ik hoop van niet maar zou best wel es kunnen jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit wint gewoon volgens mij
Ach stel je niet aan. Ik heb er geen problemen mee. Maar als je naar de inzendingen kijkt zijn de oostblokinzendingen vaak in deze hoek te vinden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:22 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
hou toch gewoon je mond, gefrustreerde meid
Bijna alle bands hebben een hele vette choreografie, licht- en vuureffekten.. Uhm en dan treblequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als ik de liedjes zo hoor, is het gewoon terrecht dat Treble niet bij de eerste 10 zat afgelopen donderdag. Wat een suffe vertoning was dat, vergeleken bij diverse andere acts tot nu toe.
ik hoop het ook niet... Duitsland en Finland verdienen het meer... Bosnie ook trouwensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hoop van niet maar zou best wel es kunnen ja
Licht vuur en special effects hadden niks uitgehaald voor Treble heur..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:23 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Bijna alle bands hebben een hele vette choreografie, licht- en vuureffekten.. Uhm en dan treble![]()
Duitsland blijft ook leuk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1. Duitsland
2. Litouwen
3. Engeland
4. Finland
ja, ik wou dat ik haar microfoon wasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ze is wel lekker he. einde is een beetje een afknapper![]()
ja dusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Frankrijk, zouden die dit jaar nog meer kunnen tegenvallen dan alle voorbije jaren samen ... ?
Als ze een van de drie in de fik hadden gestoken welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Licht vuur en special effects hadden niks uitgehaald voor Treble heur..![]()
Dat was precies mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze heeft een beetje een Barbara de Loor-uiterlijk.
heb je nou nog steeds een natte broek van die coco-kut?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:24 schreef snellejelle het volgende:
Frans meisje
deze is minder leuk dan die van Monaco
Tja het is een mens hequote:
Wat op zich helemaal niet zo verkeerd isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
tis niks hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef tong80 het volgende:
Krijg nou wat iemand die een normaal nummer zingt met een fatsoenlijke stem zonder met haar tieten te schudden en een kermis-act achter zich.
Zo zijn we niet getrouwd
Ja. Zoals hard rock.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef gday het volgende:
Ooit komen ze er in Frankrijk nog wel achter dat er meer is dan alleen ballades.
Nou, een paar van die tamtams in de fik hadden ook de klank nog eens beter kunnen makenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Licht vuur en special effects hadden niks uitgehaald voor Treble heur..![]()
Barbara is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |