Ik dacht exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef MissX het volgende:
Die presentatrice lijkt echt op die actrice uit Will and Grace
Ja, dat heb ik inmiddels ook gegoogled, maar ik blijf het ieder jaar lastig vinden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Lithuania => Litouwen, Latvia => Letland, logisch toch ?
Het lijkt niet eens op elkaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik inmiddels ook gegoogled, maar ik blijf het ieder jaar lastig vinden..
Donequote:
Laat Malta alsjeblieft laatste worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet Spanje alvast op de laatste plaats... poedelprijs is een tondeuse voor het okselhaar
Hadden ze .... daar... haar? Of is het ter voorkoming van?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet Spanje alvast op de laatste plaats... poedelprijs is een tondeuse voor het okselhaar
Gedverdemme, de gedachte alleen alquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Zo te zien zijn dit de acts die de opening van de Olympische Spelen niet gehaald hebben.quote:
thnx.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Done
En toch vond ik dit songestival leuk, bijna alle liedjes waren aardig om te horen.
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:07 schreef gday het volgende:
[..]
Hadden ze .... daar... haar? Of is het ter voorkoming van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |