Oh ja, gek. Stel teringlijers dat ze deze melding dan neer zetten:quote:Op zondag 21 mei 2006 01:24 schreef Repeat het volgende:
gastje kan gewoon inloggen en alles bekijken hoor, heb het net zelf nog gedaan, het enige wat minder goed werkt is overboekingen nu (heeft wat vertraging), meer niet
idd zeg. Postbank is professioneel met hun parkamenten lijsten met TAN codes..quote:
dat is afgeschaft. gaat via sms tegenwoordigquote:Op zondag 21 mei 2006 02:09 schreef Frash het volgende:
[..]
idd zeg. Postbank is professioneel met hun parkamenten lijsten met TAN codes..
Ik denk dat het een veiligheidsmaatregel is oid.
Nee hoor ik heb nog lijstenquote:Op zondag 21 mei 2006 02:15 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
dat is afgeschaft. gaat via sms tegenwoordigik vind het praktischer dan ABN met die irritante e-dentifier. continu kutcodes intypen. het is wel veiliger, maar ik vind de postbank methode ook wel aardig veilig.
quote:Op zondag 21 mei 2006 09:43 schreef iamredleader het volgende:
Van Lanschot Bankiers
Maar daar betaal je dan ook voor
Ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:16 schreef tralalala het volgende:
Duurt een overschrijving van de postbank naar een andere rekening, nog steeds zo achterlijk lang?
Rabo!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:38 schreef Chinless het volgende:
kzou rabobank nemen, heb nog nooit last gehad van onderhoud.
Ze gillen wel elke keer dan en dan een uurtje onderhoud maar dan nog kan je er mee werken
Heel katoliek nederland zit bij de postbankquote:Op zondag 21 mei 2006 15:56 schreef NoBody122 het volgende:
Postbank, dat die nog klanten hebben![]()
Rabobank![]()
Inderdaad er staat wel eens, dat er misschien hinder is door werkzaamheden, maar inloggen lukt dan wel altijd gewoon.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:31 schreef LittleIcequeen het volgende:
Ik heb ook ABN Amro en maak iedere week wel gebruik van internet bankieren. Heb nog nooit meegemaakt dat er onderhoud was.
En heb je ook altijd bij je 14.gif.....o nee TOCH NIET!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
Rabobank![]()
Beter dan de postbank, als ik dat zie bij m'n ouders, al dat gekloot met codes.![]()
Geef mij maar zo'n apparaatje, geen gedoe en werkt altijd![]()
Behalve als je erop gaat staan of als ie nat wordt...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:29 schreef Schuifpui het volgende:
Rabobank![]()
Beter dan de postbank, als ik dat zie bij m'n ouders, al dat gekloot met codes.![]()
Geef mij maar zo'n apparaatje, geen gedoe en werkt altijd![]()
Dus als ik het goed begrijp heb je nu 2 keer (op de tijd dat je dit topic opende en 4-5 maanden geleden) meegemaakt dat er in het weekend onderhoud aan de systemen was op het moment dat jij op een zaterdagnacht wilde internet bankieren?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:22 schreef A.Petacchi het volgende:
Wat een bagger service zeg. Moet ik even wat dingen bekijken, staat er dat er tot 7 uur onderhoud is. Ik maak vrij weinig gebruik van internet bankieren maar ik kan me nog herinneren dat voorgaande keren dat ik na 12 uur wilde internet bankieren er ook al onderhoud was en dat is al 4/5 maanden geleden.
Volgens mij zijn ze al een half jaar bezig met onderhoud.![]()
Welke bank heeft betere service? ( buiten de postbank en sns met hun irritante reclames)
Neuh, maar ik heb hem ook niet altijd nodigquote:Op zondag 21 mei 2006 23:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En heb je ook altijd bij je 14.gif.....o nee TOCH NIET!
Datzelfde heb ik bij de ABN.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:26 schreef EsDe het volgende:
Rabobank werkt altijd, nog nooit meegemaakt dat ik er niet op kon
mijnpostbank.nl is toch s' nachts dicht?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:00 schreef Agiath het volgende:
Postbank
Nooit problemen mee gehad en tan-systeem via sms werkt perfect
Jep...dan printen die postbank-medewerkers alle internet-transacties uit, en gaan ze ze op overschrijvingsformulieren overschrijven...dan lopen ze naar buiten en doen ze het in de bus met betalingsopdrachten. De medewerkers halen die de volgende ochtend er weer uit, en gaan dat allemaal overschrijven. Daarom duurt het soms een paar daagjes hequote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:20 schreef Slasher het volgende:
mijnpostbank.nl is toch s' nachts dicht?
Toch vraag ik me af hoe het kan dat Postbank zo lang goedkoop is gebleven. Oh, ik weet het. Wat jij beschrijft gebeurt natuurlijk in een sweatshop in Bolivia ofzo.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef vigier het volgende:
[..]
Jep...dan printen die postbank-medewerkers alle internet-transacties uit, en gaan ze ze op overschrijvingsformulieren overschrijven...dan lopen ze naar buiten en doen ze het in de bus met betalingsopdrachten. De medewerkers halen die de volgende ochtend er weer uit, en gaan dat allemaal overschrijven. Daarom duurt het soms een paar daagjes he
Het werkt hier gewoon hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:54 schreef Arjan het volgende:
't Is weer zover hoor![]()
https://www.abnamro.nl/nl/homepage/errorpage.html
quote:MESSAGE_BSI003_0007
foutmelding Er is een technische fout opgetreden.
foutcode MESSAGE_BSI003_0007
Nou wilde ik zeggen: "maar de abn kan het wel !!!!11!! " Maar dat systeem ligt 's nachts plat. Lukt het de rabobank wel 's nachts?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:11 schreef Orealo het volgende:
Komt denk ik doordat 's nachts veel betalingen etc verwerkt worden, alsin overgeschreven, dan moet 't systeem optimaal werken en moeten ze dus 100% zeker zijn dat 't gebeuren niet overbelast wordt.
Maar da's maar een gokje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |