Herhaling héquote:Op maandag 22 mei 2006 11:00 schreef boneyard het volgende:
das dan toch de herhaling van wat zaterdag avond / nacht op tv was? of hebben ze daarna nog een internet afterparty gedaan?
op internet ging het nog 5 minuten langer door dan op TVquote:Op maandag 22 mei 2006 11:00 schreef boneyard het volgende:
das dan toch de herhaling van wat zaterdag avond / nacht op tv was? of hebben ze daarna nog een internet afterparty gedaan?
Dat heb ik niet gezien, ik heb de afterparty helemaal gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:46 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
op internet ging het nog 5 minuten langer door dan op TV
Vlieg met me mee met de regenboog in de finse winnaar stijl songfestival![]()
Hopelijk zenden ze die vanavond nog uitquote:Op maandag 22 mei 2006 11:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, ik heb de afterparty helemaal gezien.![]()
soms duurt dat even, gewoon morgen of woensdag nog even kijken.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
De laatste uitzending staat niet op de site van mooi weer de Leeuw
Nou kan ik hem niet zien!
Ja die was leukquote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Eurovisie-nieuws was echt om te bescheuren zo leuk![]()
![]()
www.uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
De laatste uitzending staat niet op de site van mooi weer de Leeuw
Nou kan ik hem niet zien!
Was dat in de uitzending van zaterdag of maandag?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Eurovisie-nieuws was echt om te bescheuren zo leuk![]()
![]()
Van zaterdagnacht naar twaalvenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was dat in de uitzending van zaterdag of maandag?
oh je hebt het nu over paul de leeuw bij eurovisie songfesitavalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van zaterdagnacht naar twaalven
Dat heb ik gezien.![]()
Dat was na twaalven hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh je hebt het nu over paul de leeuw bij eurovisie songfesitaval
Ik dacht dat we het hier hadden over mooi weer de leeuwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 06:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was na twaalven hoorDat de journaal wens van Henk in vervulling ging.
Het ging toch over het songfestival jounaal![]()
Wat ben jij dom manquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het hier hadden over mooi weer de leeuw
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij dom manDat was in MWDL
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik heb toch die hele uitzending nog niet niet gezien
als jij het over eurovisie journaals hebt denk ik aan het eurovisie songfesitval , en hoezo na twaalven? ik snap er nix van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |