Werk ze!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik maar werkenEr komt een patiënt aan
Slaap lekker en zoete dromen Erik.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve dames, ik ga slapen. Fijne nacht nog, en Isa; werk ze.
Omdraaien lukt meniet, als ik eenmaal wakker ben, en het is al licht buiten, dan zit slapen er niet meer in.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Dan kun je je toch héérlijk omdraaien en verder slapen?
Ik heb net een topic gelezen overTerry Wogan die zich opwond over Paul de Leeuw.![]()
Mijn wonderlijke tuintje is één groene oase met hier en daar wat kleur. De nieuwe plantjes van laatst doen het allemaal erg goed. De hortensia's doen het schitterend. Vorig jaar had ik niet één knop (verkeerd of te laat gesnoeid) en nu in één meer dan 20!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Beetje late reactie... ineens was ik foetsie vanmiddag.
De tuin is verder niets meer aan gedaan en ondertussen staat het gras weer aardig hoog, maar met dit druilweer ziet het er vooral sombertjes uit.
Goedenavond trouwens.
2de bakkiequote:
En over 61 dagen niet meer?quote:Op zondag 21 mei 2006 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is over 31 dagen al hoor![]()
Oh, en goedemorgen allemaal!
Maar dat zegt Isa nietquote:Op zondag 21 mei 2006 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar dan is het allang zomer... en niet het begin ervan
Isa heeft het woord 'begin'; ook nooit genoemd. Ze zei alleen dat het dan zomer is. En dat klopt als een zwerende vingerquote:Op zondag 21 mei 2006 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar dan is het allang zomer... en niet het begin ervan
GMTAquote:Op zondag 21 mei 2006 10:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Isa heeft het woord 'begin'; ook nooit genoemd. Ze zei alleen dat het dan zomer is. En dat klopt als een zwerende vinger
Toen ik begon met typen had jij nog steeds niet gereageerd, slomequote:
En tóch was mijn reactie eerder, lazure.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Toen ik begon met typen had jij nog steeds niet gereageerd, slome
Ja, jij was te lui om meer dan 5 woorden te typen..quote:Op zondag 21 mei 2006 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En tóch was mijn reactie eerder, lazure.
Struikel toch over een drempel en krijg een schaafwond. OP JE KNIE!!quote:Op zondag 21 mei 2006 10:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, jij was te lui om meer dan 5 woorden te typen..![]()
Luie flikker
Heeft hij de drempels er al ingelegd dan, in zijn nieuwe huisje?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Struikel toch over een drempel en krijg een schaafwond. OP JE KNIE!!.
Ik ook van jou Erikquote:Op zondag 21 mei 2006 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Struikel toch over een drempel en krijg een schaafwond. OP JE KNIE!!.
Nu opeens wel, jij vuige droes.quote:
Nee, maar ik heb wel een gevulde koek!quote:Op zondag 21 mei 2006 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben toe aan mijn tweede bak koffie. Dat heb ik wel verdiend ook!![]()
Zei iemand stroopwafel?![]()
En wat doet dat ertoe?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van walnoten.
Eigenlijk niets.quote:
Wat vind jij nou lekker bij de koffie, Erik?quote:
Ik houd wel van een stroopwafel. Of bokkenpootjesquote:Op zondag 21 mei 2006 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vind jij nou lekker bij de koffie, Erik?![]()
De smaak van de walnoten komt niet zo duidelijk naar voren. Dat kan komen door de broodsoort (waldkorn), die misschien van zichzelf al wat overheersend is.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:04 schreef DaMart het volgende:
En hoe kwam dat? Door de combinatie walnoot en brood, of hadden er andere verhoudingen in de ingrediënten moeten zijn?
Bokkenpootjes! Die kocht mijn moeder ook wel regelmatig. Kan me niet heugen dat ik ze zelf ooit heb gekocht.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd wel van een stroopwafel. Of bokkenpootjes.
Eigenlijk kan je mij met alle sorten koekjes wel blij maken.
Heb jij de tussen-n maar afgeschaft, Da Mart?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:11 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook nog bokkepootjes in de koektrommel zitten... mar die grote vulkoek heeft mijn maag al even genoeg gevuld
In dit geval klopt het wel... het stond ook zo op de verpakking, dus het is mijns inziens de naam van de koekjes... wat betekent dat ik wel de hoofdletters heb afgeschaftquote:Op zondag 21 mei 2006 12:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij de tussen-n maar afgeschaft, Da Mart?
Ik merkte bij die test op de site van Onze Taal dat ik in bepaalde gevallen de tussen-n prima vond, maar in andere gevallen toch vrij consequent de voorkeur gaf voor de variant zonder.
Ja, jij speelt klarinet. En vorige week zondag had je ook een concert.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een concert in de Schalm in Veldhoven. (Speel in een orkest)
Ja, vorige week was een openluchtconcert (wat echt vreselijk ging), en nu in een echte theaterzaalquote:Op zondag 21 mei 2006 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, jij speelt klarinet. En vorige week zondag had je ook een concert.![]()
![]()
De was. Die moet ik straks ophangen. En ik moet de prullenbakken legen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren de was gedaan en vanochtend het hele huis schoongemaakt. Dus ik ga heerlijk ledig zitten wezen.
Alvast toi toi toi!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vorige week was een openluchtconcert (wat echt vreselijk ging), en nu in een echte theaterzaal.
Gelukkig was het vorige week dan nog iets beter weer dan nu. Als je nu in de openlucht een concert had gehad, dan was je helemaal niet blij geweest, volgens mij.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vorige week was een openluchtconcert (wat echt vreselijk ging), en nu in een echte theaterzaal.
Hier schijnt de zon.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig was het vorige week dan nog iets beter weer dan nu. Als je nu in de openlucht een concert had gehad, dan was je helemaal niet blij geweest, volgens mij.
Hier ook, maar er schijnt ook nog veel regen te gaan komen vandaag. En het waait harder dan vorige week. En wind kan denk ik ook een erg grote spelbreker zijn als je een openluchtconcert geeft.quote:
Maar je maakt ons (lees: mij in ieder geval) wel nieuwsgierig... dus is het iets waarvoor we de politieberichten in de gaten moeten houden?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:33 schreef Lienekien het volgende:
O, ik heb al iets bedacht om te doen! Maar da's illegaal, dus dat zeg ik maar niet.![]()
![]()
Dat lijkt me wel heel sterk.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je maakt ons (lees: mij in ieder geval) wel nieuwsgierig... dus is het iets waarvoor we de politieberichten in de gaten moeten houden?
Nee joh, het zijn maar kopieën voor eigen gebruik.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet de kleine kolommen in het lokale krantje?
Niks illegaals aan dan toch!quote:Op zondag 21 mei 2006 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn maar kopieën voor eigen gebruik.
Nee, je bent een chagrijnquote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef dwerg het volgende:
.... Of ben ik gewoon te veeleisend?
Het klinkt bijna als een klein stukje paradijs.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn wonderlijke tuintje is één groene oase met hier en daar wat kleur. De nieuwe plantjes van laatst doen het allemaal erg goed. De hortensia's doen het schitterend. Vorig jaar had ik niet één knop (verkeerd of te laat gesnoeid) en nu in één meer dan 20!
Wat jammer dat ik geen digitale camera heb.
Wat vreemd, meestal doe ik slapen in de nacht.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als een klein stukje paradijs.
Daar moet je wel een beetje groene vingers voor hebben.
Je zelfgemaakte broden klinken ook érg lekker Lienekien... Waldkorn met walnoten.
Goeiesmorgens trouwens, 'k ben net een halfuurtje mijn bed uit.
Meestal ik ook Erik.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat vreemd, meestal doe ik slapen in de nacht.
Ik begrijp je beweegredenen. En hoe is het dan nu? Ben je klaarwakker?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Meestal ik ook Erik.
Denk dat ik even bij moest komen van het hectische weekje met mijn familie (kun je het je voorstellen... 10 ADHDers bij elkaar op een kluitje).
Heb ook niet de hele dag geslapen hoor, maar voelde me te belabberd om eruit te komen.![]()
Ik zit hier nu als een zielig hoopje inelkaar gedoken, klinkt dat klaarwakker?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp je beweegredenen. En hoe is het dan nu? Ben je klaarwakker?
Je bent een toffe moederquote:Op zondag 21 mei 2006 18:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zit hier nu als een zielig hoopje inelkaar gedoken, klinkt dat klaarwakker?
Eerst mijn cuppa cappo opdrinken en mijn j. oproken, denk dat ik me dan wel weer wat meer mens voel.
De meningen daarover zullen verdeeld zijn... gelukkig vindt Jip dat wel, dus dat is okee.quote:
Dat ben ik gelukkig ook niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, je kan nooit een rotmoeder zijn.
Zo ging dat bij mij ook, maar dankzij een typefout heet ik Erik.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat was het eerste geluid dat ie maakte, Erik...
'Jip..'
Ha DO2quote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat was het eerste geluid dat ie maakte, Erik...
'Jip..'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |