net zoals Kate Ryan, zong vroeger ook een Franstalig liedje terwijl je ook geen woord Frans kanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
dat zei men net op de vrt , hij spreekt geen woord Engels, maar zingt er wel in![]()
![]()
die van israel?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Hij vraagt om geneukt door te worden door een neger.
Bosnie in elk gevalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:49 schreef Ricky_ het volgende:
Komen er eigenlijk nog liedjes die niet in het Engels zijn?
Roemenie straks in half Engels/half Roemeens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:49 schreef Ricky_ het volgende:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:48 schreef snellejelle het volgende:
hopelijk gebruikt hij een stukje glas voor zijn armen
'k Heb de Finse act nog niet gehoordquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:49 schreef Ricky_ het volgende:
Straks nog een paar keer met Kroatie en Ukraine.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:50 schreef parselmouth het volgende:
HET IS FERGI *ril*
En weer de 7000e bubblingbeat van vanavond
Finlandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:50 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
'k Heb de Finse act nog niet gehoordZou het kunnen dat die...?
Ik heb het vannacht pas gekeken, maar ik was deze nu alweer vergeten.quote:
die verdwijnt nog welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Knap meisje. Alleen zonde van die kleding enzo.
Knap? Neuh...Noorwegen was knap.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Jij had het liever allemaal uit gezien?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Idd.. komt wel heel goedkoop over zoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef schatje het volgende:
Dit mag je zo nog eens herhalen als we Ukraine hebben gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef placebeau het volgende:
Hebben we dit niet al gehad met Ruslana en zo....
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij had het liever allemaal uit gezien?
Ik ben geen lesbische vrouw hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij had het liever allemaal uit gezien?
Same here.. ik hoop zó dat ze winnen.. eindelijk eens een goeie rel...quote:
Hahaha.. weet ik tochquote:
Ik moest er ook aan wennen maar denk dan maar dat het ook een beetje Australie isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:52 schreef Jane het volgende:
God, zou straks dan toch nog eens het moment aanbreken dat ik op Duitsland ga stemmen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |