Svenegal is duurder hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fakking duur dat is?
Kijk je wel uit voor potloodsventers?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:02 schreef Svensational het volgende:
Ik ga even kijken of de Svenkel wel goed groeit!
Volgens mij wordt je een beetje Sveniel, je woordspelingen kloppen niet meerquote:Op zondag 21 mei 2006 13:03 schreef Chowi het volgende:
Sving when you're winning.
Ja, dat zijn allemaal van die vieze oude Sveniorenquote:
Dan zal ik maar stoppen voor het te laat is.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je een beetje Sveniel, je woordspelingen kloppen niet meer.
Lever je wel een absventiebriefje in bij de conciërge?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zal ik maar stoppen voor het te laat is.
Of geef je toch acte de présvence?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lever je wel een absventiebriefje in bij de conciërge?
Ik zit iig vol Svenergie, dus dat moet goed komenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:08 schreef DaMart het volgende:
Houd je van ballet, Sven? Ik zag namelijk aanplakbiljetten voor een uitvoering van het Svennenmeer.
Maar misschien moeten ze sommig stukken wel wat aanpassven.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit iig vol Svenergie, dus dat moet goed komen!
Het begint om half zesven!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar misschien moeten ze sommig stukken wel wat aanpassven.
Svechtenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, Insosveniac!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |