quote:
Met bordjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef Defensienudist75 het volgende:
[..]
Delft is geen studie, dat is een stad.
Nog steedsquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef Defensienudist75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat hij deze vetkwab bedoelt![]()
ooohhh wie wiequote:Op woensdag 7 juni 2006 12:03 schreef pr0f het volgende:
*ook in delft woont*
Ik woon zelfs bij een semi-bekende fokster in de straat![]()
Zit je ook elke dag bij dta clubhuis met al die bacoboysquote:
Hoever buiten Delft?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef dscx het volgende:
Oeh... Ex-Delftenaar, inmiddels buitendelftenaar hier...
Een tijdlang boven de welbekende Klomp gewoond op de Binnenwatersloot...
Those were the days..
quote:
Daar fietste ik vanmiddag nog langsquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:47 schreef dscx het volgende:
Oeh... Ex-Delftenaar, inmiddels buitendelftenaar hier...
Een tijdlang boven de welbekende Klomp gewoond op de Binnenwatersloot...
Those were the days..
quote:Op maandag 12 juni 2006 06:16 schreef KamiKaaze het volgende:
Een rasechte Delfenaar en/of Delftenaar meld zich.![]()
Delft is een mooie stad, alleen die gemeenteraad mogen ze er van mijn uit gooien.
Het centrum hebben ze helemaal verziekt, met die autoluwe zooi enz enz......
Een vieze bruine betonnen bak als je vanaf de sebastiaanbrug het centrum in kom rijden (als je al zover komt)
Zo weer ff mijn hard gelucht.![]()
Wat een bullshit...
De binnenstad ziet er vele malen beter uit nu die autoluw is...
De markt is niet meer schots en scheef vanwege parkerende auto's en vrachtwagens...
Het sebastiaansplein ben ik ook niet dol op.
Ook niet dat er appartementen tegenover de blokker gebouwd worden, had daar liever een parkje ofzo gezien...
WikiPedia
Beestenmarkt is tofquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:18 schreef rashudo het volgende:
Als het aan mij ligt verlaat ik Delft nooit.
Het leukste aan Delft is toch wel het centrum.. de vele restaurants en de beestenmarkt.
Beestenmarktquote:
Mmja daar zitten toch al de oudere en bekenste cafe's; kobus kuch, stapperij, klipper enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:55 schreef Hammet het volgende:
Ik woon en studeer ook in Delft
En de Beestenmarkt is inderdaad tof. Grappig ook dat als het wat minder druk is, iedereen altijd in dezelfde hoek zit (die hoek waar je aan komt lopen als je van de grote markt komt).
Ik vind het altijd een soort mengeling van Rotterdams en Hagenees. Het is moeilijk om uit te leggen, maar ik kan het meestal ook wel horen of iemand uit Delft komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Wat is nou eigenlijk typisch het Delfste accent?
Mensen horen soms dat ik uit Delft kom op vakantie's enzo...Zelf hoor je dit natuurlijk niet.
Ik dacht dat een belangrijk kenmerk sowieso was: Twaalf --> Twalef, Delft --> Delluft etc.
Iemand?
Geen idee. Ik kom zelf van oorsprong niet uit Delft dus ik zou het wel moeten horen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef Agiath het volgende:
Wat is nou eigenlijk typisch het Delfste accent?
Mensen horen soms dat ik uit Delft kom op vakantie's enzo...Zelf hoor je dit natuurlijk niet.
Ik dacht dat een belangrijk kenmerk sowieso was: Twaalf --> Twalef, Delft --> Delluft etc.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |