kwaliteit steekt nu eenmaal sterk afquote:
Ik vond die drummer wel cute, alleen geen idee of dat die vrouw of een vent isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:40 schreef Coastertommm het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die vrouw uit die band wel sexy hoor![]()
![]()
Fearne!!!!!!!quote:
Net zoals dit jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:40 schreef MrMiguel het volgende:
BOYCOTTEN DIE ONZIN VOLGEND JAAR...
Laten we een double-date regelenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik vond die drummer wel cute, alleen geen idee of dat die vrouw of een vent is![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:42 schreef gday het volgende:
"Hallo Europa! Hier komen de punten van Wit-Rusland, de laatste dictatuur van Europa!"
Het is dit jaar weer echt leuk!quote:
gmtaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef parselmouth het volgende:
12 punten voor Turkije.
... is nooit leukquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Duitse humor ...
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef Bonobo11 het volgende:
Da's weer 12 voor Turkije uit Deutschland
moeten jullie Nederlanders zeggenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef Tirion het volgende:
Oh god, Duitsland is ook weer een karikatuur van zichzelf![]()
![]()
Wel dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef cora4034 het volgende:
Zit ik er ver naast dat Turkijke 12 punten gaat krijgen. Nee dat denk ik niet.
belgische 12 ging naar armeniequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Turkije, 12 punten van Nederland, België én Frankrijk!
Sieh mich sitzen auf mein Pferd, mit meine geile Klamotten...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef Coastertommm het volgende:
Aaahh Germany ruft an! Ganz Toll horst du jah!
Die mening mag je op een Belgisch forum verkondigen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:44 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
moeten jullie Nederlanders zeggen![]()
dat zeg ik. er wonen teveel turken niet in turkijequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Die 62 punten van Turkije zijn alleen te danken aan immigranten.. anders hadden ze nog op 0 gestaan
dat vrouwtje van jullie met dat briefje 'we love kate ryan' was ook niet echt van hoog niveauquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:44 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
idd erg goed! Lekker sarcastischquote:
www.fok.bequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:44 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Haha briljant toch, daar is het hele festival voor... niet die suffe liedjes.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:44 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
akkoord maar qua zieligheid scoorden jullie wel hogerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dat vrouwtje van jullie met dat briefje 'we love kate ryan' was ook niet echt van hoog niveau![]()
Ich wolle die Klamotten auch! Wer kannst du die Kaufen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Sieh mich sitzen auf mein Pferd, mit meine geile Klamotten...
Sluit je traanbuisjes eens af en hou op met janken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
akkoord maar qua zieligheid scoorden jullie wel hoger
Lekker boeiend, we weten heus wel langer dan vandaag dat Belgen een belabberd gevoel voor humor hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
quote:
Ja dan hadden ze kans gehadquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef gday het volgende:
"Hallo Europa! Hier zijn de resultaten van de jury van de onderwereld!"
philips levert er nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Rare belichting op dat mens uit Moldavië
Zo kan je het ook zeggen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef Jane het volgende:
Rare belichting op dat mens uit Moldavië
Daar doen we het allemaal. voor natuurlijk. Om belgen te stangen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:45 schreef gday het volgende:
"Hallo Europa! Hier zijn de resultaten van de jury van de onderwereld!"
Proost, met je koffie.quote:
nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan echt leven met de uitslag dit jaar
Merkwaardig, ik dacht ook al aan kabouter Plop.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Het hele songfestival is een farce aan het worden zo. Die puntentelling kan ook wel bijna compleet overgeslagenworden zo
Mag hopen dat Nederland er geen moeite meer in gaat steken of ook net zo'n bizarre act als finland gaat sturen.
Misschien iets ala kabouter plop ofzo.
ja behalve Duitsland wat echt belachelijk laag staatquote:
Joh, zie de humor ervan in. We hebben een avond lol. Ik wil je nog wel horen als alles 'serieuze kwaliteitsmuziek' is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Het hele songfestival is een farce aan het worden zo. Die puntentelling kan ook wel bijna compleet overgeslagenworden zo
Mag hopen dat Nederland er geen moeite meer in gaat steken of ook net zo'n bizarre act als finland gaat sturen.
Die komt uit Belgiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Jup, die dude van Samson en Gert.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Merkwaardig, ik dacht ook al aan kabouter Plop.
Maar is dat geen belg?
Zijn liedjes zijn zeer behoorlijk niveau.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Kan Paul de Leeuw niet een beetje zingen? Aan naamsbekendheid geen gebrek na vanavond!![]()
Vlieg met me mee naar de regenboog!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Kan Paul de Leeuw niet een beetje zingen? Aan naamsbekendheid geen gebrek na vanavond!![]()
Gevaarlijk idee maar zou kunnen werkenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Dat weet ik. Ik gebruikte het ook alleen als voorbeeldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef J.A.N.A. het volgende:
Die komt uit Belgie![]()
Jep, 12 punten naar Turkije...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
Zijn de punten van NL al geweest?
Nee Tatjana deed niet meequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
Daar houden ze niet van op het Songfestivalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn liedjes zijn zeer behoorlijk niveau.
dat nummer waar ie een paar zinnen duits zingt wat een beetje militair klinkt zal het wel goed doen bij onze oosterburenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Tirion het volgende:
Ach, als dit het echte resultaat is van de televoting uit de verschillende landen (dus geen gesjoemel), is het een goed signaal dat het tijdperk van die belegen etnopop op zijn eind loopt. Die Eurovisiecrap klinkt toch al 40 jaar volstrekt hetzelfde... tijd voor wat verandering.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Tuurlijk niet, top-nummer (in vergelijking met de andere troep).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:49 schreef Tha_Mars het volgende:
"het is ook lachwekkend dat finland gaat winnen"
AMEN
Ik denk dat de Band Zonder Banaan wel een ardige act kan opvoeren.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:46 schreef calvobbes het volgende:
Zeg NIET dat je het gemist hebt!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
Hoezo een keer? Paar jaar geleden hadden ze ook Tatu dat goed scoordequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Tirion het volgende:
Die Russen zullen ook wel balen, hebben ze een keer een nummer dat lekker meedoet, doen de Finnen zoiets stoers!![]()
![]()
Ik vind het echt een terechte winnaar hoor, in zijn genre was het echt heel goed gedaan, dat het nog nooit op een festival te zien was zegt meer over het festival dan Lordiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joh, zie de humor ervan in. We hebben een avond lol. Ik wil je nog wel horen als alles 'serieuze kwaliteitsmuziek' is.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, top-nummer (in vergelijking met de andere troep).
comme tousquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef gday het volgende:
Ik zit trouwens meer te fokken nu, dan dat ik die stemmen aan het volgen ben.
hm..toch nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef Onderbroek het volgende:
macedonie...12 punten!!
en dat was wel belachelijk slecht trouwensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo een keer? Paar jaar geleden hadden ze ook Tatu dat goed scoorde
Paul was weer eens geniaalquote:
een F5 avondjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef gday het volgende:
Je hebt wat gemistquote:
En de knappe mannen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook in Albanië moeten ze nog de hallogeenbelichting uitvinden ...
Paul de Leeuw was meesterlijk!quote:
Ja al eeuwen terugquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Piles het volgende:
daar had hij hem wel lekker gepwndquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Sakis: Your phone number is 69696969.
quote:
Ik ook hoor!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef gday het volgende:
die was echt leuk jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Sakis: Your phone number is 69696969.
O ik geloof je wel hoor. Maar ik vond het in de context van het songfestival hilarisch. En dat bedoel ik positiefquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het echt een terechte winnaar hoor, in zijn genre was het echt heel goed gedaan, dat het nog nooit op een festival te zien was zegt meer over het festival dan Lordi
Ik kijk het nog wel eens terug, ik had geen zin om er uren op te wachtenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist
Paul deed zijn standaard "ik ben homo en jullie zullen het weten" routine
Als je van Griekenland via de kust naar Kosovo rijdt kom je er langs geloof ikquote:
Appeltje Rquote:
Welk land heb je het over nu?quote:
Je weet toch.. hoe slechter het liedje.. hoe maffer de act .. hoe beter de scorequote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dat was wel belachelijk slecht trouwens
Do you want some points?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:53 schreef Coastertommm het volgende:
Hahahaha, dit was dus die pipo van Malta;
[afbeelding]
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:!!!!!
Als het dan Duitsland noch UK wordt, is dit wat mij betreft een prima uitslag. Finland
zou best wel es kunnen jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Glennis Grace krijgt spontaan naweeen op de bank
Maar Lordi wordt wel de eerste echt grote Eurovisie-hit sinds jarenin de hitlijsten
me threequote:
dat standaargelul heb je volgens mij elk jaarquote:
Ik wil de single.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
Maar Lordi wordt wel de eerste echt grote Eurovisie-hit sinds jarenin de hitlijsten
Kreeg ik vorig jaar ook van haar natte durrrrrrrrrrrreammmmmmmquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:55 schreef TheVulture het volgende:
'maar'?quote:
iig origineelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Behalve Paul, die zat met die Griekse dude te flirten
maria was er dan ook nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |