gaan zitten! wát een service, let op de details!
Alleen de appeltaart, daarvoor moet je idd naar kobus!
[..]
2 zelfs, Terra Fertilis (HBO vereniging) en EuroAvia (internationale Luchtvaart vereniging).
Vorig jaar scheen de biercantus echt geniaal geweest te zijn, ik moest toen alleen ff naar de kaakchirurg en heb dus een hoop gratis bier gemistquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Hammet het volgende:
Elke avond bij een andere studentenvereniging feesten tot je er bij neer valt dus.
Ik ging vroeger altijd naar pathe de kuip, maar nu ga ik gewoon in mijn eigen stadje naar de biosquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
daar wonen mensen in, toch? echt te stoer. En de nieuwe bioscoop vind ik ook cool. Heb alleen nog steeds geen appeltaart gegeten bij kobus, moet ik toch snel eens doen!
Idd, gelukkig is deze stukken beter dan bv delfia...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd naar pathe de kuip, maar nu ga ik gewoon in mijn eigen stadje naar de bios![]()
ben er nog niet geweest.. maar die bios daar bij de koornbeurs in de buurt is ook wel relaxed, komen ze je drankjes brengen.. Apollo heet het toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, gelukkig is deze stukken beter dan bv delfia...
Dat plafond in die hal is ook vet, bakstenen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, gelukkig is deze stukken beter dan bv delfia...
apollo roeleert! echt die ouderwetse stoelen, met sigarettenrook, echt het ultieme bioscoop gevoel...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
ben er nog niet geweest.. maar die bios daar bij de koornbeurs in de buurt is ook wel relaxed, komen ze je drankjes brengen.. Apollo heet het toch?
Bij de Veste.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef SNArky het volgende:
Bij de Zuidpoort toch?
Yup.. ingang is tegenover de plek waar de oude C1000 zat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:12 schreef SNArky het volgende:
Bij de Zuidpoort toch?
Apollo FTW iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
apollo roeleert! echt die ouderwetse stoelen, met sigarettenrook, echt het ultieme bioscoop gevoel...
Ik vind het echt lelijk rood!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:15 schreef rashudo het volgende:
[..]
Yup.. ingang is tegenover de plek waar de oude C1000 zat.
Wat vinden jullie trouwens van dat gebouw met die rode bakstenen? Die wordt daar nu gebouwd. Ik vind het wel wat hebben, dat kleurtje.
Ik ben niet zo'n bioscoopganger, maar bier en frituurservice tijdens de film klinkt wel heel erg puick!quote:Nadeel van Apollo is dat je er mag roken.. maar voor rokers is dat natuurlijk een voordeel![]()
Ah, jou ken ik volgens mij nog, van een sipke-excursie bij DSA, vorig collegejaar!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaah, EA![]()
En dan ook nog vliegen![]()
Silquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Smoezer is dat.. en de service daar is idd
Die ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Smoezer is dat.. en de service daar is idd
Betekent dat dat er een kamer/studentenwoning vrij komt in tanthof?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:38 schreef DeeBee het volgende:
Geil Delft!![]()
Altijd al gewoond, nu studerend in Delft en lid bij Jansbrug en vanaf de zomer wonend in de binnenstad in plaats van Tanthof...
Delft is mooi![]()
Nieuwe kamer in het Hof van Delft.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef zjroentje het volgende:
Maar binnenkort hopelijk ergens anders.
Oost of West?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
In tanthof???
Brrr, was echt superblij dat ik daar weg was...
Wat is dat verpauperd zeg...
zo'n beetje mijn halve dispuut woont erquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
In tanthof???
Brrr, was echt superblij dat ik daar weg was...
Wat is dat verpauperd zeg...
das redelijk dichtbij, ik zit in westerkwartierquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nieuwe kamer in het Hof van Delft.![]()
nee sorry...heb er altijd al gewoond en tsja, ben in Delft gaan studeren en heb tot nu toe gewoon nog thuis gewoond, maar had deze maand ineens de kans op een kamer in de binnenstad en ga daar dus heen nuquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die ja!
[..]
Betekent dat dat er een kamer/studentenwoning vrij komt in tanthof?
ik weet eventueel nog wel wat opvolgers voor je die daar gráág willen wonen!
cool, Hof van Delft vind ik wel leuk stuk van Delft, niet verkeerd om te wonen daar...quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nieuwe kamer in het Hof van Delft.![]()
De kant bij de Bikolaan...quote:
Ik word ook nog regelmatig op het accent aangesproken. Dat "Delluft" en "helluft" herken ik wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Wat is nou eigenlijk typisch het Delfste accent?
Mensen horen soms dat ik uit Delft kom op vakantie's enzo...Zelf hoor je dit natuurlijk niet.
Ik dacht dat een belangrijk kenmerk sowieso was: Twaalf --> Twalef, Delft --> Delluft etc.
Iemand?
De Bikolaan, dat is inderdaad wel een pauper gedeeltequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De kant bij de Bikolaan...
3 keer een schietpartij geweest en "toevallig" elke keer bij dezelfde patatzaak...![]()
Jup...quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De Bikolaan, dat is inderdaad wel een pauper gedeelte
I'll see!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:07 schreef Autoreply het volgende:
27 juni, cafe de Kurk, Kromstraat 20, vanaf 2100. EA zit er toch al![]()
Jup, ik zat met mijn commissie gezellig in het donker stokbrood te eten bij Antonio'squote:Op woensdag 21 juni 2006 21:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
I'll see!
Meer mensen die lasthadden van een stroomstoring, rond 10 over 6 vandaag?
ach waarom niet.. wie is EA?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:07 schreef Autoreply het volgende:
Antoniosquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef SNArky het volgende:
[..]
Jup, ik zat met mijn commissie gezellig in het donker stokbrood te eten bij Antonio's. De oven werkt daar op elektriciteit en ze konden dus alleen maar stokbrood ronddelen en drank inschenken...
Euroavia toch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach waarom niet.. wie is EA?
en een stroomstoring, mja.. mijn wekker stond net op 2uur ongeveer..
Ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
I'll see!
Meer mensen die lasthadden van een stroomstoring, rond 10 over 6 vandaag?
Gaat er nog iemand zitten met een bord Fok! Delft Meeting???quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:07 schreef Autoreply het volgende:
Ik zit er in een EuroAvia Polo. Owja, voor ons is bier een euriquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand zitten met een bord Fok! Delft Meeting???![]()
Hulde aan de Delvenaar die weer terugkomtquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Ben een enige echte Delvenaar, toen in 2003 naar Hengelo (Ov) verhuisd en ga nu weer terug om in Delft te gaan studeren
volgens mij ben je niet de enige echtequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Ben een enige echte Delvenaar, toen in 2003 naar Hengelo (Ov) verhuisd en ga nu weer terug om in Delft te gaan studeren
lolquote:
wat ga je studeren in Delft?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |